|

تحلیل بورس

پیش بینی بازار بورس فردا یکشنبه 5 بهمن ماه 99

پیش بینی بازار بورس فردا یکشنبه 5 بهمن ماه 99 . فردا یکشنبه پنجم بهمن ماه 99 بورس چه می شود؟

لینک کوتاه کپی شد

در این مقاله به تحلیل و پیش بینی بازار بورس فردا یکشنبه 5 بهمن ماه 99 می پردازیم. قبل از تحلیل و پیش بینی بورس فردا یکشنبه 5 بهمن ماه 99 لازم است مقدمه ای ارائه کنیم. می دانید که بازار بورس یکی از بازار های مالی و راه های سرمایه گذاری پر سود و البته پر نوسان و ریسک در جهان می باشد. سرمایه گذاری در این بازار در ایران نیز محبوبیت بالایی دارد. اگرچه امروز با توجه به سقوط ها و افت بی سابقه بازار بورس کسی دل خوشی از بورس ندارد. اما به هر ترتیب در حال حاضر نزدیک به چهار میلیون نفر کد بورسی داشته و در بازار بورس فعالیت می کنند. از آنجایی که سرمایه گذاری در بازار بورس به دلیل نوسانات ریسک های زیادی دارد، بسیاری از سرمایه گذاران توجه زیادی به پیش بینی ها و تحلیل های متخصصان دارند.

برخی از فعالان اقتصادی و کارشناسان بورسی نیز برای اطلاع رسانی به مردم تحلیل هایی ارائه می دهند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا طبق نظر کارشناسان و فعالان اقتصادی بازار سرمایه به بررسی، تحلیل و پیش بینی بازار بورس فردا یکشنبه 5 بهمن ماه 99 بپردازیم. در ادامه با ما در شایانیوز همراه باشید.

بورس امروز چه شد؟

برای این که بتوانیم در خصوص تحلیل و پیش بینی بازار بورس فردا یکشنبه 5 بهمن ماه 99 اظهار نظر کنیم، بایستی نگاهی به وضعیت بازار بورس امروز داشته باشیم. بورس امروز شنبه 4 بهمن 99 چه شد؟ شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه با رشد ۲۲ هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۰۶ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز سبزپوش شد و با رشد ۳ هزار واحدی  ۴۳۶ هزار و ۳۴۲ واحد را ثبت کرد.

 
وضعیت بازار بسته 14:17:34
شاخص کل

1,222,070.03 

38092.12
شاخص کل (هم وزن)

440,383.13 

7252.34
ارزش بازار
48,595,079.834 B
اطلاعات قیمت 99/11/4 13:51:32
تعداد معاملات 815,581
ارزش معاملات
71,428.621 B
حجم معاملات
5.611 B

تا به این لحظه بازار بورس روندی مثبت و سعودی داشته است. به نظر می رسد استعفای رئیس سازمان بورس و تحلیف جو بایدن سیگنال های مثبتی برای سرمایه گذاران در بازار بورس بوده است.  اما آیا این روند مثبت و صعودی فردا نیز حفظ می شود؟

پیش بینی بازار بورس فردا یکشنبه 5 بهمن ماه 99

امروز جو غالب بر بازار بورس، جوی مثبت بود. شاخص کل و شاخص کل هم وزن امروز رشد خوبی داشتند. به نظر تحلیلگران بازار بورس و فعالان اقتصادی پیش بینی می شود که فردا یکشنبه 5 بهمن ماه 99 بازار بورس نه تنها روند مثبت و سعودی امروز را حفظ کند، بلکه وضعیت بهتری نیز داشته باشد.

محمدرضا پور ابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص پیش بینی بازار بورس فردا یکشنبه 5 بهمن ماه 99 و عملکرد فعلی بازار سرمایه چنین گفت: عملکرد بازار سرمایه در زمان قبل و بعد تحریم ها نشان داده که به طور متوسط نرخ بلند مدت آن ۲.۵ تا ۳ برابر نرخ بازه بدون ریسک است. لذا مردم در شرایط فعلی آرامش خود را حفظ کنند و بدانند شرایط بازار سرمایه در بلند مدت حتما به نفع کشور و مردم خواهد بود.

وی در پایان افزود: محورهای مربوط به بخش ‌های نظارتی بر بورس از موضوعات اصلی بحث جلسات برگزار شده می باشد و عدم نظارت و مدیریت‌های ضعیف دلیل بخشی از بی نظمی های اخیر بازار سرمایه بود که باید اطلاح شود دولت باید برای جبران بخشی از اشکالاتی که در عرضه‌ هایی همچون دارا دوم و پالایشی ‌ها داشته، ورود کند. 

اما به هر ترتیب فراموش نشود که ما در شایا نیوز تنها با توجه به شواهد موجود و نظر کارشناسان اقتصادی به پیش بینی بازار بورس فردا یکشنبه 5 بهمن ماه 99 می پردازیم. نوسانات بازار بورس به ده ها فاکتور وابسته است و هرگز نمی توان اظهار نظری قطعی در این خصوص داشت که فردا بورس چه خواهد شد؟ از این که با ما تا پایان مقاله پیش بینی بازار بورس فردا یکشنبه 5 بهمن ماه 99 با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    سلام آقای کارشناس چرا حاشیه می روی پیش بینی شفاف اعلان کن چرامی گویی اما اگر متوجه نشدم کارشنا کی

  • ناشناس ارسالی در

    پیش بینی فردا چی شد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها