|

(عکس) ماجرای سگ کشی با دستگاه پرس زباله در سلماس!

صبح امروز تصاویری از نحوه عملکرد کارمندان شهرداری سلماس در فضای مجازی منتشر شد که نشانگر این بود که کارمندان شهرداری سلماس ، از ماشین هایی…

لینک کوتاه کپی شد

سگ کشی و سگ آزاری همیشه مورد اعتراض خیلی از ایرانی ها حتی برخی از مسئولان بود اما باز شاهد آن هستیم برخی ها خودسرانه عمل می کنند. گفته می شود در شهرداری سلماس ماشین هایی که برای پرس کردن زباله ها از آن استفاده می کنند حیوانات و سگ های خیابانی را در آن انداخته و این حیوانات نیز در این ماشین های مخصوص پرس زباله دچار سرنوشت تلخ و درناکی می شوند این حیوان آزاری و خشونت در حق حیوانات شیوه درستی نیست. (عکس) ماجرای سگ کشی با دستگاه پرس زباله در سلماس! (عکس) ماجرای سگ کشی با دستگاه پرس زباله در سلماس! (عکس) ماجرای سگ کشی با دستگاه پرس زباله در سلماس! (عکس) ماجرای سگ کشی با دستگاه پرس زباله در سلماس!

سگ کشی یک جنایت است

برخی شهروندان این صحنه های دلخراش را دیده اند که سگ ها و حیوانات خیابانی را شهرداری درون این ماشین ها انداخته و اسکلت شان فشرده می شود که این کار ناپسند به نوعی جنایت بزرگ در حق حیوانات است.

پاسخ شهرداری سلماس در خصوص تصاویر منتشر شده

سلطانی - مدیر روابط عمومی شهرداری سلماس در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی رکنا با بیان این که از خودرو پرس کردن زباله استفاده شده است ولی نه برای پرس سگ ها یا سگ کشی بلکه برای انتقال آن به محل نگهداری چنین توضیح داد: به هیچ عنوان چنین رفتاری با حیوانات در شهرداری سلماس صورت نمی گیرد. ماموران شهرداری که سوار بر این خودروهای پرس زباله بودن در حال عبور از منطقه ای ، این سگ ها را مشاهده کردند. دستگاه پرس خاموش و خودروخالی از زباله بود. سگ ها را در این خودرو قرار دادند تا به محل نگهداری منتقل کنند و هیچ رفتار خشنی با این حیوانات صورت نگرفته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی