|

اَبر مقایسه بیت کوین و اتریوم!

معما

اتریوم به 6 میلیارد دلار می رسد: 2200 دلار هدف بعدی برای ETH؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سوگیری صعودی در بازار ارزهای دیجیتال هنوز از بین نرفته است. بیت کوین و اتریوم با ارزش کل بازار حدود 1.2 تریلیون دلار، تغییرات قیمت مشابهی را ثبت کرده اند. با این حال، ETH توانسته است بیشتر فشار بیاورد. به عنوان مثال، در طول 24 ساعت گذشته، بیت کوین 1٪ افزایش یافته است در حالی که اتر حدود 2٪ افزایش یافته است. به همین ترتیب، در هفته گذشته به ترتیب 1.1% و 3.3% افزایش داشته اند.

در نتیجه، به نظر می رسد معامله گران اکنون تمایل بیشتری به سمت بزرگترین آلتکوین دارند. همانطور که درنمودارها نشان داده شده است، کل OI BTC در طول دوره انتقال ماه سقوط شدیدی را ثبت کرد و از آن زمان [پایین سمت چپ] در حال تثبیت بوده است. از سوی دیگر، OI ETH توانسته است روند صعودی خود را که در نیمه دوم ژوئن آغاز کرده بود، تجدید کند و در حال حاضر حدود 6.135 میلیارد دلار است. معمولاً افزایش OI به معنای ورود وجوه تازه به بازار است. به طور معمول، یک روند صعودی در این جبهه همراه با افزایش قیمت به معنای استحکام روند صعودی است. بنابراین، با توجه به شرایط فعلی، به نظر می رسد اتریوم در مقایسه با بیت کوین در موقعیت بسیار راحت تری قرار دارد.

در واقع، این روایت با نرخ تامین مالی منعکس شد. اخیراً، نرخ بودجه BTC در حال کاهش است، در حالی که ETH در حال افزایش است. در زمان انتشار، نرخ‌های مربوطه آن‌ها مقادیر 0.0085 و 0.0119 را نشان دادند که نشان می‌دهد چگونه گاوهای اتر تمایل بیشتری به پرداخت شورت نسبت به گاوهای BTC دارند.

قیمت اتریوم

با وجود برتری اتریوم در حال حاضر، جفت ETH/BTC از قبل بازیابی خود را در تایم فریم روزانه [راست] آغاز کرده است. 1 اتر در حال حاضر 0.066 بیت کوین ارزش دارد. بر حسب دلار، اتریوم در حال حاضر حول مرز 1947 دلار در نوسان است.

در چند روز گذشته، اتریوم موفق شده است دو مقاومت را به پشتیبانی تبدیل کند. اگر ETH بتواند از شرایط فعلی سرمایه گذاری کند، می تواند در کوتاه مدت به 2016 دلار برسد. از آنجا، فقط باید آخرین سطح آزمایش بحرانی را پشت سر بگذارد، حدود 2121 دلار، قبل از اینکه به اوج خود در سال 2023 [2138 دلار] برسد. در واقع، در نهایت به موقعیت خود برای ایجاد یک رکورد جدید سالانه ختم می شود. با این حال، اگر گاوها ترمز کنند، احتمال کاهش ETH تا 1810 دلار وجود دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی