|

رصد بازار

قیمت لحظه ای اتریوم امروز شنبه 25 بهمن ماه 99

قیمت اتریوم در بازار ارز دیجیتال امروز شنبه 25 بهمن 99 چند است؟

لینک کوتاه کپی شد

در این مقاله به بررسی قیمت اتریوم در بازار ارز دیجیتال امروز شنبه 25 بهمن 99 می پردازیم. اما قبل از آن که در خصوص قیمت اتریوم در بازار 25 بهمن 99 صحبت کنیم، لازم است تا مقدمه ای در خصوص ارز های دیجیتال ارائه شود. شاید زمانی که بشر برای اولین بار برای مبادلات روزمره خود دست از مبادلات کالا به کالا کشید و به سمت ضرب سکه روی آورد، هرگز تصور نمیکرد که روزگاری اسکناس ها یا پرداخت های بانکی جای سکه های طلا را بگیرد. امروزه نیز با رشد تکنولوژی جهان سمت و سویی دیگر گرفته و باز هم شاید خیلی ها که از قافله عقب مانده اند، نتوانند این حقیقت را که آینده جهان را ارز های دیجیتال خواهند ساخت را باور کنند. 

پیشنهاد می شود: قیمت دوج کوین امروز شنبه 25 بهمن 99 چقدر است؟

اما حقیقت این است که موضوع ارز های دیجیتال امروزه بسیار جدی تر از گذشته است. به دلیل مزیت های ویژه ای که ارز های دیجیال در پرداخت های جهانی دارند. به احتمال زیاد آینده جهان را این ارز ها خواهند ساخت و اسکناس ها از رونقشان کاسته خواهد شد. اتریوم نیز یکی از ارز های دیجیتال است و در رتبه بندی جهانی ارز دیجیتال یا رمز ارز اتریوم در رتبه دوم ( از نظر ارزش و قیمت و مبادلات جهانی ) قرار دارد. در ادامه قیمت لحظه ای اتریوم در بازار رمز ارز امروز شنبه 25 بهمن 99 را بررسی می کنیم. 

قیمت اتریوم امروز شنبه 25 بهمن 99

قیمت اتریوم امروز شنبه 25 بهمن 99 در زمان نگارش این مقاله برابر با $1,838.80 دلار می باشد. قیمت اتریوم 25 بهمن 99 برابر با ۴۸,۹۹۶,۶۱۰ تومان می باشد. اتریوم نیز همچون سایر ارز های دیجیتال در روز های گذشته با اوج و فرود هایی همراه بوده است. در یک ساعت گذشته این ارز در حدود 23 صدم درصد افت داشته و منفی شده است. 

قیمت لحظه ای اتریوم امروز دوشنبه 27 بهمن 99

اتریوم چیست؟

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۱۰.۸۳ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۴.۰۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از اتریوم در این لحظه با قیمت ۱,۸۳۸.۹۱ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۶,۶۵۰ تومان معادل ۴۹,۰۰۷,۰۲۴ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۳۸.۳۶ میلیارد دلار است.

قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۴.۶۶% افزایش یافته است. بالاترین قیمت اتریوم در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹(13 February 2021) معادل ۱,۸۶۹.۵۲ دلار بوده که همینک %۱.۶۳ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش اتریوم ۱۱۴.۶۵ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۱۱۴.۶۵ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن اتریوم معامله می‌شود، صرافی EtherFlyer با سهم %۷.۱۸ از حجم معاملات روزانه است.

پیشنهاد می شود: ​قیمت بیت کوین امروز شنبه 25 بهمن 99 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها