|

چگونه با یادگیری نرمافزار افزار 3D MAX به درآمدی باورنکردنی برسیم؟

هر کسی که ذره‌ای با حوزه‌ انیمیشن آشنا باشد، به نقش بی‌بدیل نرم‌افزار 3DMax اذعان دارد و نمی‌تواند تأثیر شگرف آن در انیمشن را انکار کند.

لینک کوتاه کپی شد

چگونه با یادگیری نرمافزار افزار 3D MAX به درآمدی باورنکردنی برسیم؟

دوره آموزش تری دی مکس آنلاین فرصت ویژه‌ای برای یادگیری این نرم افزار پرکاربرد و درآمدزاست. اگر علاقه‌مند به ساخت انیمیشن، مدل‌سازی، متحرک‌سازی و.... هستید، این فرصت را غنیمت شمرده و در دوره آموزش تری دی مکس آنلاین یا دوره و کلاس آموزش 3d max حضوری شرکت کنید. اگر هم می­‌خواهید بدانید برای شرکت در بهترین کلاس­‌های آنلاین و حضوری باید به کجا مراجعه کنید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

image_1640425940

برای شرکت در دوره آموزش تری دی مکس آنلاین، ابتدا باید با این نرم‌افزار آشنا شوید:

استودیوی سه‌بعدی مکس (3D Studio Max) که پیش از این به آن اتودسک سه‌بعدی مکس (Autodesk 3ds Max) می‌گفتند، یک برنامه حرفه‌ای و تخصصی در زمینه گرافیک سه‌بعدی رایانه‌ای‌ست که برای ساخت انیمیشن‌ها، مدل‌سازی‌های سه‌بعدی بازی‌ها و تصاویرسه‌بعدی و... استفاده می‌شود.

برای یادگیری این نرم‌افزار که به‌ عنوان یک دستیار تخصصی و پرکاربرد برای استودیوهای ساخت تیزرهای تبلیغاتی، توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدئویی و همچنین استودیوهای مجسمه‌سازی معماری و جلوه‌های ویژه سینمایی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ می‌بایست در دوره آموزش تری دی مکس آنلاین یا دوره و کلاس آموزش 3d max حضوری شرکت نمایید.

البته باید روی این نکته تأکید نمود که شرکت در دوره آموزش تری دی مکس آنلاین ویا دوره و کلاس آموزش 3d max حضوری تنها زمانی منجربه تولیدات فاخر و ارزشمند می‌گردد، که فراگیران علاوه بر تسلط بر این نرم‌افزار از ذوق هنری و همچنین تخیل قوی برخوردار باشند تا بتوانند آثاری نزدیک‌ به واقعیت تولید کنند.

image_1640425985

کاربردهای نرم افزار تری دی مکس

نرم‌افزار قدرتمند 3DMax کاربردهای فراوان و متنوعی دارد که آشنایی با همه‌ی این کاربردها نیازمند ثبت‌نام در دوره و کلاس آموزش 3d max حضوری دارد، ولی اگر بخواهیم به برخی از صنایع پرکاربرد آن اشاره کنیم، می‌توانیم از طراحی صنعتی، صنعت بزرگ تولید فیلم، ساخت انیمیشن و بازی‌های کامپیوتری، معماری ساختمان، مدل‌سازی و... نام ببریم و در ادامه به توضیحات مختصری در مورد هر یک می‌پردازیم:

  • انیمیشن و بازی‌سازیمطمئناً هرفردی که ذره‌ای با حوزه‌ی طراحی انیمیشن آشنایی داشته باشد، به نقش بی‌بدیل نرم‌افزار 3DMax اااا اذعان دارد و نمی‌تواند تأثیرات شگرف این نرم‌افزار در رشد صنعت انیمشن را انکار کند.

نرم‌افزار 3DMax یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای موجود در حوزه‌ی طراحی انیمیشن می‌باشد و با استفاده‌ از پلاگین‌های قدرتمند این نرم‌افزار که به صورت مفصل در دوره آموزش تری دی مکس آنلاین با آن‌ها آشنا می‌شوید، می‌توانند با طراحی تصاویر سه‌بعدی انیمیشنی و متحرک‌سازی آن‌ها در خلق آثاری نظیر تیزرهای تبلیغاتی، ویدئوهای آموزشی، کارتون‌های کودکان و... نقش‌آفرینی کنند.

و از پردرآمدترین کاربرد انمیشن‌های سه‌بعدی 3DMax می‌توان به بازی‌های رایانه‌ای اشاره کرد که بعد از ظهور 3DMax و نرم‌افزارهای مدل‌سازی سه‌بعدی انقلابی در آن‌ها بوجود آمد و بازی‌های زیادی برپایه‌ی مدل‌سازی‌های این نرم‌افزار ارزشمند ساخته شد.

البته تاکید می‌کنیم که با نرم‌افزار 3DMax نمی‌توان بازی ساخت بلکه همانطور که در دوره آموزش تری دی مکس آنلاین نیز گفته می‌شود با این نرم‌افزار می‌توان کاراکترها، اشیاء، فضاسازی و... بازی‌ها را طراحی نمود.

  • تولیدات سینماییحضور نرم‌افزار 3DMax در تولید جلوه‌های ویژه‌ی سینمایی موجب خلق آثار بسیار زیبا و باورپذیری شد که از نمونه‌ی آن‌ها می‌توان به آثاری همچون: آواتار، مردعنکبوتی، 2012، ترانسفورمر و… اشاره نمود، قدرت 3DMax در کنار نرم‌افزارهایی همچون افترافکت و… آثاری فوق‌العاده زیبا و شگفت‌انگیز بوجود آورده است و چنانچه علاقه‌مند به یادگیری نحوه طراحی آثاری این‌چنینی هستید، دوره آموزش تری دی مکس آنلاین یا دوره و کلاس آموزش 3d max حضوری بهترین موقعیت برای آموختن آن‌هاست.
  • مدل‌سازینرم‌افزار 3DMax در زمینه‌ی مدل‌سازی به‌عنوان یک پرچم‌دار در بین سایر نرم‌افزارها شناخته می‌شود و هرجا سخن از مدل‌سازی به میان می‌آید بعید است که یکی از گزینه‌های اصلی طراحی آن، 3DMax نباشد، با این نرم‌افزار می‌توان ایده‌های ذهنی را به مدل‌های سه‌بعدی تبدیل نمود به شرطی که روش بوجود آوردن این مدل‌ها را در دوره آموزش تری دی مکس آنلاین آموخت.

یکی از موقعیت‌های شغلی پیش‌روی شرکت‌کنندگان در دوره آموزش تری دی مکس آنلاین و یا دوره و کلاس آموزش 3d max حضوری مدل‌سازی است که یکی از پردرآمدترین مشاغل دنیای گرافیک دیجیتال می‌باشد، و افراد شاغل در این حرفه می‌توانند انواع مدل‌های صنعتی و تبلیغاتی و... را بنا به سفارش مشتری به فرمت سه‌بعدی تبدیل نمایند و نرم‌افزار فوق‌العاده 3DMax یکی از اصلی‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای موجود در این عرصه می‌باشد.

  • معماریامروزه کاربرد نرم‌افزار 3DMax در معماری بسیار زیاد و روبه‌رشد است، معماران برای نمایش ظاهر نهایی سازه‌های خود به کارفرمایان از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند و با کمک آن می‌توانند، نمای بیرونی و طراحی داخلی ساختمان‌ها، وحتی نحوه‌ی چیدمان دکوراسیون و نیز فضاسازی پیرامونی ساختمان را با مدل‌های سه‌ بعدی قابل حرکت و ویدئویی نمایش دهند.

علاوه بر نمایش ظاهر بنا، حتی می‌توان جنس متریال به‌کار رفته و نورپردازی و زوایای مختلف و پرسپکتیو آن را به کارفرمایان یا مشتریان سازه، قبل از شروع ساخت وساز نشان دهند، و این یعنی یک بازار بزرگ برای طراحان 3DMax و شما نیز می‌توانید با فراگیری دوره آموزش تری دی مکس آنلاین، به‌راحتی وارد این بازار پردرآمد شوید.

image_1640426109

  • طراحی صنعتی: نقش نرم‌افزار 3DMax در طراحی صنعتی غیرقابل انکار و تأثیرگذار است، بسیار از محصولات تولید شده در صنایع زمانی که می‌خواهند از ایده به واقعیت تبدیل شوند، می‌بایست در ابتدا مدل‌های سه‌بعدی از آن‌ها طراحی شود.

کارشناسان صنعتی برای پایین آوردن هزینه‌ها، تغییرات لازم را بر روی مدل‌ها اعمال نمایند و در صورت تأیید طرح نهایی، تولید محصول براساس مدل سه‌بعدی آن آغاز شود و پرکاربردترین نرم‌افزار در این عرصه نرم‌افزار 3DMax می‌باشد که با امکانات بی‌نظیر خود می‌تواند مدل‌هایی بسیار شبیه به واقعیت طراحی نماید.

این شرکت‌ها برای انجام این مدل‌سازی‌ها معمولاً از یک تیم طراح 3DMax استفاده می‌کنند و یا اینکه تعدادی از تیم مدل‌سازی این صنایع با شرکت در دوره آموزش تری دی مکس آنلاین ویا دوره و کلاس آموزش 3d max حضوری، خود مبادرت به طراحی با این نرم‌افزار می‌کنند؛ از صنایعی که مدل‌سازی سه‌بعدی در آن‌ها نقش پررنگی دارد، می‌توان به صنعت خودروسازی، مبلمان و نجاری، ساخت هواپیما، جواهرسازی، اسباب‌بازی، شیرآلات، ابزار یراق و... اشاره نمود.

image_1640426046

رعایت چه اصولی در نرم افزار تری دی مکس، ضروری است؟

افرادی که به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی با نرم‌افزار قدرتمند 3DMax کار می‌کنند، می‌بایست اصولی را رعایت نمایند تا در این امر روزبه‌روز پیشرفت کنند و آثار زیباتری خلق نمایند، برخی از آن اصول عبارتند از:

  • اولین ومهمترین اصل کار با نرم‌افزار 3DMax، یادگیری اصولی و استاندارد آن است، که جز با شرکت در دوره آموزش تری دی مکس آنلاین یا دوره و کلاس آموزش 3d max حضوری این امر به‌سختی محقق می‌گردد.
  • استفاده از نسخه‌ی اصلی نرم‌افزار 3DMax باعث می‌شود که بتوانید از تمام قابلیت‌های این نرم‌افزار پُرامکانات استفاده کنید.
  • آشنایی با زبان انگلیسی کمک زیادی به شما در استفاده از این نرم‌افزار می‌کند و می‌توانید به‌راحتی معنای پیام‌های آن را متوجه شوید.
  • باید با دنبال کردن سایت‌های ارائه دهنده‌ی پلاگین‌های تری‌دی‌مکس، از آخرین پلاگین‌های ارائه شده باخبر شوید و آن‌ها را در پروژه‌های خود استفاده نمایید، یکی از این سایت‌ها، وب سایت تری دی مکس . آی آر است، که مقالات متعددی در این زمینه دارد.
  • با حرفه‌ای‌های ارتباط برقرار کنید و در زمینه‌ی ایده‌ها و مشکلاتی که در کار برای شما پیش می‌آید از آن‌ها کمک بگیرید، بخش مشاوره‌ای آموزشگاه تری دی مکس تصویرگران پویا اندیش می‌تواند در این ‌زمینه کمک زیادی به شما کند.
  • انجام پروژه‌های زیاد و متنوع، حتی به‌صورت تمرینی باعث می‌شود که برهمه‌ی بخش‌های نرم‌افزار تسلط پیدا کنید و همواره در حال خلق آثاری با ایده‌های جدید باشید.
  • خوب به اطرافتان نگاه کنید و در متریال لوازم پیرامونتان، سایه‌ها و خط نور و تناسب رنگ‌ها و... دقت نمایید و آموخته‌هایتان را در پروژه‌های خود بکارگیری کنید، تا طرح‌هایتان به واقعیت نزدیک شود.
  • برای استفاده از نرم‌افزا سعی کنید از سخت‌افزار قوی و متناسب استفاده کنید تا در کارکردن با امکانات مختلف نرم‌افزار و رندرگیری از آن دچار مشکل نشوید.
  • همواره بیاموزید و سوال کنید و یاد بگیرید، هر قسمتی از نرم‌افزار 3DMax یا امکانات جانبی و پلاگین‌های آن که برای شما ناآشنا بود و یا در کار با آن‌ها دچار مشکل شدید، حتماً از کاربلدها سوال کنید.
  • شما می‌توانید با مطالعه‌ی مقالات آموزشی رایگان وب سایت تری دی مکس . آی آر در مورد بسیار از امکانات این نرم‌افزار اطلاعات کسب نمایید.
  • فقط به نرم‌افزار 3DMax بسنده نکنید و دائماً سعی کنید بین این نرم‌افزار و سایر نرم‌افزارها نوعی ارتباط پیدا کنید تا بتوانید با کمک آن‌ها خروجی‌های بهتری بگیرید.

image_1640426070

برای آموزش تریدی مکس به کجا مراجعه کنیم؟

با این قابلیت و بازار کاری که برای نرم‌افزار 3DMax برشمردیم، ورود به این عرصه را می‌تواند بسیار لذت‌بخش و درآمدزا توصیف نمود و چنانچه علاقه‌مندید که در جمع بزرگ طراحان و کاربران نرم‌افزار 3DMax قرار گیرید ما در وب سایت تری دی مکس . آی آر پیشنهاد ویژه‌ای برایتان داریم:

 وب سایت تری دی مکس . آی آر که زیر نظر آموزشگاه تری دی مکس تصویرگران پویا اندیش فعالیت می‌کند با برگزاری دوره آموزش تری دی مکس آنلاین و دوره و کلاس آموزش 3d max حضوری فرصتی ویژه را در اختیار علاقه‌مندان به یادگیری این نرم‌افزار فوق‌العاده قرار داده است.

وب سایت تری دی مکس . آی آر علاوه بر دوره آموزش تری دی مکس آنلاین و دوره و کلاس آموزش 3d max حضوری خود، آموزش‌های رایگان تری دی مکس را نیز به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد تا آموزشگاه تری دی مکس تصویرگران پویا اندیش به اهداف آموزشی خود جامه‌ی عمل بپوشاند.

آموزشگاه تری دی مکس تصویرگران پویا اندیش با نزدیک به سه دهه تجربه‌ی آموزشی و بهره‌گیری از بهترین متدهای روز تدریس مباحث و همچنین در اختیار داشتن اساتیدی حرفه‌ای و متخصص یکی از بهترین گزینه‌های آموزش تری‌دی‌مکس در کشور می‌باشد.

همچنین می‌توانید از طریق آدرس وبسایت 3dmax.ir با آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش ارتباط بگیرید و از آموزش های رایگان تری دی مکس دیدن کنید  از طریق شماره تلفن‌های 02122580505 و 02122587587 یا 02128111110 با کارشناسان این مجموعه بزرگ تماس بگیرید و اطلاعات و راهنمایی‌های اولیه را دریافت نمایید. سپس خود را برای دوره آموزش تری دی مکس غیر حضوری آماده کنید تا قدمی بسیار مفید را برای خود و آینده کاریتان بردارید و آنچه می آموزید نهایت لذت را ببرید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی