|

رصد بازار

قیمت لحظه ای اتریوم امروز دوشنبه 27 بهمن 99

امروز دوشنبه 27 بهمن 99 قیمت هر واحد اتریوم در بازار چند است؟

لینک کوتاه کپی شد

قیمت اتریوم امروز 27 بهمن 99 چند است؟ در این مقاله به بررسی قیمت اتریوم در بازار ارز دیجیتال امروز دوشنبه 27 بهمن 99 می پردازیم. اما قبل از آن که در خصوص قیمت اتریوم در بازار 27 بهمن 99 صحبت کنیم، لازم است تا مقدمه ای در خصوص ارز های دیجیتال ارائه شود. شاید زمانی که بشر برای اولین بار برای مبادلات روزمره خود دست از مبادلات کالا به کالا کشید و به سمت ضرب سکه روی آورد، هرگز تصور نمی کرد که روزگاری اسکناس ها یا پرداخت های بانکی جای سکه های طلا را بگیرد. امروزه نیز با رشد تکنولوژی جهان سمت و سویی دیگر گرفته و باز هم شاید خیلی ها که از قافله عقب مانده اند، نتوانند این حقیقت را که آینده جهان را ارز های دیجیتال خواهند ساخت را باور کنند. یکی از این ارز های دیجیتال اتریوم می باشد. در ادامه برای اطلاع از قیمت لحظه ای اتریوم در بازار دوشنبه 27 بهمن 99 با ما همراه باشید.

پیشنهاد می شود: قیمت لحظه ای دوج کوین امروز دوشنبه 27 بهمن 99

قیمت اتریوم امروز دوشنبه 27 بهمن 99

همانطور که اشاره کردیم در این مقاله به بررسی قیمت اتریوم امروز دوشنبه 27 بهمن 99 خواهیم پرداخت. کسانی که در این بازار سرمایه گذاری می کنند عموما دو قیمت به دلار و تومان برای آن ها اهمیت دارد. قیمت اتریوم امروز دوشنبه 27 بهمن 99 برابر است با $1,746.05 دلار. همچنین امروز دوشنبه 27 بهمن ماه 99 قیمت هر واحد اتریوم برابر با ۴۸,۰۱۸,۷۱۰ تومان می باشد. 

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۰۰.۵۶ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۳.۶۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از اتریوم در این لحظه با قیمت ۱,۷۴۸.۹۲ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۷,۵۰۰ تومان معادل ۴۸,۰۹۵,۴۶۰ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۳۸.۵ میلیارد دلار است.

قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۵.۰۱% کاهش یافته است. بالاترین قیمت اتریوم در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ (13 February 2021) معادل ۱,۸۶۹.۵۲ دلار بوده که همینک %۶.۴۵ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش اتریوم ۱۱۴.۶۸ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۱۱۴.۶۸ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن اتریوم معامله می‌شود، صرافی EtherFlyer با سهم %۶.۹۱ از حجم معاملات روزانه است.

جدول تغییرات قیمت اتریوم

3

پیشنهاد می شود: قیمت لحظه ای بیت کوین امروز دوشنبه 27 بهمن 99

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها