|

تزیین بالکن با وسایل ساده / اینجوری هر کی تو خیابون تراس خونتو دید با انگشت نشون میده

در این مقاله در خصوص تزیین بالکن با وسایل ساده براتون صحبت کردیم که میتونید با توجه به نکات ذکر شده این فضا رو زیبا جلوه بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هر کسی علاقمند هست که بهترین دکوراسیون رو در منزلش داشته باشه و این موضوع بیشتر توی خانوم ها به چشم میاد چرا که دکور شما هر طوری که باشه اول و آخر به پای شمایی که خانوم هستید مینویسن بنابراین مهم هست که برای داشتن دکوراسیون خوب در خونتون نهایت تلاشتون رو کنید که خب در این راه باید به عوامل زیادی دقت کنید مثلا یکی از اون ها داشتن آگاهی از مدهای روز هست مثلا شما باید بدونید که این روز چه رنگ فرشی مد شده تا در صورتی که میخواهید این آیتم رو بخرید به سراغ رنگ های نزدیک با مد برید تا اینطوری دکورتون شیک و مدرن دیده بشه و حس خوبی رو به افراد منتقل کنه.

البته که در این بین باید به درست ست کردن آیتم ها هم با هم توجه کنید مثلا در صورتی که فرش آبی مد شده ولی این رنگ اصلا با آیتم های موجود در دکوراسیون شما هماهنگی نداره و نمیاد بهتره که بیخیالش شد که خب اینجای کار بحث سلیقه میاد وسط که حتی شاید باعث بشه که شما بیخیال این رنگ هم نشید و به شیوه ای حرفه ای و زیبا اون رو یه جوری در دکوراسیون خونتون جا بدید و از زیباییش نهایت لذت رو ببرید و یه دست مریزاد به خودتون بگید. حالا در این مقاله در خصوص دکوراسیون تراس میخواهیم راجبه تزیین بالکن با وسایل ساده با شما صحبت کنیم تا این بخش از خونه رو زیبا و خاص جلوه بدید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

تزیین بالکن با وسایل ساده

تزیین بالکن با گیاهان

یکی از اولین ایده هایی که در خصوص تزیین بالکن احتمالا به نظر هر کسی بیاد استفاده از گل های رنگی و شکوفه ها در گلدون های زیبا هست که میشه هم برای اون ها روی لبه ی تراس جایگاه درست کرد و هم میشه به سراغ گل های آویز رفت و اون ها رو همراه با گلدونشون از دیوار و یا حالا از سقف بالکن آویزون کرد. شما همچنین میتونید برای این که یه نمای خاص و زیبا به تراس ببخشید طوی که هر کسی که از بیرون میبینه اون رو محو زیباییش بشه میتونید از گل های چسبی که به دیوار میچسبن هم استفاده کنید و یه فضای طبیعی و خاص در تراس ایجاد کنید که نه تنها خونه ی شما رو بلکه کل محله رو زیبا جلوه میده.

البته که در این بین باید به شرایط نگهداری گیاهی که میخواهید در بالکن نگهداری کنید هم توجه کنید مثلا در صورتی که بالکنتون نورگیر خوبی داره نمیتونید یه گیاهی که سایه دوست هست رو در این فضا نگهداری کنید چون بعد از یه مدت برگ هاش میسوزه و از بین میره.

تزیین بالکن با وسایل ساده

برای بالکن در شیشه ای تهیه کنید

یه ایده ی تزیین بالکن مربوط میشه به انتخاب درهای اون که خب بهتره از درهای سرتاسر شیشه ای که از چارچوب های فولادی برخوردار هستن استفاده کنید تا اینجوری فضای بیرون رو با فضای داخلی خونه تلفیق و ترکیب کنید تا بالکن از هر قسمت از خونه نما داشته باشه و صد البته خونه هم دلباز تر دیده بشه چرا که وقتی داخل خونه هستید هم حس میکنید به بیرون و بالکن دسترسی دارید و از نمای موجود نهایت لذت رو میبرید. 

البته که اینطوری بالکن هم بزرگتر دیده میشه و صد البته که شیک تر چرا که بالاخره درهای شیشه ای این روزا نمای مدرن  به هر فضایی که در اون حضور دارن میبخشن.

تزیین بالکن با وسایل ساده

بالکن رو مثل پذیرایی دکور کنید

خیلی ها خیال میکنن که رفتن به بالکن تنها برای وقت هایی هست که شما دلتون میگیره و میخواهید یه هوایی به سرتون بخوره در حالی که اینطور نیست و شب های خنک بهار و تابستون این رو میطلبه که شما با خانواده و دور هم در این فضا به گپ و گفت و نوشیدن چای و خوردن میوه بشینید و حتی چه ایرادی داره که شامتون رو هم در این فضا میل کنید که خب برای این منظور باید همه ی تجهیزات در بالکن فراهم باشه و بالکن یه جورایی بهتون حس بودن در نشیمن خونه رو بده بنابراین اون رو درست مثل پذیرایی تزیین کنید و از مبلمان کوچک و راحتی برای این فضا استفاده کنید و یه میز با اندازه ی متناسب تهیه کنید و صد البته که گل  و گلدون رو هم برای تزیین فراموش نکنید.

تزیین بالکن با وسایل ساده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی