|

چطور به کمک نقدونه تو 10 ثانیه یه قالیشویی معتبر پیدا کنیم؟

برای جستجوی بهترین قالیشویی های شهرتان کافیست به سایت نقدونه مراجعه کنید.

لینک کوتاه کپی شد

در هر شهری که باشید به راحتی میتوانید یک قالیشویی معتبر پیدا کنید

این روز ها پیدا کردن قالیشویی خوب و با کیفیت خیلی کار آسونی نیست ولی سایت نقدونه این مشکل را برای همه راحت کرده! اگر شما هم یک تجربه تلخ از شستشوی فرش هایتان داشته باشید کاملا درک می کنید که انتخاب یک قالیشویی با کیفیت چقدر اهمیت دارد. نقدونه به شما کمک میکند در کوتاه ترین زمان در شهر خود یک قالیشویی معتبر و با کیفیت پیدا کنید.

چگونه با استفاده از نقدونه  یک قالیشویی خوب و معتبر  پیدا کنم؟

روش کار این مجموعه به این شکل است که شما وارد سایت نقدونه می شوید و در صفحه اصلی سایت در بخش جستجوی هوشمند (قالیشویی یاب) که در ابتدای صفحه قرار دارد، نام منطقه یا شهر خود را وارد میکنید، سپس لیستی از قالیشویی های نزدیک محل زندگیتان نمایان میشود، تا اینجای کار فقط لیست قالیشویی ها را مشاهده میکنید اگر میخواهید بهترین قالیشویی شهر خودتان را انتخاب کنید فقط کافیست نظرات دیگر کاربران را نسبت به قالیشویی ها مشاهده کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه به صورت تصویری به شما آموزش میدهیم که چطور با این سایت کار کنید.

سایت نقدونه تا حد ممکن مشخصات کامل قالیشویی ها: آدرس دقیق و تلفن قالیشویی را درج کرده است، همچنین این مجموعه لیست قالیشویی های موجود در هر شهر را به طور اختصاصی و جداگانه تهیه کرده، که کاربران و مشتریان بتوانند نظر واقعی خود را نسبت به خدمات قالیشویی های آن شهر درج کنند تا انتخاب بهترین قالیشویی برای مشتریان بعدی آسان شود. از دیگر نقاط قوت این سایت این است که شما هم میتوانید تجربه خوب یا بد خودتان را نسبت به قالیشویی که انتخاب کردید در آن صفحه بیان کنید.

نقل قولی از مدیر سایت نقدونه:

”وبسایت نقدونه به عنوان رسانه آنلاین نقد و بررسی قالیشویی توسط مشتریان با هدف رونق بخشیدن به کسب و کار و کمک به مردم عادی جهت انتخاب قالیشویی معتبر در سال 1400 راه اندازی شد. کاربران و مشتریان می توانند نظرات پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را نسبت به قالیشویی هایی که می شناسند و تجربه همکاری با آنها را داشتند، در سایت نقدونه و صفحه مخصوص به هر قالیشویی یا هر شهر بیان کنند.“

چگونه قالیشویی خوب و معتبر در شهرمان پیدا کنیم؟

یکی از ویژگی هایی که سایت نقدونه برای کاربرانش تهیه کرده جستجوی هوشمند قالیشویی یا "قالیشویی یاب" است. این ویژگی که در ابتدای صفحه اصلی این سایت وجود دارد به کاربران کمک میکند با وارد کردن نام شهر، منطقه یا محل خود در نوار جستجو سایت، به صورت خودکار نزدیکترین قالیشویی ها به محل زندگی شان لیست شود. روش جستجوی قالیشویی را میتوانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

image_73cac25520cff579a5985b9afcea2e4e7342c089

برای مثال اگر در شهر تهران زندگی میکنید و به دنبال قالیشویی خوب و با کیفیت میگردید فقط کافیست مانند تصویر بالا در سایت نقدونه بخش قالیشویی یاب تایپ کنید تهران تا لیستی از قالیشویی تهران را مانند تصویر زیر به شما نشان دهد.

image_7e9ad638240e6eabe0322809ded96f8910c33c37

 سپس با توجه به منطقه ایی که زندگی میکنید یک گزینه را انتخاب کنید تا اطلاعات تماس قالیشویی ها نمایان شود. همانطور که در تصویر بالا میبینید وقتی قالیشویی تهران را در سایت نقدونه تایپ میکنید به طور خودکار و هوشمند شهر تهران را به چهار قسمت تقسیم میکند و برای هر قسمت به ترتیب : قالیشویی شمال تهران ، قالیشویی جنوب تهران ، قالیشویی شرق تهران و قالیشویی غرب تهران را به صورت جداگانه به شما نشان میدهد. همچنین بعد از اینکه رو یکی از گزینه ها به عنوان مثال قالیشویی شمال تهران کلیک کنید وارد صفحه ایی که در تصویر زیر آمده میشوید.

image_712c1296687b93b8290d0c6f993d83e8e73d3afa

سایت نقدونه قالیشویی های کدام شهر ها را معرفی میکند؟

از آنجایی که سایت نقدونه تازه تاسیس شده همه روزه در حال به روز رسانی است تا بتواند تمام شهر های ایران را پوشش دهد. در حال حاضر طبق آخرین خبری که از این مجموعه به دست ما رسیده، مطلع شدیم که سایت نقدونه قالیشویی های استان تهران ( قالیشویی شرق تهران ، قالیشویی غرب تهران ، قالیشویی شمال تهران ، قالیشوی جنوب تهران) ، استان خراسان ( قالیشویی مشهد ) ، استان مازندران (قالیشویی بابل ، قالیشویی ساری ، قالیشویی قائمشهر ، قالیشویی آمل ، قالیشویی بابلسر ، قالیشویی سرخرود ، قالیشویی فریدونکنار ، قالیشویی محمودآباد ، قالیشویی نکا) را تحت پوشش قرار داده و به زودی قالیشویی های استان اصفهان ، استان شیراز و استان گیلان هم به این سایت اضافه میشوند. این سایت یک پلت فرم تقریبا کامل و تخصصی در حوزه قالیشویی است. چون علاوه بر معرفی قالیشویی ها خدمات تبلیغات قالیشویی اعم از تبلیغات کلیکی قالیشویی، طراحی سایت قالیشویی ، کمپین پیامکی مختص قالیشویی و غیره را هم انجام میدهند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی