|

یحیی اصلا این بازیکن را نمی خواهد

با وجود صحبت های گل محمدی در رابطه با ادامه همکاری با پریرا، این بازیکن همچنان در لیست مازاد قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل‌محمدی با وجود آنکه ابقایش در پرسپولیس قطعی شده بود، در روزهای گذشته در سفر تفریحی حضور داشت و قرار بود بعد از پایان استراحت گل‌محمدی، سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت به ساختمان باشگاه پرسپولیس مراجعه کند تا با مدیران این باشگاه درباره سیاست‌های نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوش جلسه بگذارد. یحیی شنبه و در آستانه آغاز تمرینات پیش‌فصل پرسپولیس، به ساختمان این باشگاه رفت و در جلسه‌ای با رضا درویش موارد نقل‌وانتقالاتی مورد نظرش را ارائه کرد.  

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ گل‌محمدی در واکنش به شایعه حضور لیاندرو پریرا در فهرست مازاد سرخ‌پوشان پایتخت با وجود آنکه مهاجم برزیلی قرارداد دارد، توضیح داد: پریرا با ما قرارداد دارد و کارش را در تیم پرسپولیس ادامه خواهد داد. این درحالی بود که همه فکر می کردند با توجه به عملکرد ضعیف پریرا در فصل گذشته، این بازیکن در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار خواهد گرفت و ازپرسپولیس جدا خواهد شد. پریرا که در نقل و انتقالات زمستانی با نظر مستقیم یحیی گل‌محمدی به جمع قرمزها اضافه شد اما نتوانست جانشین خوبی برای یورگن لوکادیا باشد تا صدای هواداران سرخپوش از ضعف گلزنی او بلند شود و در شبکه‌های اجتماعی به انتقاد از نحوه بازی او بپردازند.

شنیده ها حاکی از این است پریرا همچنان در لیست مازاد گل‌محمدی قرار دارد اما با توجه به اینکه او یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و پرسپولیس در صورت فسخ قرارداد این بازیکن باید به او غرامت سنگینی پرداخت کند، به همین دلیل یحیی در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد با توجه به قراردادی که دارد با قرمزها کارش را ادامه می‌دهد. مشابه همین ماجرا فصل گذشته برای شرزود تمیروف رخ داد و او در تمرینات پیش‌فصل شرکت کرد اما در ادامه پس از بازی برای قرمزها در هفته‌های ابتدایی به پیکان پیوست تا یحیی بتواند لیست تیمش را خالی کند.

به نظر می‌رسد این سیاست در قبال پریرا هم اجرا خواهد شد تا شاید این مهاجم برزیلی حاضر شود با دریافت رقم پایین‌تری، حاضر به جدایی از پرسپولیس شود. مشکل بزرگ اما برای قطع همکاری با پریرا این است که او برای فصل بعد با پرسپولیس قراردادی به مبلغ ۷۴۰ هزار دلار دارد و اگر باشگاه پرسپولیس او را نخواهد و یا به صورت یکطرفه قرارداد این بازیکن را فسخ کند، پریرا می‌تواند با شکایت به فیفا کل قراردادش را بگیرد و البته یک پرونده جدید برای باشگاه پرسپولیس باز شود.

مدیران پرسپولیس برای جلوگیری از این اتفاق فقط یک راه دارند. آن‌ها فقط باید به صورت توافقی با مهاجم برزیلی تیمشان قطع همکاری کنند تا دچار دردسر بزرگی نشوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی