|

آیا با خرید کاندوم می توان از بروز بیماری های مقاربتی پیشگیری کرد؟

برای اینکه سلامت خود را حین رابطه جسمی تضمین کنید و خیالتان از مبتلا شدن به بیماری‌های مقاربتی راحت باشد، استفاده از کاندوم بسیار مهم است.

لینک کوتاه کپی شد

اگر شما هم جزء دسته افرادی هستید که مراجعه به داروخانه برای خرید کاندوم برایتان سخت است، خرید آنلاین کاندوم روش مناسبی خواهد بود؛ زیرا در این صورت شما می‌توانید به عنوان مثال به راحتی برای خرید کاندوم تاخیری و سایر انواع کاندوم که با فیزیک بدنی شما سازگار است، اقدام نمایید و آن را متناسب با قیمت، نوع برند و همچنین اطلاعاتی که از این محصول در فروشگاه‌های آنلاین مانند بوبوریم درج شده؛ انتخاب و خریداری نمایید. ما در این مطلب سعی داریم چند نمونه کاندوم را معرفی کرده و ویژگی‌های هر یک را با شما در میان بگذاریم. همچنین به مزایای استفاده از کاندوم و اینکه تا چه اندازه می‌تواند در جلوگیری از بیماری‌های مقاربتی موثر باشد خواهیم پرداخت. در انتها نیز فروشگاه های خرید آنلاین کاندوم مانند فروشگاه بوبوریم را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید انواع کاندوم را به صورت آنلاین از این فروشگاه ها تهیه نمایید.

image_3282d2b9e787aa6606e4410742bcf42bbc4b9fbd

کاندوم چیست و در چه شرایطی می‌توان از آن استفاده کرد؟

کاندوم پوششی از جنس پلاستیک شفاف است که اغلب از جنس لاتکس، پلی ایزوپرن یا پلی اورتان تولید می‌شود و حالت کشسانی و انعطاف بالایی داشته و هنگامی که روی آلت تناسلی آقایان کشیده شود، می‌تواند از بارداری و همچنین ابتلا به بیماری‌های شایع مقاربتی جلوگیری نماید. با توجه به اینکه امروزه کاندوم در انواع مختلف از نظر رنگ، رایحه و همچنین کاربرد در دسترس کاربران قرار گرفته است، بهتر است شما پیش از خرید آنلاین کاندوم بدانید که چه نیازی به استفاده از آن دارید. به عنوان مثال برای جلوگیری از بارداری، پیشگیری از بیماری‌های مقاربتی مانند ایدز یا HPV  نیاز به خرید و استفاده از کاندوم دارید و یا می‌خواهید برای بالا بردن لذت جنسی از این محصول استفاده نمایید.

معرفی انواع کاندوم

همان طور که پیشتر نیز اشاره کردیم، امروزه در بازار مدل‌های مختلفی از این محصول وجود دارد که می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از داروخانه‌ها و فروشگاه‌هایی که به صورت آنلاین اقدام به فروش آن کرده‌اند، مانند سایت بوبوریم، هیس مارکت، داروخانه آنلاین و ... خرید خود را انجام دهید. به طور کل انواع کاندوم را می‌توان در موارد زیر دسته‌بندی کرد.

ساده: این دسته از کاندوم‌ها هیچ شیار و برجستگی خاصی ندارند و ممکن است با یا بدون رنگ و رایحه تولید شده باشند.

خاردار: نوع دیگری از کاندوم وجود دارد که به دلیل شیارها و برآمدگی‌های داخلی و بیرونی که برای آن‌ها طراحی شده است می‌توانند لذت طرفین را در حین مقاربت بیشتر کنند که البته استفاده از این نوع کاندوم‌ها برای افرادی که زیر سنین 40 سال هستند، پیشنهاد نمی‌شود.

کاندوم دارای روان کننده: این نوع از کاندوم‌ها آغشته به مواد روان کننده هستند که می‌تواند از پاره شدن کاندوم به هنگام استفاده جلوگیری نماید. این مواد اغلب حساسیت زا نبوده و افراد مختلف می‌توانند از آن استفاده نمایند.

کاندوم تاخیری: این نوع از کاندوم‌ها مورد توجه مشتریان بسیاری قرار گرفته است. به دلیل آن که دارای کرم‌هایی هستند که از انزال زودرس جلوگیری می‌کنند؛ بنابراین خرید کاندوم تاخیری بیشتر برای افرادی که دچار این مشکل هستند پیشنهاد می‌شود زیرا می‌تواند به طولانی شدن زمان رابطه و لذت بیشتر کمک نماید.

اسپرم کش: امروزه نوعی از کاندوم در بازار وجود دارد که به کاندوم اسپرم کش معروف است که می‌تواند در حدود 90 درصد از بارداری جلوگیری نماید اما بهتر است به صد در صد بودن آن اطمینان نکنید.

کاندوم برقی: این نوع از کاندوم‌ها به یک حلقه ویبراتور در قسمت گردنه مجهز هستند که یک باتری بسیار ریز می‌تواند برای آن لرزش‌های خفیفی را ایجاد نماید. به همین دلیل کاندوم برقی می‌تواند تا حد زیادی لذت جنسی زوجین در هنگام رابطه را بیشتر گرداند. باتری این محصول قابل تعویض است و ابتدا لازم است کاندوم را روی آلت قرار داده و سپس ویبراتور را روی آن قرار داد.

تاثیر کاندوم بر جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های مقاربتی

برای اینکه بتوانید سلامت خود را در حین رابطه جسمی تضمین کنید و خیال‌تان از مبتلا شدن به انواع بیماری‌های مقاربتی مانند ایدز و اچ پی وی و ... آسوده باشد، استفاده از کاندوم می‌تواند بسیار کارآمد باشد. به دلیل آن که کاندوم‌ها از یک پوشش نرم و نازک لاتکس تهیه شده‌اند و بسیار محکم هستند، امکان انتقال هیچ‌گونه مایع و مخاطی به بدن شریک جنسی وجود ندارد. بنابراین با استفاده از کاندوم می‌توان دیواره محکمی به وجود آورده و یک رابطه سالم با حفظ سلامت طرفین را تجربه نمود.

image_b864c5a93930fd67de16ac5e66e138cc22c1a77c

چنانچه مایلید برای جلوگیری از بارداری، پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مقاربتی و ... از کاندوم استفاده کنید، اما خرید کاندوم به صورت حضوری برایتان سخت است و نمی توانید از مسئول داروخانه به راحتی در مورد انواع مختلف ان صحبت کرده و اطلاعات کسب کنید، خرید آنلاین کاندوم بهترین راه برای یک خرید خوب و ایده آل است تا بتوانید محصول مناسب و مورد نیاز خود را در مدت زمان کوتاه خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید. یکی از معروف ترین و بهترین این فروشگاه ها، فروشگاه آنلاین بوبوریم هست که به طور تخصصی در زمینه فروش انواع کاندوم و کاپ قاعدگی فعالیت دارد و شما می‌توانید خرید کاندوم تاخیری، ساده، خاردار و ... را با ویژگی‌های مختلف و در تعداد دلخواه انجام دهید.

خرید آنلاین کاندوم از سایت بوبوریم این مزیت را دارد که اطلاعات هر نوع کاندوم به همراه قیمت، ذیل آن درج شده و برای کسانی که تجربه‌ای در خصوص خرید کاندوم ندارند، می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. از دیگر ویژگی های فروشگاه اینترنتی بوبوریم این است که بسته شما را به صورت محرمانه ارسال کرده و هیچ کسی از محتویات داخل بسته ها خبر ندارد و با خرید حداقل سه بسته از انواع کاندوم، یک بسته هدیه برای شما از جانب بوبوریم در نظر گرفته خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ماهانه ارسالی در

    این خبر واقعا مفید بود
    سپاس از شما

  • میلاد ارسالی در

    ممنون،اطلاعات خوبی در رابطه با این موضوع به ما دادید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی