|

افزایش 10 برابری آلتکوینی بعد از تحول عظیم بیت کوین

آلت کوین برای افزایش 10 برابری پس از نصف شدن بیت کوین آماده است

لینک کوتاه کپی شد

نصف شدن بیت کوین یکی از مورد انتظارترین رویدادهای سال است. با رسیدن بیت کوین به نقطه عطف بلندپروازانه 70 هزار دلاری، صنعت با افزایش شتاب کاربر روبرو می شود.

رویداد نصف شدن بیت کوین از بسیاری جهات حیاتی است. قرار است قیمت بیت کوین را در درازمدت تقویت کند و عنصر کمیاب آن را دست نخورده نگه دارد. با این حال، رویداد نصف شدن بیت کوین نیز با تغییر در بازار ارزهای دیجیتال طبیعی همراه است، جایی که هجوم وجوه به سمت آلتکوین های دیگر افزایش می یابد.

با در نظر گرفتن این جنبه، در اینجا سه تا از محبوب ترین آلتکوین ها که ممکن است پس از نصف شدن بیت کوین قیمت خود را دو برابر کنند را معرفی خواهیم کرد.

ارز دیجیتال شماره 1: اتریوم

از نظر تاریخی، رویدادهای نصف شدن بیت کوین توجه قابل چشمگیری را به سایر آلتکوین ها جلب می کند. در حالی که بیت کوین ممکن است متوجه نوسانات جزئی قیمت شود که می تواند به سرعت پس از نصف شدن افزایش یابد یا افت کند، از سوی دیگر اتریوم می تواند در آن زمان مشخص شود.

#بیت‌کوین در مقایسه با اتریوم نوسانات بالاتری را تجربه می‌کند، که احتمالاً به رویداد #هاوینگ آینده مرتبط است. تحلیلگران بر اهمیت حفظ سطح قیمت بیت کوین بالای 69000 دلار در طول آخر هفته تاکید می کنند.

به دلیل افزایش فعالیت و علاقه کاربر در آن زمان، اتریوم می تواند از افزایش قیمت قابل توجهی بهره مند شود. بر اساس CoinCodex، پیش‌بینی می‌شود که اتریوم تا پایان آوریل 2024 2 درصد افزایش یابد.

طبق پیش‌بینی فعلی قیمت اتریوم، پیش‌بینی می‌شود قیمت اتریوم 2.12 درصد افزایش یابد و تا 1 می 2024 به 3619.40 دلار برسد. بر اساس شاخص‌های فنی ما، احساسات فعلی صعودی است، در حالی که شاخص ترس و طمع 79 را نشان می‌دهد. (طمع شدید). اترنت 17/30 (57 درصد).

پیش‌بینی‌های کلی سال برای اتریوم فوق‌العاده مثبت هستند، و اتریوم توکن بسیار شایسته ای برای صعود است پیش بینی می شود اتریوم در محدوده 3544.26 دلار و 6647.98 دلار معامله شود. اگر به هدف قیمت بالایی برسد، ETH می تواند 87.56 درصد افزایش یابد و به 6647.98 دلار برسد.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی