|

رصد بازار

قیمت اتریوم امروز شنبه 9 اسفند 99

امروز شنبه 9 اسفند ماه 99 قیمت اتریوم به دلار و تومان چقدر است؟

لینک کوتاه کپی شد

قیمت اتریوم امروز شنبه 9 اسفند ماه 99 در زمان نگارش این مقاله با افت 16 درصدی همراه است. قیمت اتریوم امروز شنبه 9 اسفند 99 به دلار و تومان چند است؟ در این مقاله به بررسی قیمت اتریوم در بازار ارز دیجیتال امروز 9 اسفند 99 می پردازیم. قیمت ارز دیجیتال اتریوم نیز روز گذشته در پی سقوط ارزش و قیمت بیت کوین با ریزش شدیدی مواجه بود. اتریوم از قیمت 2 هزار دلاری خود به هزار دلار سقوط کرد و هم اکنون نیز قیمت اتریوم با نوسان همراه است. در ادامه با گزارشی از قیمت اتریوم امروز شنبه 9 اسفند ماه 99 به دلار و تومان با ما همراه باشید.

پیشنهاد می شود: قیمت لحظه ای بیت کوین امروز شنبه 9 اسفند 99

قیمت دوج کوین امروز شنبه 9 اسفند 99

قیمت اتریوم امروز شنبه 9 اسفند به دلار

امروز شنبه 9 اسفند ماه 99 و در زمان نگارش این مقاله قیمت اتریوم با رشد 1.51 درصدی همراه بوده است. قیمت اتریوم در این لحظه برابر با $1,491.70 می باشد. البته اتریوم هنوز به قله قیمتی که روز های گذشته از دست داد نزدیک نشده و سرمایه گذارانی که در اتریوم سرمایه گذاری کرده بودند، هنوز ضرر و زیان خود را جبران نکرده اند.

قیمت اتریوم امروز شنبه 9 اسفند 99 به تومان

قیمت اتریوم امروز شنبه 9 اسفند ماه 99 برابر با ۴۰,۰۸۹,۳۷۹ تومان می باشد. البته قیمت اتریوم روزانه و به صورت لحظه ای نوسان دارد.  هر واحد از اتریوم در این لحظه با قیمت ۱,۴۸۹.۹۴ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۶,۸۹۴ تومان معادل ۴۰,۰۷۰,۶۱۵ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۲۵ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۱.۵۶% افزایش یافته است. بالاترین قیمت اتریوم در تاریخ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ معادل ۲,۰۳۶.۲۸ دلار بوده که همینک %۲۶.۸۳ پایین ‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش اتریوم ۱۱۴.۸۴ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۱۱۴.۸۴ میلیون خواهد بود.

قیمت اتریوم بر خلاف رشد های اخیر در دو هفته گذشته منفی بوده است. اما با مشاهده نمودار رشد قیمتی اتریوم و نمودار تحلیل تکنیکال اتریوم می توان دریافت که اتریوم در دو سال گذشته روندی مثبت و رو به رشد داشته است. ریزش های اخیر می تواند به دلیل حجوم هیجانی سرمایه گذاران خرد به بازار ارز های دیجیتال و خروج سرمایه گذاران بزرگ باشد که البته این موارد طبیعی است. در ادامه به نمودار تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم توجه داشته باشید.

Capture

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی