|

بهترین رنگ سقف اتاق خواب / اصلا فکر نکن جلو فامیل زشته با این رنگا فضا پِرفکته

اگر قصد این رو دارید که تو اتاق خوابتون خلاقیت و ایده ای نو به کار ببرید، پس حتما با این مطلب همراه بشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون و زیباسازی منزل به خیلی موارد بستگی داره. چرا که خونه ها دارای فضاها و کاربری های مختلفی هستند که مشترک و اصلیاشون میشه نشیمن و پذیرایی و اتاق خواب ها و آشپزخونه و حمام و سرویس بهداشتی. ولی خب تو یکسری از خونه ها هستن که قسمت های دیگری همچون تی وی روم و لاندری روم و غیره نیز دارند که در این بخش ما میخوایم برسیم به اتاق خواب. فضایی که تو هر خونه کوچیک و بزرگی وجود داره و بسته به ابعاد و فرم های مختلفی که دارند دیزاین و چیدمان میشه. 

اگر کمی توجه کنید می بینید که تو هر اتاقی که میریم فقط به دیوار ها  کفپوشش اهمیت داده شده در حالی که سقف ها نیز به شدت مهم هستند و تاثیرگذار. سقف، تنها یک عنصر جدا کننده نیست و میتونه به تنهایی تو زیباسازی فضا موثر باشه. البته اینکه چطور دیزاین بشه مهمه و اونچه که مشخصه اینه که اغلب افراد با استفاده از لوستر ها و یا گچبری ها و کناف این کار رو انجام میدن. در حالی که میشه با رنگ آمیزی نیز به خوشگلاسیون سقف رسیدگی کرد و ظاهری کاملا متفاوت به محیط بخشید. همه ما وقتی سخن از رنگ سقف میاد به سفید فکر می کنیم در حالی که رنگ های دیگه ای هم وجود دارن که میتونن جذابیت بصری خوبی ایجاد کنند، اما به شرط اینکه هر فضا رنگ مناسب خودش رو داشته باشه. میپرسین چه رنگ هایی؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به پاسخ سوال برسیم.

بهترین رنگ برا سقف اتاق خواب

صورتی ملایم

اتاق های شمالی گاهی ممکنه کمی سرد و یا تاریک به نظر برسن که خب در این شرایط رنگ صورتی ملایم واسشون ایده آل ترینه. این سبک اتاق ها اغلب تو تابستون نور طبیعی کمتری رو جذب میکنن که خب به همین دلیل در انتخاب رنگ برای سقف اتاق، برای اتاق و به عنوان یه بخش کلی در نظر بگیریم. رنگ آمیزی سقف درست به مانند دیوار ها به شدت مهمه و میتونه فضا رو از این رو به اون رو کنه. صورتی و یا رنگ هایی که ته رنگ قرمز دارند، میتونن به شکل شگفت انگیزی با چوب ها هماهنگ بشن و در نهایت گرمای خاصی رو به اتاق ببخشند.

بهترین رنگ برا سقف اتاق خواب

مشکی

شاید فکر کنید که این یه شوخیه بزرگه، در حالی که واقعا رنگ مشکی واسه سقف یکی از بهترین رنگ هاست. مخصوصا اینکه سقف اتاق نشیمن باشه و دیوار ها به رنگ سفید یکدست باشن. در واقع این ترکیب میتونه جذابیت و صمیمیت و آرامش رو القا کنه که در اتاق خواب نیز این احساسات رو به شما تزریق میکنه. اگر شما فردی هستید که مشکی رو دوست ندارید و به نظرتون خیلی تیره میشه، پس برید سراغ زغالی و اینجوری فضا رو جذاب کنید. دیوارها رو هم میتونید به جای سفید با رنگ های اخرایی، صورتی، خاکستری گرم، خاکستری سرد، آبی یا سبز رنگ آمیزی کنید.

بهترین رنگ برا سقف اتاق خواب

سرمه ای

دیوار هایی که تیره هستن به مانند سرمه ای، میتونن یک اتاق رو گرم و دنج نشون بدن. اگر دلتون نمیخواد که اتاق خوابی تیره داشته باشید، میتونی سقف و چهارچوب رو به ای رنگ یعنی سرمه ای در بیارید.

بهترین رنگ برا سقف اتاق خواب

سبز مریم گلی

سبز مریم گلی یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در میون طراحی های داخلی محسوب میشه. البته که سایه های سبز رنگ به دلیل دارا بودن اثر تسکین دهندگی نیز به شدت محبوبه. در اینجا شما میتونید سقف رو با سبز تیره و دیوار ها رو هم با سایه سبز روشن رنگ آمیزی کنید. در واقع این حرکت باعث میشه که سقف اتاق شما بلندتر نشون بده و ظاهری جسورانه و چشمگیر و دراماتیک در اتاق به ارمغان خواهد آورد.

بهترین رنگ برا سقف اتاق خواب

طلایی

طلایی میتونه برای سقف اتاق مطالعه و یا اتاق خواب نیز به دشت مناسب باشه. در واقع استفاده از این رنگ به جهت ایجاد گرما و تعادل و همچنین بازتاب نور کمک کننده نیز هست. طلایی با کفپوش ها و لوازم چوبی بسیار عالی ست و هماهنگ میشه و میتونه یه فضا منسجم در اتاق ایجاد کنه.

بهترین رنگ برا سقف اتاق خواب

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی