|

رصد بازار

قیمت بیت کوین امروز سه شنبه 28 بهمن 99 ، خیز اندک قیمت بیت کوین

بیت کوین امروز سه شنبه 28 بهمن ماه 99 با چه قیمتی در بازار معامله می شود؟

لینک کوتاه کپی شد

قیمت بیت کوین امروز سه شنبه 28 بهمن 99 چند است؟ امروز سه شنبه 28 بهمن 99 ، قیمت بیت کوین در بازار اندکی کاهش داشته است. در ادامه گزارش کاملی از قیمت بیتکوین در بازار خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد. بیت کوین یکی از انواع ارز های دیجیتال است که در سال های اخیر با رشد بسیار زیادی به همراه بوده است. بیت کوین و سایر رمز ارز ها امروزه به عنوان یکی از راه های سرمایه گذاری در بازار شناخته می شوند و افراد بسیار زیادی در این بازار سرمایه گذاری می کنند. اگرچه این رمز ارز حدود 12 سال پیش اختراع شده است اما عمده رواج و شناخته شده بودن آن مربوط به دو سه سال اخیر می باشد. در ادامه برای اطلاع از قیمت بیت کوین امروز سه شنبه بهمن 99 به دلار و تومان با ما همراه باشید. 

پیشنهاد می شود: قیمت اتریوم امروز سه شنبه 28 بهمن 99

قیمت بیت کوین امروز سه شنبه 28 بهمن 99

امروز سه شنبه 28 بهمن 99 قیمت بیت کوین با خیز اندک به $49,104 دلار رسیده است. قیمت بیت کوین امروز سه شنبه 28 بهمن ماه 99 برابر با ۱,۳۰۳,۸۱۱,۶۲۲ تومان می باشد. بیت کوین یکی از ارز های دیجیتال بر پایه رمز ارز است که از حدود 12 سال پیش بازار پر پیچ و خمی را پشت سر گذرانده و هم اکنون به اولین ارز دیجیتال در صدر جدول رمز ارز ها قرار گرفته است. اگر قصد سرمایه گذاری بلند مدت (البته با ریسک بالا) دارید، بیت کوین می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. 

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۱۴.۸۹ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۵۹.۸۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از بیت کوین در این لحظه با قیمت ۴۹,۱۰۸ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۶,۵۵۰ تومان معادل ۱,۳۰۳,۸۱۹,۲۵۷ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۷۳.۱۸ میلیارد دلار است.

قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۴.۸۴% افزایش یافته است. بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹(16 February 2021) معادل ۴۹,۷۰۸.۵۷ دلار بوده که همینک %۱.۲۰ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش بیت کوین ۱۸.۶۳ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۲۱ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن بیت کوین معامله می‌شود، صرافی bitFlyer با سهم %۶۴.۶۷ از حجم معاملات روزانه است.

توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین همانند سایر رمز ارز ها به صورت لحظه ای در حال تغییر و نوسان است. ما آخرین قیمت بیت کوین در زمان نگارش این مقاله را برای شما عزیزان آورده ایم. برای مشاهده قیمت های به روز بیت کوین می توانید اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد می شود: قیمت دوج کوین امروز سه شنبه 28 بهمن 99

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها