|

"غزل شاکری" بازیگر ساده جیران چه ژَذاب جلو آفتاب ریلکس کرده؛ تا حالا کجا بودی خانوووم!

ghazal shakeri shayanews

غزل شاکری بازیگر سریال جیران که به تازگی با عکسای اروپایی و خفنش کل اینستا رو ترکونده، جلو آفتاب یه ژستی گرفته که بیا و ببین!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- غزل شاکری از بازیگران محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که این اواخر با بازی در سریال پرحاشیه "جیران" در نقش ملک خاتون مهمون خونه های مردم بود. غزل شاکری اولین بار با نقش آفرینی در سریال نمایش خانگی شهرزاد تونست به دل مردم راه پیدا کنه و همبازی بودنش با پسر جذاب سینما یعنی مصطفی زمانی حسابی به چشم اهالی سینما اومد. البته غزل شاکری تنها در بازیگری نیست که خیلی خفنه و گهگاه اینستا رو هم رسما با فوتوهای خفنش میترکونه.

غزل خانوم به تازگی زده تو کار ایران گردی و با عکسای رنگ و وارنگش یه رنگ و لعاب تازه به پیجش داده. خانوم خانوما با انتشار عکس جالبی که تو یه فاز عجیب غریب هنگام چای خوردن، نشون داد که تو فیگور اومدن هیچی از بازیگرای دیگه کم نداره و حتی بیشتر هم داره. غزل شاکری تو این عکس با یه شومیز چنان ریلکس کرده و با همون مدل همیشگی بستن شال دور سرش شده یه پا فازگیر اعظم که گویا قراره به طرز خاصی از بقیه سلبریتیا سبقت بگیره!

n

فازای ناکوک غزل شاکری با تیپای رِله طورش!

اما اگه بخوایم درباره تیپای خفن و سوپر لاکچری غزل شاکری بحث کنیم، باید صدتا مقاله راجع بهش نوشت. نه اینکه حالا خیلی خاص باشه، ولی خانوم با استایلای ساده ولی خیلی ریلکسش بدجوری میخواد بکشونه خودشُ بالا و از همه قدیمیایی که فک میکنن ژذابن، بزنه جلو.

غزل خانوم در ادامه تور ایران گردیش فوتوهای خوشگلی از خودش منتشر کرده که البته سعی زیادی هم شده تا با در و دیوار مکان های دیدنی خودشو سِت کنه و اینطوری یه سلبریتی تو دل برو و بی شیله پیله به نظر بیاد! غزل شاکری درسته که علاقه چندانی به میکاپ نداره و مثل امثال بهاره رهنماها دوست نداره خودشو هی بزک دوزک کنه، ولی تیپای اروپایی و آزادی خاصی که تو استایلاشه واسه خیلیا جای تعجب داره!

d

e

h

مامان جونِ پایه غزل شاکری واسه گشت و گذارای خفن!

غزل شاکری یه مادر هنرمند و یه رفیق همیشگی داره که به واسطه اون خیلی از جاهای دنیا رو زیر پا گذاشته و با انتشار این عکسا دل خیلی از کاربرا رو حسابی آب میکنه بانو جان!

 غزل خانوم از اون دسته بازیگراییه که مال و منال خیلی توپی داره و اصلا برای نیاز مالی بازیگری نمیکنه، بلکه این تنها علاقه و هنریه که از مادرش به ارث برده. همین موضوع باعث شده که خیلیا بیشتر بهش علاقه مند شن، چون همیشه انتخاب فیلم و سریالاش بسیار عاقلانه و هوشمندانه اس.

y

z

کمی بیشتر با غزل شاکری آشنا شیم!

غزل شاکری متولد 22 اسفند سال 1357 در شهر تهرانه. این بازیگر اولین فعالیت های حرفه ای خودش رو زیر نظر مادرش، فرشته طائرپور که او هم از افتخارات سرزمینمون در حوزه تهیه کنندگی شروع کرد و تونست پس از سالها با بازی در سریال شهرزاد به درخشش باورنکردنی برسه.

بعد از اون هم در سریال خاتون با نقش جذابش بسیار دیده شد و البته اخیرا در هر فیلم و سریالی که بازی میکنه، همیشه سعی میکنن از صدای خاص او هم استفاده ای ببرن. غزل خانوم شاکری از بازیگران خوش صداییِ که در حوزه دوبلوری هم تجربه داره و خلاصه اینکه خانوم خانوما یه همه کارِ دوست داشتنیه و بس!

p

w

o

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • 💕 ارسالی در

    عشقه منه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها