|

دیزاین معمولی خونه رو ساعت نه بذار دم در / با این گرایش دکوراسیون خونت میشه آس و خاص

اگر دلت از خونه تکراری و قدیمیت پره ولی نمیدونی چطور جدیدش کنی، پس حتما با این مطلب همراه شو و از گرایش های جدید ایده بگیر.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همونطور که هر چیزی اگه بخواد در راه درستش قرار بگیره نیاز به یکسری اصول و البته باید و نباید داره، خب بی شک دکوراسیون نیز اصول خاص خودش رو داره که توسط طراحان و معماران ثبت شده. اما گاهی هنجار شکنی کار خیلی خوبیه. در اینجا بهترین کار اینه که شما سلیقه شخصیتون رو وارد دکور کنید و سبک های متفاوتی که در ذهن دارید رو به فضا تزریق کنید. دیگه قرار نیست شما بیاین حتما از ترند ها پیروی کنید و اونها رو بیارید تو دیزاین. در واقع تو سال جدید هم می بینیم ایده های جدیدی رو که در صنعت دکوراسیون هستن و دارن شخصی سازی میشن. یکی از بهترین کارها برای اینکه خونه هامون شبیه به هم و البته معمولی نشه، اینه که بیایم از ایده های شخصی خودمون استفاده کنیم.

گرایش مدرن دکوراسیون

چیزی از دیوار سبز شنیدی؟ وقتش نشده بری سمت زندگی سبز؟

اگر دلمون میخواد تا یه زندگی پر طراوت داشته باشیم، بهترین کار اینه که همه جا رو سبز کنیم. امروزه به چنین لایف استایلی زندگی سبز یا Green Living میگن که در واقع دیگه یه سبک دکوراسیون نیست، بلکه سبکی از زندگی محسوب میشه. تو سال جدید خیلی از طراحان کارشون رو از محیط زیست الهام میگیرن. در واقع تو این سبک از دکوراسیون از عناصر بیوفیلیک، دیوار سبز و متریالی استفاده میشه که کمترین آسیب رو به محیط زیست برسونه. یا شاید حتی هیچ آسیبی!

حالا شاید براتون سوال بشه که دلیل این میزان تاکید چیه که خب در پاسخ باید بگیم چون در این سبک از دکوراسیون، زندگی هوشیاری بیشتری خواهد داشت چرا که ما رو برای حفظ سلامت محیط زیست به وجد میاره.

گرایش مدرن دکوراسیون

تکنولوژی رو بیار تو خونت، اونم به جدیدترین سبک ممکن

یکی دیگه از راه های گرایش جدید برای زندگی جدید اینه که بیایم با تکنولوژی بیشتر آشنا بشیم. مثلا اینکه از دستگاه‌ های نورپردازی اتومات، پنجره و یا شیشه‌ های هوشمند، سیستم مدیریت خونه رو از راه دور کنترل کنیم چرا که بر پایه هوش مصنوعی هستن و حتی میتونید لوازم آشپزخونه رو با استفاده از تلفن همراه و غیره مدیریت نمایید.

گرایش مدرن دکوراسیون

چجوری معماری ایرانی رو بیاریم تو معماری مدرن

وقتی اسم از ترند ها و دکوراسیون مدرن میاد وسط، هممون فکر میکنیم که دیگه به طور کل باید معماری ایرانی رو فراموش کنیم. در حالی که کاشی ها در دکوراسیون معماری سال جدید اتفاقا خیلی هم ترند شدن و اما خب نه کاشی های معمولی. در واقع کاشی هایی که از نظر بصری و ظاهری جذابیت بالایی داشته باشن مورد استفاده قرار میگیرن.

گرایش مدرن دکوراسیون

کارت ریموت شده؟ پس اتاق کا یادت نره

خب قدیم ندیما تو خونه های اشرافی معمولا اتاقی به نام اتاق کار وجود داشت که افراد حالا بنا به تخصصی که داشتن میرفتن داخل اون اتاق و به مطالعه  یا کارهای اینچنین میپرداختن. این موضوع کم کم منسوخ شد تا اینکه امروزه می بینیم بسیاری از کارها به شکل ریموت یا همون دور کار شدن و افراد برای انجام کارشون و تمرکز بیشتر نیاز به این دارند که چنین اتاقی داشته باشن. 

چنین فضایی تو خونه در دنیای امروزه نیاز به دکوراسیونی خاص داره. دکوری که درش از صندلی های ارگونومیک، پنجره‌های عایق، نورپردازی مناسب و یک طراحی شیک و راحت داشته باشه. 

گرایش مدرن دکوراسیون

سلیقه شخصیت چی میگه؟ به حرفش گوش بده

سلیقه شما چیه؟ به نظرتون چه چیزی میتونه با اصالت باشه و چی از درون خودمون شکل گرفته؟ هرکسی ممکنه یه تعریف خاص از اصالت داشته باشه و در اینجا بهتر ذهنمون رو باز بزاریم و اونچه که دلمون میخواد رو اجرا کنیم؟ شما باید روحتون رو آزاد کنید و دعوتش کنید به خونتون. در واقع وقتی خونه شما بر اساس سلیقه خودتون انتخاب و چیده بشه، میتونه احساس منحصر به فردی رو بهتون القا کنه. در این جا مهموناتون هم همونطور که شیفته خودتون هستن، از خونتون و سلیقه ای که دارید هم لذت میبرن. پس بهتره برای دکوراسیون سال جدید هر چیزی که قایم کردین و دلتون پیششه اما فکر میکنید ترند نیست رو در بیارید و به دکور خونتون اضافه کنید.

گرایش مدرن دکوراسیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی