|

(ویدیو) برف بازی و شیطنت سارا و نیکا در سوئد

سارا و نیکا ویدیویی از برف بازی خود در هوای سرد سوئد منتشر کردند.

لینک کوتاه کپی شد

سارا و نیکا فرقانی بازیگران جنجالی سریال پایتخت که به دلیل حذف شدن از سری جدید پایتخت حاشیه های زیادی را به همراه داشته اند فیلمی از برف بازی شبانه خود در کشور سوئد را منتشر کرده اند.

سارا و نیکا فرقانی دو بازیگر سریال پایتخت امسال حواشی زیادی داشتند مروری می کنیم برخی از حواشی این دو بازیگر نوجوان:

پیشنهاد می شود:(ویدیو) مراسم حنابندان و دلتنگی عجیب سارا و نیکا

پرده اول؛ حضور متفاوت سارا و نیکا در اینستاگرام

نوروز سال 1399 فصل ششم سریال پایتخت از شبکه یک سیما پخش شد و این دو بازیگر هم به مانند پنچ فصل گذشته به ایران آمدند و در فصل ششم پاینتخت حضور داشتند. هنوز زمان زیادی از پایان ناتمام پایتخت 6 نگذشته بود که ویدیوهای عجیب از سارا ذو نیکا در فضابی مجازی پخش شد که این دو بازیگر نوجوان با پوششی بسیار متفاوت از آنچه مردم از این دو در سریال پایتخت سراغ داشتند در مهمانی و جشن های مختلط حضور داشتند و بعضا حرکات نامتعارف و خارج از عرف انجام می دادند.

 

پرده دوم؛ عکس در استخر و پایان سارا و نیکا در پایتخت

مرداد ماه بود که سارا و نیکا دوباره در صدر اخبار شبکه های اجتماعی و رسانه های زرد قرار گرفتند. این بار اما قضیه فرق می کرد چرا که عکسی از سارا و نیکا در یک استخر مختلط در سوئد منتشر شد. خیلی ها همان موقع اعلام کردند که قصه حضور سارا و نیکا در تلویزیون با این تصاویر به پایان رسیده البته بودند کسانی که از سارا و نیکا حمایت کردند و گفتند این دو در سوئد و با فرهنگ این کشور بزرگ شده اند و نباید به آن ها خرده گرفت.

1597179927_S1gC0

پرده سوم؛ ادعای رابطه سارا و نیکا با مهراد جم

بعد از انتشار تصاویر سارا و نیکا در استخر مدتی از این بازیگر خوش سیما خبری نبود همه رسانه های زرد مشغول تیم قمار باز ساکن ترکیه بودند که به یک باره در یکی از این لایوهای اینستاگرامی یکی از همین قماربازان که هدفی جز مال اندوزی از راه نامشروع ندارد ادعا کرد که نامزدش مهراد جم با دو خواهر دوقلو که نام آن ها با "س و ن" آغاز می شود و در ایران بازیگر هستند قبلا رابطه دوستی داشته است. بلافاصله بعد از این ادعا ذهن ها به سمت سارار و نیکا فرقانی رفت دوباره این دو خواهر دوقلو در کانون توجه قرار گرفتند. البته این دو هیچ گاه صحبت های دنیا جهانبخت و ادعای رابطه دوستی با مهراد جم را تایید نکردند و در ویدیویی اینستاگرامی از مردم و طرفدارانشان خواستند هرچه می شنوند را باور نکنند.

پرده چهارم؛ سارا و نیکا از پایتخت کنار گذاشته شدند

اواسط آذر بود که زمزمه های ساخت فصل هفتم پایتخت شنیده شد و حتی اعلام شد که توافقات اولیه با مسئولان صداوسیما هم انجام شده است و همه چیز داشت خوب پیش می رفت که به یکباره اعلام شده سارا و نیکا در فصل جدید پایتخت حضور ندارند. این موضوع با واکنش این دو بازیگر مواجه دشد و آن ها ضمن ابرز ناراحتی اعلام کردند که درخصوص علت این موضوع به آن ها توضیحی داده نشده است.

البته چندی بعد محسن تنابنده رسما اعلام کرد که توان ساخت فصل هفتم پایتخت را ندارد و نوروز 1400 پایتخت نخواهیم داشت.

پرده پنجم؛ شایعه ازدواج سارا و نیکا

در زوهای اخیر دوباره شایعه عجیب در خصوص سارا و نیکا فرقانی مطرح شده و آن هم موضوع ازدواج این دو بازیگر مقیم سوئد است. ماجرا از انتشار یک عکس از این دو بازیگر در کنار دو پسر جوان شروع شد و البته به نظر می رسد این موضوع در حد شایعه است و برخی رسانه های زرد با پخش اخباری این چنینی در صدد جذب مخاطب بیشتر هستند.

سارا+و+نیکا

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سیامک ارسالی در

    باسلان والله برای ما که ادعای مسلمانی وامربه معروف ونهی ازمنکرداریم زشته انقدراین دوتا خواهررو مسخره یا کنترل کنیم اینا بافرهنگی دیگه زندگی می کنندودرجامعه ی با قانونی مخصوص خودش.امان ازقضاوت توهین وتهمت

  • آفرین محبی ارسالی در

    به نظر من دلیلی نداره که ی فرد معروف عکس ویدیو های زندگی شخصیش رو تو فضای مجازی پخش کنه.

  • دوست ارسالی در

    هیچ وقت به اون بی شرفی که عکس های این دو دختر نوجوان رو بدون اجازه ی اون ها ثبت و پخش کرد، خرده نگرفتید. هیچ وقت . . .

  • بهار ارسالی در

    وای وای چقد شیطنت
    ذوق کردم🤢🤢

  • ناشناس ارسالی در

    یک سوال دارم؟ این ها شوهرتون هستند؟!؟! آسه شما چند ساله تون هست؟،!؟؟ من وداداشم دوقلو هستیم و14ساله جون هست شما چند سالتونه؟؟؟؟؟؟؟ 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

  • ناشناس ارسالی در

    بابا خجالت بکشید، دیگه شورشو در آوردید اینقدر تو زندگی شخصی بقیه دخالت نکنید، زندگی شخصی افراد بازیچه ی شما شده، اصلا چه اهمیتی داره اخبار سارا ونیکا

  • حسین معزی فر ارسالی در

    من عاشقتونم خیلی دوستون دارم دوست دارم شما رو ببینم

  • بدون نام ارسالی در

    اینا فوتوشاپ هست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها