|

بیت کوین آماده برای افزایش قیمت یا نزول؟ به 70هزار دلار می رسد؟

بیت کوین آماده برای افزایش قیمت یا نزول؟

لینک کوتاه کپی شد

با رسیدن بیت کوین به اوج های جدید، فصل افزایش ارز دیجیتال در حال اجرا است. بیت کوین همچنان به افزایش حد خود ادامه می دهد و از آستانه های جدید صعود می کند. قیمت بیت کوین اخیراً از مرز بلندپروازانه 69 هزار دلار عبور کرده است و باعث ایجاد یک بالارفتن سوداگرانه شده است.

با توجه به اینکه تحلیلگران پیش بینی های جدیدی را برای بیت کوین به 70 هزار دلار ارائه می کنند، به نظر می رسد ترس جدیدی بر روی علاقه مندان به ارزهای دیجیتال وجود دارد.

یک دنباله جدید از رویدادهای اقتصادی قرار است در ماه مارس انجام شود، که ممکن است به زودی بر افزایش قیمت فعلی بیت کوین تأثیر بگذارد. مارس یک ماه بسیار مهم در رابطه با اقشار اقتصادی ایالات متحده است. با وجود رویدادهای اقتصادی اساسی که قرار است اتفاق بیفتد، تحلیلگران بر این باورند که این رویدادها می تواند به زودی بیت کوین را به پایین ترین سطح خود برساند.

آیا بیت کوین در ماه مارس افزایش یا کاهش می یابد؟

Wu Blockchain، یک تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال در X، بینش واقعی جالبی را در این پلتفرم بیان کرد. این تحلیلگر خاطرنشان کرد که چگونه علاقه مندان به ارزهای دیجیتال باید با نزدیک شدن به ماه مارس خود را آماده کنند. او به اشتراک گذاشت که چگونه ماه مارس می تواند از نظر قیمت گذاری و ارزش گذاری برای بیت کوین بسیار حیاتی باشد.

وو بلاک چین با به اشتراک گذاشتن تصویری از رویدادهای مهم اقتصادی که برای ماه مارس برنامه ریزی شده است، تفکیک رویداد روشنگری را به اشتراک گذاشت. او تکرار کرد که بیت کوین ممکن است در این ماه یا با افزایش قیمت مواجه شود یا کاهش یابد. ارزیابی تحلیلگر بر اساس نتایجی است که این جلسات و رویدادهای برنامه ریزی شده می توانند ایجاد کنند.

شنیدن این خیلی هیجان انگیز است! این فقط نشان می دهد که دنیای ارزهای دیجیتال چقدر می تواند پویا و غیرقابل پیش بینی باشد. من نمی توانم صبر کنم تا ببینم این رویدادها چگونه بر بازار در ماه مارس تأثیر می گذارد. این همیشه یک ترن هوایی با بیت کوین است، اما این چیزی است که آن را بسیار جالب می کند.

با شروع جدول زمانی رویداد، جلسه انقضای BTFP FED در 12 مارس آغاز می شود. در همان روز، رونمایی از داده های CPI نیز برنامه ریزی شده است، که ممکن است به طور قابل توجهی بر نسبت قیمت دلار آمریکا تأثیر بگذارد.

ارتقای اتریوم دانکن برای 13 مارس برنامه ریزی شده است. این به روز رسانی ممکن است به ETH کمک کند تا شتاب قابل توجهی به دست آورد در حالی که جستجوی سایر ارزهای دیجیتال به دنبال زمینی با ثبات است.

به طور مشابه، مارس نیز با رسیدگی های مربوط به Ripple و XRP همراه خواهد بود و SEC گزارش خود را در دادگاه ارسال می کند. این توسعه می‌تواند تا حدودی بر قیمت XRP تأثیر بگذارد.

دیگر رویدادهای قابل توجه عبارتند از تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ بهره همراه با کنفرانس GPU Nvidia. این رویدادها به طور بالقوه می توانند تا حدودی بر شتاب بازار کریپتو فعلی تأثیر بگذارند.

نتایج نهایی برای Do Kwon و Sam Bankman-Fried

پایان ماه مارس همچنین اخبار محکمی در مورد بنیانگذار TerraLabs، Do Kwon و Sam Bankman-Fried از FTX به ارمغان خواهد آورد. دادگاه دو کوون برای 25 مارس برنامه ریزی شده است. این توسعه همچنین ممکن است فعالیت در شبکه Terra Luna را تقویت کند. به طور مشابه، آزمایش SBF FTX در رتبه بعدی در لیست قرار دارد، که نشان دهنده یک ماه سنگین «بالقوه» برای بازار کریپتو و تجربه آن است. با این حال، با توجه به حرکت قوی چرخه صعودی کریپتو، این رویدادها ممکن است مطابق پیش بینی تحقق یابند یا خیر. بازار کریپتو به همان شکلی که هست بی ثبات است و در تمام نقاط عمودی خود نشانه ای از غیرقابل پیش بینی بودن را به همراه دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی