|

بمب نقل و انتقالات؛ ستاره سیتی راهی بایرن شد!

کانسلو در انتقالی غیرمنتظره به زودی سیتی را ترک و راهی بایرن می شود.

لینک کوتاه کپی شد

مونیخی ها به مدت 6 ماه کانسلو را قرض می گیرند و بند خرید 70 میلیون یورویی او را در اختیار دارند. همه منتظر مشخص شدن علت جدایی این بازیکن از جمع سیتیزن ها بودند و اکنون دلیل توافق فوری دو باشگاه مشخص شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به گفته خبرنگار نزدیک به باشگاه منچسترسیتی؛ ژائو کانسلو که در طول فصل 2022/23 یکی از مهره های کلیدی و بدون جانشین سیتی بود، به یکباره بعد از شکست 2-1 مقابل منچستریونایتد با نظر پپ گواردیولا به یک نیمکت نشین مطلق تبدیل شد. کانسلو از گواردیولا انتظار داشت این موضوع را برای او توضیح دهد و تصور می کرد این نیمکت نشینی به صورت موقت است. کانسلو در آخرین جلسه تمرینی قبل از بازی با آرسنال در جام حذفی، وقتی متوجه شد که بازهم جایی در ترکیب ندارد، عصبانی شد و از گواردیولا توضیح خواست. آنها جلوی چشم سایر بازیکنان دچار درگیری لفظی شدند. کانسلو، پپ را تهدید کرد که از سیتی می رود و پپ در پاسخ به او گفته که سریعاً همین کار را انجام دهد. در ادامه پپ گواردیولا، نام این بازیکن را در لیست فروش قرار داد و بعد از اینکه سران باشگاه مطمئن شدند رابطه این سرمربی با کانسلو غیرقابل ترمیم است، به چند واسطه سپرده شد که به صورت مخفیانه به دنبال تیم جدیدی برای این فولبک پرتغالی باشند. سران بایرن مونیخ به محض اطلاع از اینکه کانسلو در دسترس است، برای جذب او وارد عمل شدند و سریعاً با سیتیزن ها به توافق رسیدند.

گفتنی است گواردیولا بعد از برد مقابل آرسنال اعلام کرد یک بازیکن از این پیروزی خوشحال نیست اما نامی از این بازیکن به زبان نیاورد. اکنون منظور پپ مشخص شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی