|

بهترین جا برا تلویزیون در دکور خونه / همه میذارن جلوی دیوار بزرگه ی خونه اینو نمیدونن

در این مقاله در خصوص بهترین جا برای تلویزیون در دکور خونه صحبت کردیم تا دکور زیباتری بسازید طوری که با هر بار دیدنش غرق لذت بشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دکوراسیون خوب داشتن میتونه تا حد بسیار زیادی روی روحیه ی شما تاثیر گذار باشه چرا که بالاخره در صورتی که دکور خونتون خوب باشه چهار نفر که میان خونتون شروع میکنن به از زیر نظر گذروندن خونه و در نهایت از سلیقه ی منحصر به فرد شما تعریف میکنن که خب این موضوع حس خوبی بهتون خواهد داد و از این ها گذشته در صورتی که دکوراسیون خوب داشته باشید توی خونه به این فضا به عنوان یه مکان برای آرامش نگاه میکنید و منتظر این هستید که از مشغله های روزمره و بیرون از خونه خلاصی پیدا کنید و به سمت اون به پرواز دربیایید تا خستگی خودتون رو با یه فنجون چای در کنج خونه ی دلنشین و زیبای خودتون در کنید و لذت ببرید.

اما خب داشتن دکوراسیون ایده ال هم به این راحتی ها نیست و برای خودش زحمت داره هر چند که در این روزها این زحمت با توجه به دسترسی راحت تر به اینترنت برای همه کم تر هست و میشه گفت هر کسی که بخواد یه دکور خوب داشته باشه میتونه بدون صرف سختیه زیادی به این موضوع برسه تنها کافیه که اصول و قواعد بیسیک و پایه ی دکوراسیون رو با یکی دو تا سرچ یاد بگیره و در نهایت سلیقه رو چاشنیه کار کنه تا اینطوری به اون هدفی که میخواد برسه. حالا در همین راستا ما هم برای این که به شما در داشتن یه دکور هر چه بهتر کمک کرده باشیم میخواهیم در این مقاله در خصوص بهترین جا برای تلویزیون در دکوراسیون خونه صحبت کنیم چرا که بعضی ها در خصوص قرارگیری این آیتم در خونه دو به شک هستن، پس در صورتی که شما هم از این افراد هستید پیشنهاد میکنیم در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین جا برا تلویزیون در دکور خونه

تلویزیون رو در جای پر رفت و آمد قرار ندید

دقت کردید که وقتی دارید تلویزیون نگاه میکنید و یه نفر از جلوی اون رد میشه چقدر این موضوع میره روی مختون و ازش بدتون میاد پس با این وجود شما نباید تلویزیون رو در جایی که پر رفت و آمد هست قرار بدید مثل وروردی آشپزخونه و یا نزدیک در ورودی چون مسلما تردد روی مختون خواهد رفت و اعصابتون رو خورد میکنه و خب شما هم این موضوع رو نمیخواهید بنابراین تلویزیون رو توی قسمتی از خونه که رفت و آمد در اون کمتره قرار بدید تا با آرامش و خیال راحت به تماشای این جعبه ی جادویی بپردازید و لذت ببرید.

بهترین جا برا تلویزیون در دکور خونه

زاویه مبلمان و تلویزیون رو مستقیم تنظیم کنید

یکی از اصلی ترین حالت هایی که در خصوص جایگاه تلویزیون باید رعایتش کنید زاویه مستقیم داشتن مبلمان با صفحه ی تلویزیون هست که خب در این صورت باید به نحوه ی چیدمان و چینش مبلمانتون توجه کنید و توی دکوراسیون نشیمنتون باید مبل ها رو طوری بچینید که یه فضای دنج و محصور به وجود بیاد که کاملا به صفحه ی تلویزیون مشرف هست و از تک تک مبل ها میشه به راحتی تلویزیون رو تماشا کرد.

همچنین باید این رو هم اضافه کنیم که شما باید مبلمان رو تو یه فاصله ی مناسب با تلویزیون قرار بدید و جایگاه اون ها رو نسبت به بزرگی صفحه نمایش تلویزیون تعیین کنید چرا که خیلی دور بودن و یا نزدیک بودن به این وسیله در نهایت باعث اذیت شدن چشم شما خواهد شد.

پس با این حساب باید سعی کنید که تلویزیون رو تو راستای کشیدگی اتاق و محور اصلی اون قرار بدید و در این صورت حتی برای چیدمان مبلمان هم راحت تر خواهید بود و عمق بیشتری به فضا میبخشید.

بهترین جا برا تلویزیون در دکور خونه

برای جای تلویزیون به منبع نور توجه کنید

یه موضوع خیلی مهم که در خصوص وضعیت قرارگیری تلویزیون باید بهش توجه کنید منبع نور هست که از اهمیت بسیار بالایی برخورداره به عنوان مثال شما نباید هیچ موقع تلویزیون رو پشت پنجره قرار بدید چرا که با این کار به دلیل این که جلوی نور گرفته میشه و از اطراف تلویزیون شاید نور بزنه صفحه ی تلویزیون تاریک دیده خواهد شد و چشم شما هم در نهایت اذیت میشه.

بهترین جا برا تلویزیون در دکور خونه

تلویزیون رو کنار منبع گرمایشی نذارید

با سرد شدن هوا مسلما اولین آیتمی که به ذهن افراد میرسه وسایل گرمایشی رو راه انداختن هست که حالا میتونه یه بخاری باشه و یا شومینه که خب در صورت وجود هر وسیله ی گرمایشی باید دقت کنید که نباید تلویزیون رو در نزدیکی اون قرار بدید چون اینطوری علاوه بر این که وسایل توی هم و آشفته دیده میشن ممکن هست که شما برای استراحت نزدیک وسایل گرمایشی بشینید و خب در این صورت فاصلتون با تلویزیون کم باشه که خب در این صورت تماشای اون در فاصله ی کم میتونه به چشماتون آسیب برسونه.

بهترین جا برا تلویزیون در دکور خونه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی