|

حسودی "عروس فاطمه گودرزی" به ربابه؛ خانوم با فیس نیو خفنش کَل همه رو خوابوند!

fatemeh goodarzi shayanews

دریا مرادی عروس فاطمه گودرزی بازیگر و فعال خیلی پر و پیمون اینستاس که به تازگی حسابی زده تو کار دابسمش و با آقاشون بدجور ترکونده!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فاطمه گودرزی از بازیگران مطرح و حرفه ای سینما و تلویزیونه که سالیان سال برای مردم خاطره سازی کرده. فاطمه گودرزی یه پسر به اسم پویان و یه دختر به نام آوا داره که فامیلشون هم گنجی هست و اینکه پدرشون الان کجاست و در چه حاله هیچ کس خبر نداره. پویان خان، پسر فاطمه گودرزی چند سالیه که با یه دختر جذاب و دوست داشتنی به اسم دریا مرادی دشت ازدواج کرده و این خانوم هم تو اینستا فعالیت داره در حد بمب!

عروس فاطمه گودرزی، دریا خانوم هم از بازیگران خبره در سینماست و شاید تابحال اسم او رو نشنیده باشین. ولی اگه سریال های مهران مدیری مانند ویلای من یا شوخی کردم رو دیدین پس حتما ایشون رو با بازی حرفه ایشون به تماشا نشستین. دریا خانوم با ظاهر خیلی بامزه اش دل خیلیا رو تونسته تو فضای مجازی ببره و حالا داره کم کم به یه شاخ مجازی تبدیل میشه.

دریا مرادی دشت به تازگی زده تو کار دابسمش و فیلم گرفتن از خودش و خانواده شوهر جان که گویا با استقبال زیادی هم روبه رو شده. خانوم بازیگر که این روزا حسابی از گرما و بدحالی خودش در عذابه، ولی حتی این موضوع رو هم از فالووراش پنهون نکرده و با دست پر اومده به اینستا. خانوم خانوما یه پست خیلی باحال هم با شوهرش گذاشته که خودش و آقا پویان نشون دادن یه دستی هم بر آتش دابسمش دارن!

نیو فِیس عروس فاطمه گودرزی که اینستا رو زیر و رو کرد!

دریا خانوم به تازگی بعد از مدت طولانی تغییراتی تو ظاهرش ایجاد کرد که دل خیلی از طرفداراش رو دوباره به دست آورد و بعد کلی استوری گذاشتن اونم فقط از کاری که اصلا معلوم نیس چیه، این بار با چتریای جینگولش تونست اینستا رو بترکونه و با چشمای دریایی خییییلی پرطرفدارش حالا دیگه چیزی از بازیگرای هالیوودی کم نداره!

kskf

وقتی کار، عروس فاطمه گودرزی رو از پا درمیاره!

دریا خانوم مدتیه که همش تو ساختمون مشغول کاره و تا حالا هم توضیح خاصی راجع بهش نداده، ولی اینطور که معلومه مشغول طراحی صحنه واسه فیلما و سریالای مختلف یا حتی طراحی نماهای داخلی ساختمونا برا فروشه. هر چی که هست خانوم خانوما خیلی خودش رو شلوغ پلوغ نشون میده و این روزا هم با استوریایی که از خستگی و حال بدیش میذاره، کلی فاز خوب فالووراش رو داغون میکنه!

sgjdc

اعتماد باورنکردنی عروس فاطمه گودرزی به یه حیوون خونگی!

دریا خانوم مثل اینکه کلا عادت نداره یه جا بشینه و مدام باید در حال گشت و گذار باشه. عروس فاطمه گودرزی که همش از خودش در حال کار و تلاش استوری میذاشت، حالا بعد یه هفته بی خبری که طبق معمول رفته بوده کنار دریا، عکسای عجیبی با حیوون خونگیش که یه سگ خیلی ترسناک به اسم تیله است منتشر کرد.

به گفته دریا خانوم تیله حسابی بهشون اعتماد داره و گویا این سگ رو از زمانی که یه توله بود تو خیابون پیداش کرد و با کلی مشقت بزرگش کرد.

gdefjseg

عروس فاطمه گودرزی و مدل شدنای بی پایانش!

دریا مرادی دشت سلطان ادا اصول و جینگول کردن استایلش در هر شرایطیه و بعضی اوقات یه عکسایی از خودش منتشر میکنه که میتونه به جرات با مدلینگای مطرح دنیا در رقابت باشه. البته که ظاهر خدادایش هم در این قضیه اصلا بی تاثیر نیست و خوشگلاسیونی که راه و بیراه هم داره انجام میده یه جور مهر تاییدی بر زیباییش زده.

skbfksjf

smfrf

dczjv

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی