|

"فریبا نادری" بالاخره اون ماشین لوکس رو نشون داد؛ آقای شوهر چه کرده همرو دیوونه کرده!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری بازیگر جذاب و البته بسیار مایه دار ایرانی می باشد که به تازگی در ماشین گران قیمتش فیلم گرفت و سوژه کاربران شد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر معروف و باحال ایرانی می باشد که سالهاست در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت داشته اما با بازی در ستایش اونهم در نقشی منفی تونست به شهرتی عجیب برسه البته که این تنها نقطه قوت خانوم بازیگر نبود و وی بعد از حضور در برنامه شام ایرانی هم با نشان دادن خانه مجلل و خفنش بیشتر معروف شد!

فریبا نادری این روزها اما مشغول روزمرگی و به خود رسیدن و البته کارهایی مثل مدلینگ می باشد. میدانید که در ایران و به خصوص سینما خیلی از خانوما هستند که حس خودشیفتگی زیادی دارند و همگی خودشون رو یه پا مدل کردن! 

اما از اینها گذشته، فریبا نادری در صفحه اینستاگرامش فعالیت زیادی دارد و خیلی اکتیو شده به همین جهت اگه روزی پست یا استوری از خانوم بازیگر نبینیم نگرانش میشیم!! اونم نه یکی بلکه چند تا! وی به تازگی ویدیویی منتشر کرد که در ماشین بود و با آهنگی جذاب دابسمش گرفت. البته که هیچ جنبه خاصی نداشت و حتی خانوم خانوما دوربین رو هم به درستی نگرفته بود اما با این حال هواداران بسیاری دارد که شیفته خانوم بازیگر هستند.

اینهم علاقه یک فن پیج به خانوم بازیگر 

گفتیم که فربیا خانوم نادری هواداران بسیاری دارد. در ادامه ویدیویی که یک فن پیج براش درست کرد و ایشون هم استوری کرد رو مشاهده می کنید.

استایل های ضد و نقیض فریبا نادری!

فریبا نادری در کنار حرفه بازیگری درآمد خود رو از جاهای دیگه مثل مدل شدن برای تبلیغ برندهای آرایشی یا  میکاپ آرتیست های مختلف در فضای مجازی به دست می آورد و حتی گفته شده که همراه با همسرش رستوران هم دارند.

ولی این خانوم بازیگر طوری لباس میپوشه و پست از خودش میذاره که انگار نه انگار اینقدر مایه داره و بعضی اوقات هم بدون کوچکترین میکاپی و با یه شال تکراری دیده می شود.

fariba_naderi___1648744391

جذابیت عجیب غریب فریبا نادری

حالا از این ها که بگذریم فریبا نادری بینی خود را عمل زیبایی کرده اما جدا از اون به تازگی با موهای تازه بلوند شده اش خوشگل تر شده که البته بعید میدونیم تنها برای رنگ مو باشه و احتمالا خانم بازیگر یه کارای زیرپوستی دیگه ای هم انجام داده که طبیعی جلوه میده و چندان مشخص نیست. در ادامه تصویر جدیدی که فریبا نادری از خود به تازگی منتشر کرده را مشاهده می کنید. ظاهرا فریبا خنوم هر روز عکس فرداشون رو دارند و امکان نداره عکس نگیرن!

ناگفته نمونه فریبا نادری برای همه پست ها کپشنی داره با کلی هشتگ عجیب غریب که برخی از کاربران میگن احتمالا با این هشتگ ها به دنبال دیده شدن در فضای مجازی هستش. خانم بازیگر در کپشن ها روزانه خود یک روز از غم می گوید و روز دیگر از امید و شادی!

fariba_naderi___1650251476

خانه فریبا نادری که جنجالی شد

همانطور که گفتیم فریبا نادری شرایط مرفه و وضغیت مالی بسیار خوبی دارد و نصف شهرتش به خاطر نشون دادن خونه اش در زمان شام ایرانی بود. در ادامه قسمتی از این برنامه و واحد خوشگل خانم بازیگر مشاهده می کنید.

هدیه عجیب کارگردان معروف به خانم بازیگر

اما جدا از این ها فریبا نادر در قسمتی از خانه اش تنه های درخت معروف به هفت چنار بین زمین و آسمان می باشد که هدیه ای عجیب از عباس کیارستمی برای مراسم ازدواج فریبا نادری و همسرش بوده است. این مورد نیز از موارد جنجالی بود که مورد توجه همه قرار گرفت.

5453448

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها