|

وسایل ارزونی که دکور خونتو گرون نشون میدن / خیلیاشو داریم قشر مرفه بودیم نمیدونستیم!

در این مقاله در خصوص وسایل ارزونی که دکور رو گرون نشون میدن باهاتون صحبت کردیم که میتونید با استفاده از اون ها خونه رو لاکچری به نظر بیارید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از خانوم ها دوست دارن که خونشون رو به زیبایی هر چه ممکن بچینن و دکوراسیون خونشون طوری باشه که هر فردی که میبینه لب به تعریف از سلیقه ی خاص و منحصر به فرد اون ها باز کنه که خب برای این منظور نه تنها صرف کردن پول کافی نیست و افراد باید یه بیسی از قواعد دکوراسیون رو بدونن و با توجه به اون ها اقدام به قرار دادن آیتم های مختلف در فضا کنن چرا که در غیر این صورت نه تنها دکوراسیون خونشون تعریفی نخواهد داشت بلکه یه بهم ریختگی و آشفتگی شاید به چشم بیاد البته ممکنه که بگید آدم اگه خوش سلیقه باشه این موضوع پیش نمیاد در حالی که اینطور نیست چون سلیقه و آگاهی باید در کنار هم باشن.

خب در این بین لازم هم هست که در جریان مدهای جدید و به روز هم قرار داشته باشید و بدونید که چه آیتم هایی مد شده که توی دکوراسیون خونه باید به سراغ اون ها برید و ازشون استفاده کنید و از طرف دیگه چه چیزهایی دمده شده و از مد افتاده و وقت خداحافظی شما با اون ها رسیده و باید خونه رو ترک کنن البته که در این زمینه بهتون توصیه میکنیم که به سراغ آیتم هایی برید که همیشه مد هستن تا این موضوع اذیتتون نکنه چون بالاخره در صورتی که همش بخواهیم با مد پیش بریم احتمالا جیبمون خالی شه! حالا تو این مقاله میخواهیم وسیله های همیشه مد رو نشون بدیم که در عین حال که ارزون هستن میتونن دکور خونه ی شما رو گرون نشون بدن و کلاسشو بالا ببرن، پس با ما همراه باشید.

وسایل ارزونی که دکوراسیون خونتو گرون نشون میدن

گل و گیاه یه آیتم همیشه مد که یه تنه کلاس خونتون رو بالا میبره

برای این که فضای خونتون رو شیک و پیک و لوکس کنید اصلا نیازی به این که یه کیف پر پول داشته باشید نیست چرا که همه ی چیزی که شما برای این منظور بهش احتیاج دارید تنها و تنها خریدن یه دسته گل ارزون از گل فروشی هست و صد البته که باید دقت که گل ها رو دسته بندی کنید و بعد در جایی از خونه که خیلی توی چشم باشه قرار بدید مثلا روی میز ناهار خوری و یا اپن و جزیره. یه مورد دیگه این هست که میتونید گیاهان آپارتمانی خاص و لوکس رو هم توی خونه نگهداری کنید که اکثر قد و قواره ی بلندی دارن و برگ های خاص اون ها مثل گیاه بابا آدم میتونه به خونه ی شما جلوه ی خاصی ببخشه.

اینم اضافه کنیم از نگهداری گل های مصنوعی خودداری کنید چون هم انرژی منفی دارن و هم فضا رو ارزون و بی کلاس جلوه میدن.

وسایل ارزونی که دکوراسیون خونتو گرون نشون میدن

از کوسن‌های رنگارنگ غافل نشید

در صورتی که کوسن ها، مبل ها و صندلی ها دارای یه جنس و بافت باشن احتمالا فضای شما کسل کننده و یکنواخت به نظر بیاد بنابراین یه تنوع میتونه بسیار خوب باشه و فضا رو از یکنواختی دربیاره که برای این منظور شما میتونید کوسن های با بافت و رنگ متفاوت رو تهیه کنید و یه جلوه ی متفاوت به فضا بدید. در صورتی هم که طرفدار استفاده از رنگ ها نیستید میتونید از رنگ های خنثی برای کوسن هاتون اضافه کنید مثل رنگ های کرمی، طوسی، سفید و... بخواهید یه مرحله هم پیشروی کنید میتونید به سراغ رنگ های صورتی چرک، خردلی روشن و یا بنفش کم رنگ برید.

وسایل ارزونی که دکوراسیون خونتو گرون نشون میدن

پرده ها جلوه ی اعیونی به خونتون میبخشن

بیشتر خونه های گرون و لوکس هستن از سقف های بلندی برخوردارن و خب نور طبیعی خورشید هم به داخل اون ها میتابه و با این حساب در صورتی که شما هم بتونید این حس رو القا کنید دیوارهای خونتون بلند هست مسلما خونه مجلل به نظر میاد که برای این منظور باید پرده ها رو از بالا و نزدیک به سقفتون آویزون کنید و اصلا اون ها رو از بالای قاب پنجره آویزون نکنید چون اینطوری دیوارها کوتاه دیده میشن. 

همچنین این رو هم بگیم که بهتره به سراغ پرده هایی برید که از جنس حریر هستن چرا که نور رو بیشتر از خودشون عبور میدن و فضا ی شما رو گرم و دنج نشون میدن دو در صورتی هم که اینطور به نظر بیاد که خونه نورگیر خوبی داره مسلما گرون تر دیده میشه.

وسایل ارزونی که دکوراسیون خونتو گرون نشون میدن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی