|

گزارش بورسی

ارزش سهام عدالت امروز دوشنبه 4 اسفند 99 چقدر شد؟

بعد از پایان معاملات ارزش سهام عدالت امروز دوشنبه 4 اسفند 99 چقدر شد؟

لینک کوتاه کپی شد

ارزش سهام عدالت امروز دوشنبه 4 اسفند 99 چقدر شد؟ ، سبد سهام عدالت در جریان معاملات امروز بازار سهام افت کرد اما به دلیل دامنه نوسان نامتقارن و ریزش جزئی شاخص کل و نمادهای شاخص‌ساز روند نزولی سهام عدالت کند شده است. ارزش سهام عدالت با احتساب افزایش سرمایه نمادهایی چون فملی، شتران و شپنا و غیره محاسبه می‌شود و اگر این افزایش سرمایه در ارزش سبد سهام عدالت لحاظ نشود ارزش این سبد حدود ۹ میلیون تومان است.

پیشنهاد می شود: ارزش سهام پالایش یکم امروز دوشنبه 4 اسفند 99

این موضوع درحالیست که فروش سبد سهام عدالت در بازار سهام حدود ۴ ماه است که متوقف شده و سهامداران عدالت هیچ کاری جز مشاهده صورتحساب سهامشان نمی‌توانند انجام دهند. ارزش سبد سهام عدالت قبل از اصلاح بازار سهام حدود ۲۱ میلیون تومان بوده و حالا بعد از ۶ ماه ارزش سهام عدالت نصف شده و کارشناسان عقیده دارند در کوتاه ‌مدت به سقف قبلی خود باز نمی‌گردد. در ادامه خبر با گزارشی از ارزش سهام عدالت امروز یکشنبه 4 اسفند 99 با ما همراه باشید.

ارزش سهام عدالت امروز دوشنبه 4 اسفند 99 

در سومین روز معاملاتی هفته مورخ ۴ اسفند، ارزش این سبد سهام ۰.۱ درصد معادل ۱۴ هزار تومان افزایش پیدا کرد.بازار سرمایه امروز هم مانند روز‌های گذشته قرمزپوش بود و شاخص کل بورس و فرابورس به حرکت نزولی خود ادامه دادند. شاخص کل بورس امروز با ۸۱۱۳ واحد کاهش، در رقم یک میلیون و ۲۱۴ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۱۰۷۵ واحد نزول، تا رقم ۴۳۶ هزار و ۹۶ واحد کاهش یافت.

«فولاد»، «شستا» و «فارس» نماد‌هایی بودند که بیشترین تاثیر منفی را در شاخص داشتند و «فملی»، «امید» و «پارسان» نماد‌هایی با اثر مثبت بر شاخص بورس بودند. «فملی»، «فولاد»، «سیتا» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند. در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۳۱ هزار و ۹۷۴ تومان رسید که نسبت به دیروز ۰.۱ درصد معادل ۱۴ هزار و ۴۳۴ تومان افزایش داشت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۸۱۹ هزار و ۱۸۴ تومان رسیده است.

99

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها