|

مربی تیم ملی بوکس در تمرینات پرسپولیس چه می کند؟

او مدرک مربیگری عالی بدنسازی دارد و فوتبالیست‌هایی که زیر نظر اسکندری کار کرده‌اند از او راضی هستند.

لینک کوتاه کپی شد

 حضور سامان اسکندری در پرسپولیس یادآور حضور حسین اجاقی در کادر فنی تیم ملی است. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، باشگاه پرسپولیس سعی کرد برای فصل جدید لیگ برتر، اعضای کادر فنی‌اش را حفظ کند و یا با کمترین تغییر وارد فصل جدید شود. طبق همین سیاست بود که دستیاران خارجی یحیی گل‌محمدی و آنالیزورهای ایرانی، قراردادشان را تمدید کردند. حتی افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم فوتبال و سرپرست تیم، حفظ شد. 

اما دو نفر هم از کادر جدا شدند. اولین نفر کریم باقری بود که هنوز جایگزینی برایش معرفی نشده. نفر دوم هم حسن تشکری‌نیا بود که به عنوان کمک مربی بدنساز زیر نظر پپه لوسادا فعالیت می‌کرد. اما مدتی است یک مربی بدنساز به کادر فنی پرسپولیس اضافه شده تا جای تشکری‌نیا را پر کند. مربی جدید سامان اسکندری نام دارد. 

سایت باشگاه پرسپولیس درباره او نوشته که مربی بدنساز و پیشین تیم ملی بوکس ایران است و به عنوان مربی «بازتوانی» در پرسپولیس فعالیت خواهد کرد. بازیکنان مصدوم تیم پس از کار با کادر پزشکی، تمریناتی را برای ملحق شدن به تیم زیر نظر مربی بازتوانی انجام می‌دهند. ضمن این که این مربی در کار بدنسازی هم زیر نظر لوسادا وظایفی را برعهده خواهد داشت.

شاید فوتبالدوستان شناخت زیادی از او نداشته باشند اما خیلی از فوتبالیست‌های ایرانی قبلا زیر نظر اسکندری کار کرده‌اند. بازیکنانی مثل علی کریمی (بازیکن سابق استقلال)، سید احمد موسوی، رضا اسدی و ... با این مربی بدنساز به صورت اختصاصی کار کرده‌اند. مدرک مربی عالی بدنساز را از کمیته ملی المپیک و دانشگاه باسک اسپانیا در اختیار دارد همچنین دارای مدرک درجه یک کراس‌فیت است.

شاید سابقه فعالیت او در رشته بوکس، باعث شود که از حضورش در کادر فنی پرسپولیس تعجب کنیم. اما او مدرک مربیگری عالی بدنسازی دارد و فوتبالیست‌هایی که زیر نظر اسکندری کار کرده‌اند از او راضی هستند. 

ضمن این که بد نیست به یاد بیاوریم قبل از جام جهانی 2018 کارلوس کی‌روش سرمربی وقت تیم ملی از حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشو در تمرینات تیمش استفاده کرد. کی‌روش اعتقاد داشت تمرین زیر نظر اوجاقی به آمادگی بدنی بیشتر بازیکنان کمک خواهد کرد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی