|

افزایش حضور زباله گردها در سطح شهر

عدم مدیریت صحیح در نحوه جمع آوری زباله ها

عدم مدیریت صحیح در نحوه جمع آوری زباله ها باعث خسارت به شهر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

عباس زارع در بیست و پنجمین جلسه کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر کرج با انتقاد از نحوه جمع آوری زباله از سطح شهر اظهار داشت: "با بررسی عواملی مانند شیوه جمع آوری زباله ها توسط پیمانکاران و زباله گردها در ساعت تعیین شده باید روش و شیوه مناسبی را برای بهبود وضعیت مدیریت جمع آوری و کوتاه کردن دست زباله گردها در این کلانشهر اتخاذ کرد".

وی با اشاره به اینکه محیط برای زباله گردها ناامن شود، افزود: "ساعت جمع آوری زباله ها توسط پیمانکاران ساعت 9 شب تا 5 صبح تعیین شده که اصلاً ساعت مناسبی برای جمع آوری نیست و بایستی ساعت جمع آوری زباله کوتاه تر شود تا معضل این حوزه کاهش یابد".

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به جمع آوری سطل های آهنی زباله جنب ساختمان های مسکونی، بیان کرد: "باید با رعایت ملاحظات بهداشتی و زیست  محیطی از جمله کنترل و نحوه جمع آوری زباله ها گام موثری را در حفظ محیط زیست شهری برداریم. اکنون هیچ ناظری برای این موضوع نیست و ضرورت دارد ساختاری به وجود بیاید تا در هر منطقه یک ماشین گشت نظارت بر جمع آوری زباله ها نظارت داشته باشد".

زارع با بیان اینکه عدم مدیریت صحیح و نظارت در نحوه جمع آوری باعث خسارت به شهر شده است، تصریح کرد: "شیوه جمع آوری زباله نشان از عدم موفقیت در اجرای این طرح است و با این کار حضور زباله گردها نیز در سطح شهر افزایش یافته است".

منبع: تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی