|

از جذابیت های حیات وحش؛ اسب آبی پر رو که سَر به سر کرگدن میذاره و رو اعصابش اسکی میره

در این صحنه اسب آبی وقتی متوجه نزدیکی یک کرگدن دو شاخ به خود می شود، سریعا موضع خصمانه به خود می گیرد تا کرگدن را دور کند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- در یکی از سافاری های شبانه در آفریقا، صحنه جالبی به ثبت می رسد که تا حدودی خنده دار نیز هست. در این سافاری شبانه تعدادی گردشگر مشغول تماشای زیست شبانه حیوانات بزرگ گیاه خوار از جمله کرگدن ها بودند که به یک باره اسب آبی بزرگی نیز در کادر دوربین ظاهر می شود.

اسب های آبی به ندرت از آب خارج می شوند و این کار را هم اغلب در شب انجام می دهند. در این صحنه اسب آبی وقتی متوجه نزدیکی یک کرگدن دو شاخ به خود می شود، سریعا موضع خصمانه به خود می گیرد تا کرگدن را دور کند. کرگدن نیز با مسالمت برخورد می کند و واکنش جدی نشان نمی دهد. اما این پایان ماجرا نبود زیرا به نظر می رسد این عکس العمل کرگدن به مذاق اسب آبی خوش می آید و احساس قدرت بالاتری می کند.

در واقع، اسب آبی از این حس قدرتمندتر بودن خوشش می آید و کرگدن داستان ما را رها نمی کند. کرگدن حتی تلاش می کند خودش را از اسب آبی دور می کند اما هرجا می رود اسب آبی هم به دنبال او می رود تا قدرتش را به او نشان دهد. در نهایت صبر کرگدن تمام می شود و به اسب آبی حمله می کند و اسب آبی داستان ما هم پا به فرار می گذارد.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی