|

رصد بازار

قیمت دوج کوین امروز شنبه 9 اسفند 99

قیمت دوج کوین و سایر ارز های دیجیتال امروز شنبه 9 اسفند 99 چند است؟

لینک کوتاه کپی شد

قیمت دوج کوین امروز شنبه 9 اسفند 99 چند است؟ در این قسمت به بررسی قیمت دوج کوین امروز شنبه 9 اسفند 99 می پردازیم. دوج کوین امروز شنبه 9 اسفند ماه 99 چند است؟ آیا قیمت دوج کوین افزایشی بوده یا کاهش داشته است؟ در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوج و سایر ارز های دیجیتال با ما همراه باشید. در ادامه این مقاله با قیمت لحظه ای دوج کوین DOGE به ریال ، تومان و دلار را برای شما عزیزان آورده ایم.

پیشنهاد می شود: قیمت اتریوم امروز شنبه 9 اسفند 99

قیمت لحظه ای بیت کوین امروز شنبه 9 اسفند 99

قیمت دوج کوین امروز شنبه 9 اسفند به دلار

امروز شنبه 9 اسفند ماه 99 قیمت دوج کوین برابر با $0.050196 می باشد. هم اکنون قیمت دوج کوین با 1.38 درصد رشد معامله می شود. البته هنوز قیمت دوج کوین نتوانسته ریزش های اخیر خود را جبران کند. روز های گذشته بیت کوین ریزش سنگینی را جبران کرد که در پی آن قیمت دوج کوین و سایر ارز های دیجیتال نیز سقوط کرد.

دوج کوین یکی از ارز های دیجیتال محبوب است که  هر واحد از دوج کوین در این لحظه با قیمت ۰.۰۵۰۱۹۶ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۶,۸۹۶ تومان معادل ۱,۳۵۰ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۱.۵۱ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۱.۳۶% افزایش یافته است. بالاترین قیمت دوج کوین در تاریخ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹(08 February 2021) معادل ۰.۰۸ دلار بوده که همینک %۴۰.۹۰ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش دوج کوین ۱۲۸.۵۵ میلیارد و تعداد کل واحدهای آن ۱۲۸.۵۵ میلیارد خواهد بود.

قیمت دوج کوین امروز شنبه 9 اسفند به تومان

قیمت دوج کوین امروز شنبه 9 اسفند ماه 99 به تومان برابر با ۱,۳۴۷ تومان می باشد. توجه داشته باشید که قیمت دوج کوین به صورت شبانه روزی و لحظه ای تغییر می کند. ما سعی داریم تا به روز ترین قیمت های دوج کوین و سایر ارز ها را ارائه دهیم. در ادامه به نمودار تحلیل تکنیکال دوج کوین توجه کنید.

59

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها