|

رصد بازار

قیمت لحظه ای دوج کوین امروز دوشنبه 27 بهمن 99

قیمت دوج کوین امروز دوشنبه 27 بهمن ماه 99 چند است؟ آیا این رمز ارز افت داشته؟

لینک کوتاه کپی شد

در این قسمت به بررسی قیمت دوج کوین امروز دوشنبه 27 بهمن 99 می پردازیم. دوج کوین امروز دوشنبه 27 بهمن ماه 99 چند است؟ آیا قیمت دوج کوین افزایشی بوده یا کاهش داشته است؟ در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوج و سایر ارز های دیجیتال با ما همراه باشید. در ادامه این مقاله با قیمت لحظه ای دوج کوین DOGE به ریال ، تومان و دلار را برای شما عزیزان آورده ایم. همانطور که می دانید قیمت ارز های دیجیتال نیز همچون سایر ارز ها نوسانی می باشد. بنابراین سعی ما بر این است که قیمت های لحظه ای را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم.

پیشنهاد می شود: ​قیمت لحظه ای بیت کوین امروز دوشنبه 27 بهمن 99

قیمت دوج کوین امروز دوشنبه 27 بهمن ماه 99

قیمت دوج کوین لحظه ای امروز دوشنبه 27 بهمن 99 در زمان نگارش این مطلب برابر با $0.055039 دلار می باشد. قیمت دوج به تومان برابر است با ۱,۵۱۴ تومان . دوج کوین با نماد اختصاری DOGE یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷.۰۷ میلیارد دلار، در رتبه ۱۳ بازار قرار داشته و سهم ۰.۴۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از دوج کوین در این لحظه با قیمت ۰.۰۵۵۰۳۹ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۷,۵۰۰ تومان معادل ۱,۵۱۳ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۴.۹۸ میلیارد دلار است.

قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۱۵.۹۲% کاهش یافته است. بالاترین قیمت دوج کوین در تاریخ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹(08 February 2021) معادل ۰.۰۸ دلار بوده که همینک %۳۵.۲۰ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش دوج کوین ۱۲۸.۳۷ میلیارد و تعداد کل واحدهای آن ۱۲۸.۳۷ میلیارد خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن دوج کوین معامله می‌شود، صرافی Binance با سهم %۸.۵۸ از حجم معاملات روزانه است.

نمودار نوسان قیمت دوج کوین

در قسمت قبلی به بررسی قیمت دوج کوین امروز دوشنبه  27 بهمن 99 پرداختیم. در ادامه می توانید به نمودار تغییرات و نوسانات قیمت دوج کوین در یک ساعت گذشته ، یک روز و یک هفته گذشته توجه داشته باشید.

1

پیشنهاد می شود: قیمت لحظه ای اتریوم امروز دوشنبه 27 بهمن 99

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها