|

تحلیل بورس

آیا بورس امروز 11 اسفند مثبت می شود؟

آیا بورس امروز دوشنبه 11 اسفند 99 مثبت می شود؟ سیگنال های مثبت چیست؟

لینک کوتاه کپی شد

آیا بورس امروز دوشنبه 11 اسفند 99 مثبت می شود؟ این سوالی است که سهامداران در عین نا امیدی از مثبت بودن پاسخ در ذهن خود دارند. بازار بورس حدود دو هفته است که وضعیت بسیار وخیمی را تجربه می کند. شاخص کل بورس براز دهمین روز متوالی منفی و نزولی است. مردم سرمایه های خود را بر باد می بینند. اما آیا با توجه به مصوبات جدید بورس امروز دوشنبه 11 اسفند 99 مثبت می شود؟

بورس امروز دوشنبه 11 اسفند 99 مثبت می شود؟

معاملات بازار بورس امروز دوشنبه 11 اسفند ماه 99 می تواند روز سرنوشت سازی برای بورس ایران و سهامداران باشد. اگر امروز هم بورس منفی شود، سهامدارانی هم که تا حالا در بازار مانده اند، به کلی اعتماد خود را به بازار از دست خواهند داد. 

تجهیز ۹ هزار میلیاردی بازار سهام، رد پیشنهاد مذاکره مستقیم و افزایش تنش ‌های منطقه سه خبر مهمی است که احتمالا امروز در جریان بازارها به خصوص بازار بورس تاثیرگذار باشند. هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، در جلسه دیشب افزایش حد نصاب سرمایه ‌گذاری صندوق ‌های سرمایه ‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت در سهام را تصویب کرد. از نگاه برخی، با این مصوبه ۹ هزار میلیارد تومان پول برای بورس تجهیز شده است.

می توان انتظار داشت و یا امیدوار بود که تجهیز سرمایه 9 هزار میلیاردی بازار سهام و سرمایه سیگنال مثبتی برای سهامداران بورس امروز دوشنبه 11 اسفند 99 باشد. اما از طرف دیگر رد مذاکره ایران و آمریکا و کمرنگ شدن احتمال حذف تحریم ها علیه ایران، موضوعی منفی است که می تواند بر بازار بورس امروز موثر باشد. 

پیشنهاد می شود: پیش بینی بازار بورس امروز دوشنبه 11 اسفند 99 

بورس 10 اسفند چه شد؟ حاشیه های بورس امروز یکشنبه 10 اسفند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها