|

(ویدیو) مراسم حنابندان و دلتنگی عجیب سارا و نیکا!

ویدیو تازه منتشر شده از سارا و نیکا درباره دلتنگی شان برای سریال محبوب پایتخت را ببینید.

لینک کوتاه کپی شد
2

سارا و نیکا فرقانی بازیگران سریال پایتخت که اخیره از این سریال کنار رفته اند نتوانسته اند خاطرات چندین ساله خود از سریال پایتخت را فراموش کنند.

سارا و نیکا هر چند مدت یکبار به یاد سریال پایتخت می افتند و خاطراتی از خود منتشر می کنند و یا در شبکه های اجتماعی از ناراحتی خود برای کنار رفتن از این سریال می گویند و طبیعی است چونکه سال ها با این سریال بزرگ شدند و بخشی از خانواده آنها شده بود.

جدیدترین ویدیو منتشر شده توسط نیکا به یاد حنابندان سریال پایتخت 2 را در زیر ببینید:

پیشنهاد می شود: سلفی عاشقانه سارا و نیکا و جملات سنگین عاشقانه

سارا و نیکا چرا از پایتخت کنار گذاشته شدند؟

اواسط آذر بود که زمزمه های ساخت فصل هفتم پایتخت شنیده شد و حتی اعلام شد که توافقات اولیه با مسئولان صداوسیما هم انجام شده است و همه چیز داشت خوب پیش می رفت که به یکباره اعلام شده سارا و نیکا در فصل جدید پایتخت حضور ندارند. این موضوع با واکنش این دو بازیگر مواجه شد و آن ها ضمن ابرز ناراحتی اعلام کردند که درخصوص علت این موضوع به آن ها توضیحی داده نشده است. اما به نظر می رسد علت حذف سارا و نیکا از پایتخت کاملا مشخص و قابل پیش بینی بود چرا که این دو بازیگر در سال گذشته در روابط خود در سال گذشته از خطوط قرمز صداوسیما عبور کردند و ویدیوها و تصاویری که از این دو منتشر شد کاملا با استانداردها و موازین حاکم در کشور مغایرت داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها