|

تتوی خاص "دنیا مدنی" که از دوربین بیرون زد؛ عکسای جینگول خانوم با شالای گل مَنگلی

donya madani shayanews

دنیا مدنی از اهالی سینماس که دختر رویا تیموریان هم بوده و به همین دلیل محبوبیت بیشتری داره. این خانوم بازیگر با یه عکس از تتوش رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- دنیا مدنی از بازیگران و کارگردانان سینما و تلویزیونه که بیش از اینکه در این رشته ها فعالیت کنه که به عنوان حرفه اصلیشه، در حوزه طراحی صحنه و نویسندگی مشغوله. دنیا مدنی دختر رویا تیموریانه و این سالها با این پارتی خفنش حسابی تونست جا بین مردم و اهالی سینما باز کنه. دنیا مدنی تو فضای مجازی هم خیییلی مشغوله و یه پا شاخ مجازی به حساب میاد.

دنیا مدنی به تازگی عکسی با بازیگر مطرح سینما، هانیه توسلی منتشر کرد که تتوش رو یه جورایی تو چشم طرفداراش کرد. دنیا خانوم که این روزا بدجور تو فاز اینستا رفته و داره هر طوری میتونه خودش رو به بقیه سلبریتیا نزدیک میکنه، حالا با یه استایل ساده یه طوری عکس گرفته که از دید کاربرای فضای مجازی فقط و فقط میخواد تتو روی دستش رو به رخ بقیه بکشه.

doniamadaniii_1657300678

البته این اولین باری نیست که دنیا خانوم تتوش رو نشون میده و میخواد بگه فاز ما خیییلی مد و رو ترنده و تو اینستا عکسای رنگ و وارنگ زیادی داره که مصداق بسیار خوبی از خودنمایی های خانومه. دنیا مدنی از زمانی که بیشتر به شهرت رسیده میشه گفت خودش رو باخته و به هر وسیله ای متصل میشه تا بتونه خودش رو به رخ بکشه.

12

وقتی شهرت حسابی به دنیا مدنی مزه میده!

دنیا مدنی که به تازگی با دعوت به این ور و اون ور و رفتن به برنامه شب آهنگی مراحل مختلف شهرت رو داره پله به پله طی میکنه، حالا تو فضای مجازی بیشتر معروف شده و با گشت و گذارا و تفریحات خانوم خانوما میشه گفت که این محبوبیت بهش بدجور مزه داده.

اخیرا این بانوی تئاتری یه نمایشی روی صحنه برد که با تماشاگران بسیار زیادی روبه رو شد و خیلی از مردم با گل و کلی قربون صدقه ازش تقدیر کردن و محبتشون رو به دنیا خانوم نشون دادن. او هم در کمال تعجب و البته با ذوق زدگی تمام خوشحالیش رو با یه پست شیرین نشون داد.

doniamadaniii_1649404013

doniamadaniii_1655923044

دنیا مدنی در کپشن پستش نوشت:

"من خیلی خوشبختم، خیلی زیاد و خدارو خیلی شکر می‌کنم هر لحظه.

بعد اجرا از در اومدم بیرون اون قدر عشق رو سرم بارید که انگار همه خستگی و غصه‌هام رو شست و برد اون هم با اولین اجرا!

منتظرتون هستم، ما تازه شروع کردیم."

تولد جنجال برانگیز دنیا مدنی با حیوونایی دور از انتظار!

دنیا خانوم که به تازگی تولد 31 سالگیش رو جشن گرفت حالا با عکس هایی که نشون میده چقد خلوت برای خودش تولد گرفته اینطوری این روز فرخنده رو به گوش طرفداراش رسوند.

دنیا مدنی که عشق طبیعت و گشت و گذاره، تولدش رو تو یه دشت و دمن باحالی جشن گرفت و به جای کیک بزرگ هم از این کیکای مدرسه استفاده کرد. خانوم خانوما واسه تولدش یه تیپ تابستونه و خیلی راحت زد و دو تا سگ غول تشن هم زد تنگِ عکسش که نشون بده خیییییلی متفاوته!

doniamadaniii_1656831146_1

doniamadaniii_1656921216

دنیا مدنی عاشق شالای گل واگلی!

دنیا مدنی با وجود اینکه سن چندان کمی هم نداره، ولی همیشه سعی میکنه یه جوری خودش رو نشون بده که سنش کمتر به نظر بیاد و بعضی اوقات هم با ادا اصولاش و البته فرم دختر دهه نودیایی که به خودش میگیره، از کسی که هنوز هم معلوم نیست کیه دل ببره.

او در اغلب عکساش هم با شالای گل منگلیش مدام در تلاشه که بیش از پیش فالوور جمع کنه و با این همه جایزه و کارایی که کرده بتونه یکم مثل بقیه به چشم بیاد.

doniamadaniii_1655453909

doniamadaniii_1654849209

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها