|

فرش برای روی پله ها / نری از این موکت داغونای بیریخت بخری وقتی این لاکچری خفنا هستن

در این مقاله چند نمونه از فرش برای روی پله ها رو نشون دادیم و یه سری نکات رو که باید قبل از خرید اون بدونید رو گفتیم تا خریدتون راحت تر باشه

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا همه به نوعی دوست دارن که خونه و زندگیشون رو شیک و پیک و خواستنی دیزاین کنن طوری که هر کسی با دیدنش به به و چه چه کنه و از سلیقه ی خوب اون ها تعریف کنه که خب برای رسیدن به این منظور شما باید یه سری چیزها رو بدونید، رعایت و پیاده سازیشون کنید تا بالاخره اون نتیجه ای که میخواهید نصیبتون بشه مثلا در خصوص فرش باید یه سری اصول و قواعد اولیه ست کردن فرش با دکوراسیون رو بدونید تا با اجرای اون ها یه نتیجه ی خوب دست گیرتون بشه و از نگاه کردن به فضا لذت ببرید چرا که هر آیتمی در اون در هارمونی و هماهنگی تمام قرار داره.

مثلا شاید براتون جالب باشه که بدونید در صورت که نحوه چیدمان فرش برا بزرگتر نشون دادن خونه رو هم بلد باشید میتونید حتی با خطای دید متراژ خونه رو هم بزرگتر از اون چیزی که هست و نیست به نظر بیارید که با این حساب میشه گفت که دکور خوب هم مثل لباس خوب میمونه و در صورتی که درست انتخاب بشه میتونه یه سری عیب و ایراداتی که توی خونه دیده میشه رو هم اصلاح  کنه و اون رو بهتر و شیک و پیک تر به نظر بیاره همونطور که شما با لباس میتونید چاق و لاغرتر دیده بشید. اما نکته ی دیگه ای که در این خصوص وجود داره این هست که شما باید در جریان مدهای روز هم قرار داشته باشید تا دکورتون مدرن دیده بشه مثلا در صورتی که فرش برای روی پله ها میخواهید باید در جریان جدیدترین مدل های اون ها هم قرار داشته باشید تا انتخاب بهتری داشته باشید حالا در این مقاله میخواهیم چندتا از جدیدترین فرش های این محل رو نشون بدید و در خصوص اون یه سری اطلاعات بدیم تا خرید راحت تری داشته باشید، پس با ما همراه باشید.

فرش برای روی پله ها

نکاتی که در خصوص فرش برای روی پله ها باید بهش توجه کنید

برای این که بتونید یه فرش زیبا برای فضای ورودی خونه و راه پله تهیه کنید باید به رنگ اون توجه ویژه داشته باشید تا بتونید این فضا رو زیباتر از اون چیزی که هست به نظر بیارید.

مثلا در صورتی که دیوار راه پله ها رو از طرح چوب انتخاب کردید بهترین رنگی که میتونید برای فرش مناسب برای اون برید سراغش بژ هست که بسیار هم پرطرفداره البته که یه رنگ روشن هست و خب شاید یه عده در این بین با خودشون بگن که به علت روشن بودن شاید فرش زود به زود کثیف باشه و خب مایل باشن که یه فرش تیره تر تهیه کنن که در این صورت باید باید فرش رو با توجه به رنگ دیوار یک الی دو درجه تیره تر تهیه کنن. 

دقت کنید که در صورتی که راه پله های شما باریک هست استفاده از فرش های رنگ روشن میتونه اون رو بزرگتر نشون بده برعکس فرش های رنگ تیره که فضا رو کوچکتر نشون میدن. این رو هم اضافه کنیم که اگر رنگ دیوارتون کرم و یا سفید باشه بیشتر رنگ فرش ها باهاش خواهد اومد.

فرش برای روی پله ها

فرش برای روی پله ها

ضخامت بافت فرش از دیگر نکاتی هست که باید قبل از خرید بهش توجه کنید

یکی دیگه از نکاتی که در خصوص فرش و موکت مناسب برای روی پله ها باید بهش توجه کنید ضخامت اون هست چرا که فرش این فضا باید استحکام و ضخامت بسیار بالایی داشته باشه تا به علت تردد و رفت و آمد زیادی از حد نازک نشه و کیفیتش رو از دست نده البته که خب در این بین در صورتی که فرشتون بیش از حد ضخیم باشه ممکن هست که به پای افراد گیر کنه بنابراین حد وسط رو در این بین بگیرید و به سراغ فرش هایی که دارای پرز بلند هستن که زیر پا نرم ترند نرید چون دممکن هست که آت و آشغال لا به لای فرش گیر کنه و تمیز کردن اون مشکل باشه.

فرش برای روی پله ها

فرش برای روی پله ها

جنس فرش و موکت مناسب برای روی پله

توی بازار انواع مختلفی از فرش ها و موکت ها برای روی پله وجود دارن که هر کدوم جنس های متنوعی مثل پلی پروپلین، پشم، پلی استر و نایلون دارن و بسیار برای پوشش پله ها مناسب اند چون از مقاومت بالایی برخوردارن ولی در این بین یکی از بهترین جنس ها برای فرش راه پله مدل های پشمی اون ها هست.

فرش برای روی پله ها

فرش برای روی پله ها

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی