|

استایل شیک و پیک "پردیس پورعابدینی" ؛ جیکش درنمیاد ولی اینجا معلوم شد یه ورزشکار قدره!

pardis pourabedini shayanews

پردیس پورعابدینی بازیگر نقش راضیه سریال آقازاده است که پس از این نقش به شهرت باورنکردنی رسید. او اخیرا پستی با استایل خاص دخترونه منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- پردیس پورعابدینی از بازیگران تازه کار و محبوب سینماست که تونست در فرصت اندکی پس از اتمام سریال "آقازاده" به شهرت آنچنانی برسد. پردیس خانوم نمونه یه سلبریتی موفق دهه هفتادیه که با بازی درخشان در نقش راضیه توجه اهالی سینما رو به سوی خودش منعطف کرد. او پس از رسیدن به شهرت به کمک سریال "آقازاده"، در اینستا هم شروع به فعالیت کرد و گهگداری با انتشار عکسای مختلف از خودش، سعی میکنه فالوورای بیشتری به دست بیاره.

پردیس پورعابدینی به تازگی عکسی منتشر کرد که او رو در مراسم اکران فیلم سینمایی نشون میده. پردیس خانوم تو این عکس از یه ظاهر ساده و خیلی شیک استفاده کرده که به مذاق طرفداراش خوش اومد. البته از دید کاربرا اینکه خانوم بازیگر دوست نداره میکاپای آنچنانی کنه، فقط بخاطر اینه که خوشش نمیاد بیشتر از سنش به نظر برسه و اینطوری چهره معصومش رو زیر سوال نمیبره! از حق هم نگذریم پردیس خانوم با این شال آبی آسمونی و میکاپ فوق العاده ملیحش، جذاب تر شده و واقعا شبیه یه سلبریتی تیپ میزنه.

288634709_421281236540393_3991088823214466072_n

پردیس خانوم هم راهو یاد گرفت!

مدت طولانی در سینما و تلویزیون به این شکل شده که بازیگران جلوی دوربین با آنچه در واقعیت هستند، تفاوت های بسیاری دارند. این موضوع سبب میشه بازیگران گاه و بیگاه مردم رو با عکس های زمین تا آسمون فرق کردشون سوپرایز کنن. مثلا همین پردیس خانوم موقر و متین تو فیلم به یکباره تو اینستا با استایل های خیلی امروزی و شیک و پیک ظاهر شد و حتی چیزی فراتر از یک بازیگر متفاوت نسبت به نقشش هم شد.

اما نکته جالب درباره این بازیگر عدم علاقه اش به میکاپ های آنچنانیه که امروزه روی صورت بسیاری از بازیگران حتی قدیمی هم این سبک میکاپ ها دیده میشه و بعضا از عجیب غریبیشون دهن آدم باز میمونه.

278473146_1019610192302876_3314757387150075849_n

پردیس پورعابدینی، کشف بی نظیر نسیم خانوم!

نسیم ادبی از بازیگرای مطرح و محبوب سینماست که اگر سریال"شهرزاد" رو دیده باشین، قطعا نقش ماندگار خواهر بزرگتر ترانه علیدوستی از یادتون نمیره. جالبه بدونین پردیس خانوم ابتدا توسط کارگردان آقازاده کشف نشد و برای اولین بار خانوم ادبی او رو در یکی از نمایش هاش به نام "قصه روز جمعه" روی صحنه برد. این اتفاق سبب شد استعدادهای بی کران پردیس پورعابدینی کشف بشه و این موضوع قدم اول برای موفقیت های بعدی ایشون شد.

پردیس-پورعابدینی

pardis.pourabedini_1595163420

خانوم بازیگر، شاگرد مسعود خان!

به گزارش شایانیوز: یکی از افراد منحصر به فرد و تکرار نشدنی در این حرفه که بازیگران بسیاری رو تحویل جامعه داده، بی تردید مسعود کیمیاییه که این روزا اغلب بازیگران تازه کار با تجربه تنها چند جلسه شاگرد ایشون بودن، تبدیل به یک ستاره تمام عیار در بازیگری میشن. پردیس پورعابدینی هم از این قاعده مستثنی نیست. درواقع به گفته خودش او تمام آن چیزی که لازم بود رو از استاد کیمیایی یاد گرفته و حاصل اونچه امروز پیش روی مردم به نمایش میذاره، همه صدق سرِ مسعود خانه.

pardis.pourabedini_1619032679_1

پردیس خانوم یه ورزشکار قدَره!

پردیس پورعابدینی متولد 22 فروردین 1379 در تهران، بازیگر تلویزیون و تئاتره که علاقه بسیار زیادی به کتاب خوندن و ورزش داره. او دوست داره در هر زمانی که میتونه به طبیعت بره و با اسب سواری میونه خیلی خوبی دارد. از زمانی که پردیس خانوم وارد فضای حرفه ای بازیگری شد، خیلیا او رو به عنوان یه بازیگر خوش استایل دیدن و معتقد بودن باید برای مدلینگ شدن اقدام کنه. دراقع یکی از دلایل این اتفاق هم بی تردید دنبال کردن ورزش شنا به صورت حرفه ای توسط این خانوم بازیگره که او رو حسابی به چشم مخاطبانش آورده!

pardis.pourabedini_1610136165

pardis.pourabedini_1557587160

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها