|

سئو

یکی از مهم‌ترین موارد تاثیرگذار بر روی سئوی سایت این است که عکس هایی که داخل مقاله قرار می گیرند از جمله عکس های دانلود از گوگل نباشند.

لینک کوتاه کپی شد

سئو و بهینه سازی سایت یکی از زیر شاخه های مهم دیجیتال مارکتینگ به شمار می رود که می تواند به بهینه سازی سایت شما و جذب مخاطبان مختلف به سایت کمک فراوانی کند. امروزه شرکت های خدماتی مختلف کار سئو را برای مدیران سایت ها انجام می دهند، اما مدیران سایت اگر بخواهند خودشان به سئو دسترسی پیدا کنند و متوجه کار شوند، می توانند کار را بهتر انجام دهند و روی کار تمامی افراد نظارت داشته باشند. در این مقاله قصد داریم به نکات ساده درباره سئو و بهینه سازی سایت بپردازیم، به همین دلیل اگر شما به عنوان مدیر سایت می خواهید مطالبی در این باره بدانید در این مقاله با ما همراه باشید.

image_dff6eedceffb720a6a6b6670ccd78821f166e7b6

نکاتی ساده در مورد سئو

سئوی سایت فرایند چندان پیچیده ای نیست و دارای برخی از نقاط ساده است و در بعضی از موارد نکات آن پیچیده تر می شود. برخی از نکات ساده که در مورد سئوی سایت باید به کار برده شود عبارتند از:

  • رعایت علائم نگارشی: اگر دوست دارید سایت شما به رتبه بندی خوبی در گوگل دست پیدا کند، مرحله اول برای انجام این کار رعایت علائم نگارشی است. علائم مانند نقطه، ویرگول، پرانتز و غیره از جمله علائم نگارشی هستند که می توانند تا حدود زیادی روی سئوی سایت شما تاثیرگذار باشند.
  • نداشتن غلط املایی: مقالات نباید غلط املایی داشته باشند تا از نظر سئو قابل قبول باشند.
  • کوتاه بودن جملات: هرچه جملات به کار رفته در مطالب شما کوتاه تر باشد، سئو سایت بهتر است. نرم‌افزارهای مخصوص سئو که بر روی سایت نصب می شوند، در صورت بلند بودن جملات، این مشکل را به شما هشدار می دهند.
  • اختصاصی بودن عکس ها: یکی از مهم‌ترین مواردی که بر روی سئوی سایت تاثیرگذار است این است که عکس هایی که در داخل مقاله ها مورد استفاده قرار می گیرند از جمله عکس های دانلود از گوگل نباشند. برای رفع این مشکل بهتر است خودتان عکس ها را بگیرید و یا عکس هایی که از گوگل دانلود کرده اید را با نرم افزارهای مخصوص فتوشاپ درست کنید.

image_7908270664a9acddcc9735f22e01fd9ec13323f1

  • درست کردن ویدیو: استفاده از رسانه هایی مانند فیلم و ویدیو می‌تواند بر روی سئوی سایت تاثیر بسزایی داشته باشد. برای این منظور بهتر است مقاله شما در هر موضوعی که هست برای آن ویدیو های آموزشی نیز درست شود تا به بهبود بهینه‌سازی کمک شود.
  • تعداد کلمات مناسب در مقاله: اگر مقاله شما از تعداد کلمات مناسب درست شده باشد بهینه سازی سایت بهتر است. برای مثال مقاله هایی که زیر ۴۰۰ کلمه هستند به هیچ عنوان برای بهبود سایت مناسب نیستند، به همین دلیل برای جذب مخاطبان بهتر است مقاله های به کار رفته در سایت بالای ۵۰۰ کلمه باشند. مقاله هایی که بین ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ کلمه هستند، بهترین گزینه برای سئو به شمار می روند.
  • جذابیت برای کاربران: گوگل می‌تواند میزان جذابیت سایت شما برای کاربران را به خوبی متوجه شود. برای مثال اگر فردی بلافاصله با کلیک بر روی سایت شما متوجه شود که مطالب مندرج در سایت مناسب نیستند و از سایت بیرون بیاید، گوگل به این عملکرد رتبه منفی می‌دهد و رتبه سئوی شما پایین می آید.

انواع مختلف سئو 

به صورت کلی سئو شامل دو نوع مختلف می شود:

سئو درون صفحه

سئو درون صفحه به نوعی از سئو گفته می شود که به صورت متمرکز بر روی داخل سایت شما تاثیر گذار است. تعداد کلمات بکار رفته در مقاله، عکس ها، فیلم ها و غیره از جمله موارد تاثیرگذار بر روی سئو درون صفحه هستند.

یکی از مهم‌ترین مواردی که در مورد سئو درون صفحه از اهمیت بالایی برخوردار است، لینکهای داخلی سایت است که در هر مقاله مورد استفاده قرار می گیرند. این لینک ها مخاطبان را به سمت سایر مطالب سایت هدایت می‌کنند و به نوعی به مخاطب می فهمند که بهتر است از صفحه آنها خارج نشوند. در سئو درون صفحه هر گونه تغییری که در سایت شما به وجود بیاید، می‌تواند بر سئوی سایت شما و جذب مخاطبان تاثیرگذار باشد.

image_c80b4c831fd67782e731292223cb1a79ff3ac26f

سئو بیرون صفحه 

سایت شما تنها بخش کوچکی از دنیای بزرگ سئو را تشکیل می دهد و بقیه عملکردهای بهینه سازی سایت به بیرون از سایت شما مربوط است. یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌توانید برای سئو بیرون صفحه سایت انجام دهید، این است که لینک سایت خود را برای تبلیغات به سایر سایت ها بدهید.

سایت های مختلف لینک شما را تبلیغ می کنند و به این واسطه به سئو بیرون صفحه سایت شما کمک فراوانی می شود. سایت هایی که برای تبلیغات انتخاب می‌شوند باید با سایت شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و یا عملکردهای مشابه با سایت شما داشته باشند تا به جذب مخاطب کمک بیشتری کنند.

۴ دلیل رایج برای افت سئوی سایت 

در برخی از موارد شرکت‌های ارائه دهنده سئوی سایت کار خود را به خوبی انجام می‌دهند و یا شما به عنوان یک سئوکار کار خود را به درستی انجام می دهید، اما بعد از گذشت مدت زمانی متوجه می‌شوید که سئوی سایت شما افت کرده است و تعداد بازدیدکنندگان سایتتان به صورت روزانه کاهش می یابند. در این قسمت از مقاله قصد داریم به ۴ دلیل رایج برای این موضوع بپردازیم:

۱. ریدایرکت های نامناسب

شاید تا به حال با سرچ های مختلف با خطا هایی مانند خطای ۳۰۱ مواجه شده باشید.‌ این خطا در صورتی اتفاق می افتد که سایت شما دارای ایرادات مختلف باشد و یا صفحه مورد نظر از دسترس خارج شده باشد.

زمانی که ریدایرکت ها به صورت نامناسب انجام می‌شود سئوی سایت به منفی می گیرد و کسانی که به سایت شما مراجعه می کنند بدون دریافت اطلاعات از صفحه خارج می‌شوند و گوگل به مرور زمان این موضوع را فهمیده و و رتبه سایت شما را کاهش می دهد.

۲. جریمه شدن توسط گوگل

در برخی از موارد افراد به دلیل سهولت کار و سرعت بخشیدن به کارشان از روش‌های غیر منطقی برای بالا بردن رتبه سایت استفاده می‌کنند که با نام سئو کلاه سیاه شناخته می‌شود. این روش ممکن است تا یک الی دو ماه مخاطبان زیادی را به سایت شما جذب کند اما بعد از گذشت این زمان گوگل متوجه خطای شما می شود و سایت شما را جریمه می‌کند.

جریمه شدن سایت توسط گوگل باعث می‌شود سایت شما به صفحات انتهایی گوگل منتقل شود و دیگر نتواند به صفحات ابتدایی دست پیدا کند به همین دلیل مخاطبان آن کم و کمتر می شوند. تنها راه مقابله با جریمه شدن توسط گوگل این است که از روش‌های سئو کلاه سفید برای انجام کارهای خود استفاده کنید.

۳. بهبود عملکرد رقیبان

زمانی که عملکرد رقیبان شما بهتر می شود، این رقیبان از شما در بهینه سازی سایت پیشی می‌گیرند و گوگل نیز آنها را در رتبه های بالاتری نسبت به شما نشان می دهد.

برای مثال ممکن است رقیبان در سایت خود از ویدیو های آموزشی استفاده کرده باشند در صورتی که سایت شما از این موضوع بی بهره باشد و یا آنها تعداد کلمات بیشتری را برای مقاله های خود در نظر گرفته شده باشند و سایت شما این ویژگی را نداشته باشد. در این حالت با بالاتر رفتن رتبه سایت رقیب، رقیب شما در رتبه های بالاتری نسبت به شما قرار خواهد گرفت و تعداد کلیک ها و بازدید های آن افزایش پیدا خواهد کرد در حالی که این موضوع باعث تاثیر منفی بر سئوی سایت شما خواهد شد.

۴. کاهش پیدا کردن سرعت سایت

هرچه سرعت سایت شما بالاتر باشد سئو و بهینه سازی آن بهتر می شود. برای مثال ممکن است در مراحل اولیه سرعت سایت شما در حدود ۸ ثانیه باشد و تمامی مطالب در هشت ثانیه برای کاربران مختلف نمایش داده شوند، در این صورت اگر سرعت سایت به ۹ ثانیه برسد سئو و بهینه سازی سایت افت پیدا می‌کند.

در بعضی از موارد سرعت سایت شما کاهش پیدا نکرده است اما به دلیل افزایش سرعت سایت رقیبان، آنها کم کم در رتبه های بالاتری نسبت به شما قرار خواهند گرفت و جایگاه شما را تصاحب خواهند کرد.

اهداف سئو 

  • بالا بردن بازدید سایت: برترین و مهمترین هدف سئو را می توان بالا بردن بازدید در سایت دانست. هر چه میزان بازدید سایت شما بالاتر باشد سایت در رتبه های بهتری قرار می گیرد و به صفحات اول گوگل راه پیدا می‌کند.
  • بالا بردن میزان فروش: در سایت هایی که برای فروش راه اندازی شده اند سئو می تواند به بالاتر بردن میزان فروش کمک فراوانی کند.
  • ایجاد برند: با بالاتر بردن بهینه سازی سایت و بالاتر بردن میزان بازدید کنندگان از سایت کم کم برند متفاوتی برای شما شکل خواهد گرفت که باعث جذب بیشتر مشتریان می شود.
  • تبلیغات موثر: یکی دیگر از اهداف سئو ایجاد راه حلی برای تبلیغات موثر است. برای تبلیغات در سایر سایت ها و یا مکان های مختلف نیاز به پرداخت هزینه های گوناگون دارد و هزینه تبلیغات بالاتر می‌رود این در حالی است که با پاک شدن تبلیغات شما مجدداً سایت به حالت اولیه برمیگردد. استفاده از سئو برای تبلیغات موثر می تواند بازدید سایت شما را بالاتر ببرد.

image_172ca5bb15c8a9fd9f797c69db29db6c4a403971

قیمت سئو 

امروزه موسسات خدماتی مختلف سئو سایت را به شما ارائه می دهند و انواع مختلفی از سئو را در اختیار مدیران سایت قرار می دهند برای مثال بهترین سئو کاران به مدیران سایت این اطمینان را می‌دهند که بعد از سئو و بهینه سازی سایت تا یک سال خدمات سایت را انجام دهند در حالی که برخی دیگر با بالاتر رفتن رتبه سایت کم‌کم کار خود را رها می‌کنند. تمامی این موضوعات باعث می‌شود قیمت سئو بسیار متفاوت باشد و استفاده کنندگان از این خدمات در مورد خدمت مورد نیاز خود گیج شود.

به صورت کلی می توان گفت اگر متوجه شدید قیمت سئو در یک موسسه خدماتی بسیار پایین‌تر از سایر موسسات است باید به کیفیت کار شک کنید، زیرا ممکن است سئو کار از روش های سئو کلاه سیاه برای انجام کار خود استفاده کند و سایت شما را رو به نابودی ببرد.

یکی دیگر از دلایل پایین بودن قیمت سئو در بین سئو کاران این است که ممکن است او کار خود را برای شما ضمانت نکند و تنها با انجام کارهایی رتبه شما را کمی بهبود ببخشد، اما با کار خود شما را به صفحات ابتدایی گوگل راهنمایی نمی‌کند و عملاً کار او هیچ گونه کاربردی برای شما نخواهد داشت.

اگر به دنبال استفاده از سئو کار با تجربه هستید باید قیمت سئو را مد نظر قرار دهید و بدانید که با پرداخت هزینه‌های کم به هیچ عنوان نمی توانید به رتبه خوبی در گوگل دسترسی پیدا کنید. سایت ما با تجربه بالا در این زمینه قیمت سئو در تهران را نسبت به عملکرد های ما بسیار مناسب برای شما در نظر می گیرد به همین دلیل با مراجعه به این سایت اینترنتی می توانید قیمت سئو در تهران را مشاهده نمایید و سایت خود را برای انجام خدمات سئو معرفی کنید.

image_2ff825cd4afd7bad27340d45d0ec90b2e437bce5

خدمات سئو سایت در تهران 

شهر تهران به عنوان یک شهر بزرگ که همواره با میزان ترافیک زیادی روبروست یکی از شهرهای به شمار می رود که خرید به صورت اینترنتی و آنلاین در آن رواج زیادی دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد برای خدمات سئو سایت در تهران به موسسات خدماتی مراجعه می کنند. به صورت کلی خدمات سئو سایت در تهران شامل موارد زیر می شود:

  • نوشتن متن: در مرحله اولیه متن ها و مقاله های مختلفی برای سایت شما نوشته می شود. در اکثر موارد این متن‌ها با در نظرگیری سایت های رقیب برای شما نوشته می‌شود.
  • بهینه سازی مقاله: بعد از نوشتن مقاله آن را به صورت کامل بهینه سازی می کنند. در بهینه سازی مقاله تمامی غلط های املایی به صورت کامل حذف می شوند و علائم نگارشی درون مقاله به کار گرفته می شوند.
  • استفاده از عکس: برخی از موسسات خدماتی تنها عکسهای دانلود از گوگل را برای شما استفاده می کنند، اما در موسسات باتجربه تر عکس ها به صورت اختصاصی برای شما تولید خواهند شد.
  • استفاده از فیلم: استفاده از فیلم یکی از خدمات سئو است که در بسیاری از موسسات خدماتی به آن پرداخته نمی شود، اما برخی دیگر از موسسات سئو با تجربه بالاتر در این زمینه فیلم های منحصر به شما را تولید نموده و بر روی سایتتان آپلود می کنند.

تماس با سئوکار برتر : 09126108515

https://seokarbartar.com/

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی