|

خوشتیپ ترین بازیگران مرد ترکیه که هوش از سر میبرن؛ اینا سلاطین جذابیتن بی برو برگرد!

اینجا قراره با خوشتیپ ترین و جذاب ترین ستاره های ترک که دل خیلی از ایرانیا رو بردن آشنا شین و ببینین چطوری دارن روز به روز جوونتر میشن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میشه گفت مدت زیادیه که سریالای ترکی راه به خونه ایرانیا باز کردن و با موضوعات جورواجورشون سعی دارن شهرت بیشتری تو کشور ما به دست بیارن. در این میون علاوه بر سریال ها، بعضی بازیگران ترک به دلیل ظاهر جذاب و دوست داشتنی بیش از خیلی از بازیگرای ایرانی محبوب دل مردم میشن و طرفدارای زیادی واسه خودشون دست و پا میکنن.

حتی اینقدی به چشم میان که این سالها هم خیلی از بازیگرای ایرانی به تقلید از اونا زدن تو کار پرورش اندام و دوست دارن سر سوزنی قد این بازیگرای ترک به محبوبیت برسن. اینجا قراره تعدادی از این بازیگرای مرد خوش تیپ و جذاب رو بهتون معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

saghafd

1. بوراک اوزچیویت ( نقش کمال در سریال اوکیا)

بوراک اوزچیویت که بیشتر مردم به اسم کمال میشناسنش، یکی از ستارگان فوق العاده محبوب در سینمای ترک به حساب میاد که میشه گفت از زمان بازی در سریال "حریم سلطان" در نقش والی خان به قدری تونست دل مردم رو به دست بیاره که تا مدت ها اسمش ورد زبون همه بود. حتی تو سریال ملی و راه های نرفته اش هم که یه سریال ایرانیه به وضوح از تیپ و استایل این بازیگر ترک تعریف میکنن.

بوراک خان در حال حاضر با یکی از بازیگران خوش استایل ترک به اسم فحریه اوجن ازدواج کرده و یه پسر خیلی بامزه داره و در حال برج سازی تو استانبوله. این بازیگر به دلیل تیپ و استایل محبوب و دوست داشتنیش به صورت بین المللی در حوزه مدلینگ مشغول فعالیته و کار و بارش حسابی سکه اس!!!!

sbgs

burakozcivit_1653729463_1

burakozcivit_1652963320

2. باریش آردوچ (نقش عمر در سریال عشق اجاره ای)

از دیگر بازیگرای ترک که چند سالی میشه بخاطر فرم و استایل خوبی که داره و البته چهره بامزه و جذابش دل چشما رو رو خودش زوم کرده، باریش آردوچه. او اولین بار با نقش آفرینی در سریال عشق اجاره ای همراه با الچین سانگو تونست به شهرت بسیاری برسه. باریش بِی متولد 9 اکتبر 1987 در سوئیسه و این روزا خیلی از مدلای دنیا دارن در زمینه فیگور اومدن و لایف استایل ازش تقلید میکنن.

این بازیگر خوشتیپ علاقه زیادی به حیوانات داره و یه سگ به اسم Müdür و دو تا گربه تو خونه اش داره و واسه همین به محبوبیت دوچندانی رسیده. آقای خوش تیپ سینمای ترک با همکارش خانوم "گوپسه اوزای" ازدواج کرده که البته خانوم چند سالی از خود باریش بِی بزرگتره و سه ماه دیگه قراره فرزندشون رو بغل بگیره و تبدیل به یه بابای تو دل برو و بی نظیر بشه!!!

jegfjshf

sdfsdhf

ahsfhe

sefsjegf

3. کیوانچ تاتلیتوگ (نقش مهند در سریال عشق ممنوع)

وقتی پای اسم بردن از خوشتیپ  ترین بازیگرای ترک به میون میاد، قطعا واسه دختر و پسرای ایرانی اسم یه بازیگر خیییلی تداعی میشه و اون کسی نیست به جز کیوانچ تاتلیتوگ که با نام مهند در عشق ممنوع شهرتش رو به ایران رسوند. کیوانچ تاتلیتوگ که اون زمان به جوجه طلایی معروف شده بود در 27 اکتبر سال 1983 متولد شد و سال 2002 تونست به عنوان برترین مدل ترکیه و همچنین بهترین مدل جهان اسم و رسمی پیدا کنه.

ورزش موردعلاقه این بازیگر بسکتباله و سالهاست که این ورزش رو به صورت حرفه ای دنبال میکنه و یکی از دلایل جذابیت ظاهریش و البته قد بلندش رو همین موضوع میدونه. اینقدری تیپ آقای کیوانچ تو جهان شهرت پیدا کرد که حتی از کشور فرانسه هم درخواست داشت و یک سال برای برندی در این کشور کار میکرد.

sdfbshfv

sgdfshjfg

jsdfhjsf

4. کرم بورسین (نقش سرکان در سریال تو در را بزن)

کرم بورسین که اولین بار با بازی در سریال تو در بزن به همراه هانده ارچل تونست یه شب ره صد ساله رو طی کنه و به شهرت باورنکردنی برسه. کرم خان که ژن آمریکاییش خیلی بیشتر از ترکیشه، متولد 4 ژوئن 1987 در استانبوله که بعد از 15 سال با خانواده تشریف بردن تگزاسه و خودش تابحال کشورای جورواجوری مثل مالزی و اندونزی سفر کرده و از عاشقان ورزش های بوکس و شنا به شمار میاد. کرم بورسین در مصاحبه ای بیان کرد که از وقتی یادش میاد داره ورزش میکنه و استایل روفرم و تو دل بروش هم به واسطه ورزش پی در پی به وجود اومده.

او پیش از اینکه بخواد وارد حرفه بازیگری بشه کارای مختلفی از جمله شست و شوی توالت و رانندگی سلبریتی ها رو انجام میداده و یه جا با راجر کورمن آشنا میشه و او رو شانس زندگیش میدونه؛ چون راه رو برای ورود این بازیگر با استعداد و خوشتیپ سینمای ترک باز میکنه و کرم بورسین الان تبدیل به ستاره ای بی بدیل در بین بازیگران ترکیه شده که محبوب دل خییییلی از ایرانیاس!!!!

sfsef

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها