|

میکاپ بولد "دنیا مدنی" ازش یه مغروره جذاب ساخت؛ آفتاب خلیج با خانوم چه کرده!

donya madani shayanews

دنیا مدنی از بازیگران و طراحان لباس در حوزه سینما و تلویزیون است. او دختر رویا تیموریان بوده که به تازگی پستی عاشقانه از خود منتشر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیا مدنی از سلبریتی های خوش چهره و کم کار سینما و تلویزیون است که در زمینه های مختلفی مثل بازیگری، طراح صحنه و لباس فعالیت داره. دنیا خانوم دختر رویا تیموریان است و دلیل همین شهرت اندک او، نسبتش با یکی از معروف ترین بازیگران سینماس. این سلبریتی معمولا عکس ها و پست های زیادی در پیج اینستاگرام میذاره و نشون میده که علاقه زیادی به معروف شدن داره.

دنیا مدنی اخیرا پستی از خودش منتشر کرده که در اون عکسی با موهای پریشون تو هوا گذاشته و گویا خطاب به عشقش میگه که "اون باد شد و رفت تو موهام". این خانوم بازیگر میکاپ خاصی برای این عکسش انجام نداده و سعی داره بیشتر خودش باشه.

doniamadaniii_1653055581

دنیا خانوم عاشق خاص بودنه!

دنیا مدنی به واسطه پارتی که از طریق رویا تیموریان در سینمای ایران داره، تا حالا تونسته نزدیک به 800 هزار فالوور برای خودش دست و پا کنه. اما نکته ای که اغلب این کاربران در مورد دنیا خانوم میگن اینه که چرا اینقدر تلاش میکنه خودش رو خاص نشون بده. البته  خانوم سلبریتی معمولا تو عکسایی که به اشتراک میذاره از میکاپ های ملیح استفاده میکنه، ولی طرفداران خانم مدنی معتقدن ژست ها و فازی که صورتش موقع عکس گرفتن داره، یکم مغرور و خودشیفه نشونش میده.

doniamadaniii_1649697480

doniamadaniii_1648212581

خانوم سلبریتی عجیب اهل عشق و حاله!

دنیا مدنی با وجود کم کار بودنش در عرصه سینما و تلویزیون، اما همیشه مشغول سفر و تفریحات لاکچریه که این موضوع برای دنبال کننده هاش عجیبه. البته این روزا بیشتر بازیگرا شغل دومی دارن که از اون طریق هم پول درمیارن. ولی نکته جالب اینه که دنیا خانوم هیچ تبلیغات خاصی هم تو پیجش انجام نمیده. با این وجود مدتی قبل پستی از آفتاب گرفتن در آب های خلیج فارس و جزیره کیش منتشر شده بود که حسابی سروصدا کرد.

doniamadaniii_1649404013

خانوم مدنی همه فن حریفه!

حرفه اصلی دنیا مدنی طراحی لباسه و بیشتر کارهایی که تو سینما انجام میده هم در این زمینه است. اما دنیا خانوم هیچ محدودیتی برای خودش قائل نیست و تو حوزه های دیگه مثل بازیگری و کارگردانی هم فعالیت هایی انجام داده. در این روزها فیلم نقره با کارگردانی خانوم مدنی وارد اکران بین المللی شده و داره کم کم اسم سلبریتی خوش چهره و همه فن حریف ما رو سر زبان ها میندازه.

مانعی بزرگ بر سر مهاجرت!

دنیا مدنی از بازیگرانی است که چندان در قاب جادویی و پرده نقره ای دیده نمیشه و با توجه به نوع پوشش و گفته خودش که مدت پیش گفته بود عزم رفتن دارد، احتمالا که نه، قطعا چیزی جلودارش است و به زور در ایران مانده و اگر اون مورد حل شود به سرعت دنیا مدنی رو کشف حجاب کرده اونو آب خواهیم دید!

doniamadaniii_1651582619

جدایی تلخ در زندگی دنیا مدنی!

دنیا خانوم متولد سال 1369 در خانواده ای هنر دوست به دنیا اومد. این خانوم سلبریتی دختر بانو رویا تیموریان است که از پست های منتشر شده مشخصه وابستگی زیادی به ایشون داره. دنیا مدنی و خواهر او درنا مدنی حاصل عشقی هستند که رویا تیموریان پس از مدتی به آن پایان داد. البته این جدایی مانع از پیشرفت دنیا خانوم نشد، اما تجربه تلخی در زندگی برای او رقم زد.

doniamadaniii_1647530

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها