|

گزارش

چند خبر مهم و تاثیر گذار بر بورس امروز یکشنبه 10 اسفند 99

5 خبر مهم و تاثیر گذار بر بورس امروز یکشنبه 10 اسفند 99 را در ادامه بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

بازار بورس امروز یکشنبه 10 اسفند ماه 99 بر خلاف پیش بینی ها منفی می باشد. انتظار می رفت بازار بورس به اخبار جدید منتشر شده واکنش مثبتی نشان دهد. اما اینگونه نبود و تا کنون شاخص کل بورس امروز یکشنبه 10 اسفند 99 تا محدوده 4 هزار واحد ریزش داشته است. اما در ادامه نگاهی داشته باشید به اخبار موثر بر بازار بورس امروز . 5 خبر مهم و تاثیر گذار بر بورس امروز یکشنبه 10 اسفند 99 را در ادامه بخوانید.

چند خبر تاثیر گذار بر بورس امروز یکشنبه 10 اسفند

- علی اکبر کریمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ۸ طرح از سوی وزارت نفت به صندوق توسعه ملی جهت اعطای تنفس خوراک معرفی شد اما صندوق در این زمینه کم کاری کرد که تخلف محسوب می شود.

- طبق اعلام حسین تنهایی رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و کره جنوبی، فهرست اقلامی چون دارو، مواد اولیه و تجهیزات کارخانجات به سئول اعلام شده تا بخشی از بدهی ها پرداخت شود.

-مجلس با پیشنهاد دریافت مالیات ۱۰ و ۵۰ هزار تومانی از تراکنش های بیش ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی و تا سقف یک میلیارد تومان مخالفت کرد.

-در حالی رئیس اتحادیه مشاوران املاک از کاهش ۱۵ درصدی قیمت مسکن در بهمن ۹۹ خبر داده بود که بانک مرکزی با استناد به آمار همین اتحادیه از افزایش ۳.۷ درصد قیمت مسکن خبر داده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها