|

استایل‌های جذاب خواننده گروه بی تی اس/ پادشاه مد 2024 جسور و ظریف لباس می‌پوشد

استایل و سبک پوشش وی (با نام اصلی کیم تهیونگ) که لقب پادشاه مد کی پاپ را از آن خود کرده است از سبک خیابانی به سبک هنری در حرکت است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- صنعت موسیقی کره یا همان کی موزیک(K-MUSIC) در سال‌های اخیر جهان را درنوردیده است و علاقه‌مندان بسیاری دارد؛ موسیقی پاپ کره‌ای که به کی پاپ(k-pop) نیز شهرت دارد به محبوبیت بسیاری در میان جوانان و نوجوانان کشورهای مختلف از جمله ایران دست یافته است. گروه موسیقی BTS که از سال 2013 تشکیل شد تاریخ موسیقی کره‌ای و به ویژه کی پاپ را دگرگون کرد و معروف‌ترین گروه شناخته شده در سطح جهان است. این گروه متشکل از هفت خواننده با نام‌های جیمین (Jimin) جِی هوپ (J hope) جانگ‌کوک (Jangkook) شوگا (Suga) وی (V) جین (Jin) و آراِم (RM) است که به عنوان محبوب‌ترین و اجتماعی‌ترین هنرمند در میان مردم شناخته شده و پیشرفت خیره کننده‌ای داشتند. در این مقاله قرار است به استایل و سبک پوشش وی (با نام اصلی کیم تهیونگ) بپردازیم که لقب پادشاه مد کی پاپ را از آن خود کرده است.

4

وی؛ به زیبایی یک سوپر مدل

وی، خوشتیپ‌ترین بت کی پاپ مرد در کره جنوبی است؛ همچنین او یکی از خوشتیپ‌ترین مردان جهان به شمار می‌رود. این خواننده در 30 دسامبر 1995 در دایگو، کره جنوبی به دنیا آمد و در حرفه بازیگری و خوانندگی خوش درخشیده و ترانه نیز می‌سُراید. کیم تهیونگ به عنوان پادشاه مد در سال 2024 معرفی شده است.

2

زیبایی سرکش با استایل خاص

توانایی این خواننده در ترکیب لباس و رویکرد بی بابکش در بیان فردیت از طریق لباس جایگاه او را به عنوان یک ترند و نماد واقعی مد در این صنعت مستحکم کرده است. او در سال‌های ابتدایی فعالیتش در گروه BTS از استایل خیابانی بهره می‌برد. اغلب شلوار جین گشاد را با تیشرت‌های سایز بزرگ ترکیب می‌کرد. تهیونگ پس از آن سراغ کت‌های چرمی رفت و آن را با شلوار جین پاره به تن می‌کرد. به این استایل خود اکسسوری‌هایی همچون گردنبندهای پهن و گوشواره‌ را هم اضافه می‌کرد تا یک زیبایی سرکش را به نمایش بگذارد.

Untitled

سبکی جسورانه با رنگ‌های زنده

پس از این دوره، مد تهیونگ جسورتر و تجربی تر شد. وی رنگ‌های زنده پر جنب و جوش را با اکسسوری‌های منحصر به فرد ترکیب کرد تا جذابیت بصری بیشتری ایجاد کند. استفاده از کلاه‌های لبه پهن، کت‌های رسمی و شلوارهای گشاد و جواهرات برجسته از ویژگی‌های استایل این خواننده محبوب بود. تهیونگ همچنین عشق خود را به لوازم جانبی، مانند کلاه، روسر، و جواهرات درشت نشان داد.

5

تهیونگ ظرافت را به آغوش کشید

کم کم مد تهیونگ رویکرد پیچیده‌تری به خود گرفت. او کت و شلوارهای دوخته شده یا کت و شلوار و پیراهن‌های اغلب دارای الگوها و بافت‌های ظریف را به استایل خود اضافه کرد. او مواد مختلفی مانند مخمل و ابریشم را آزمایش کرد و به لباس‌هایش حس لوکسی اضافه کرد. این خواننده محبوب دیگر سراغ ظرافت و جذابیت بیشتر رفت و کمی محافظه‌کار شد.

1

سبک هنری انتخاب آخر پادشاه مد 

اخیراً مد تهیونگ یک زیبایی شناسی هنری را پذیرفته است. او سبک‌ها، بافت‌ها و الگوهای مختلف را با هم ترکیب می‌کند و مجموعه‌های بصری جذابی ایجاد می‌کند. تهیونگ اغلب رنگ‌های زنده و اکسسوری‌های منحصربه‌فرد را مورد استفاده قرار می‌دهد. سبک او ترکیبی از لباس های خیابانی و بیان هنری را به نمایش می‌گذارد.

3

تهیونگ با زیبایی یک سوپر مدل به دنیا آمد استایلش در این چند سال اخیر واقعاً تکامل یافته است و لباس‌ها را به یک شکل هنری تبدیل کرده است. او در طول تکامل مد خود، به طور مداوم فردیت و تمایل خود را برای آزمایش با سبک‌های مختلف نشان داده است. انتخاب‌های مد او الهام بخش بسیاری از طرفداران در سراسر جهان قرار گرفته است. او اکنون به عنوان یک نماد سبک شناخته شده است.

7

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی