|

ایده تزیین با گیاه آپارتمانی پتوس / اینجوری هم خود گل خوشگلتر میشه هم فضا بی نظیر

پتوس ها به دلیل حالت رونده و آبشاری که دارند میتونن برای دیزاین خیلی از فضاها عالی باشن اما اینکه چطور دیزاین کنی مهمه که اینجا یاد میگیریم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گیاهان آپارتمانی انواع بسیار مختلفی دارند. میشه گفت قد موهای سر همه ما گونه گیاه وجود داره که خب خیلی هاشون مناسب نگهداری داخل خونه هستند. قدیم ندیما فقط تو خونه مامان بزرگا نگهداری از گیاهان آپارتمانی مرسوم بود و اصلا نمادی از خونه مادر بزرگ، پدر بزرگ محسوب میشدن ، در حالی که امروزه تو هر خونه ای که میریم می بینیم یک یا چند گیاه آپارتمانی دارند که خب بنا به سلیقه و حال و حوصله و فضایی که دارند انتخاب کرده و ازشون مراقبت می کنند. آخه میدونید که محیط برای گل خیلی مهمه و اینکه شما تو خونتون نور دارید یا خیر، دمای خونه اغلب چجوریاست و اینکه اصلا میزان فضاتون کوچیکه ای بزرگ، همه و همه در امنتخاب نوع گیاه آپارتمانی تاثیر گذاره که خب معمولا بیشتر ما ایرانی ها شیفته گل هایی که مقاومت خوبی دارند و زیبا هم هستند میشیم. گل هایی به مانند پتوس. پتوس همیشه سبز و رونده که به مانند آبشار رشد میکنه و میریزه پایین. پتوس ها برای همه جا میتونن خوب باشن و از اونجایی که ساقه هایی بلند پیدا می کنند، میتونن خیلی از فضاها رو تزیین کنند. میپرسین چجوری؟ در ادامه هم نمونه هایی از دیزاین با پتوس رو مشاهده می کنید و هم اینکه با راه های افزایش طول ساقه پتوس آشنا میشیم. 

تزیین با پتوس

راه های آسان برای افزایش سرعت رشد پتوس

پتوس گیاهیه که هم میتونه تو آب رشد کنه و هم تو خاک. اما خب تو خاک رشدش خیلی بیشتر از آبه و به هیمن دلیل بهترین کار واسه رشد سریعش کاشت پتوس داخل خاک می باشد. دیگه اینکه پتوس میتونه بدون نور هم به رشد خودش ادامه بده، اما اگر دلتون یه پتوس خوشرنگ و پر پشت میخواد، پس بهتره که اون رو کنار یک پنجره با یا با نور غیر مستقیم قرار دهید. ایده آل ترین دما جهت بلند شدن پتوس بین حداقل 21 درجه و حداکثر 30 درجه می باشد. پتوس از دست گیاهانی محسوب میشه که آبیاری نسبتا بالایی میخواد، اما مراقب باشید که دیگه اگه بیش از حد بشه و ریشه تو آب خفه بشه، دچار زردی در برگ ها خواهد شد. یادتون نره که گیاه پتوس رو هر دو سه ماه یکبار با کود مغذی تغذیه کنید تا بتونه سالم و سلامت به راهش ادامه بده. 

تزیین با پتوس

تزیین با پتوس

تزیین با پتوس

تزیین با پتوس

تزیین با پتوس

تزیین با پتوس

تزیین با پتوس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی