|

ماجرای استوری های پرسپولیسی لوکادیا چیست؟

لوکادیا هر از گاهی پست یا استوری‌هایی با محتوای زمان حضورش در پرسپولیس منتشر می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از اتفاقات عجیب این روزها حول و حوش باشگاه پرسپولیس، مربوط به یورگن لوکادیا مهاجم هلندی سابق این تیم است. مهاجمی که با قراردادی گران قیمت و با تلاش فراوان در هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و دوم به پرسپولیس آمد اما به نیم فصل نرسیده و درست یک شب قبل از دربی رفت لیگ ایران را ترک کرد! 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، درباره دلایل رفتن او بحث‌های زیادی مطرح شد اما هنوز هیچ کس به طور دقیق نمی‌داند او چرا در حالی که آقای گل لیگ بود از ایران رفت. او در حال حاضر در سوپر لیگ چین و برای تیم «کانگژو مایتی لاینز» بازی می‌کند. 

اما نکته عجیب درباره او این است که هر از گاهی پست یا استوری‌هایی با محتوای زمان حضورش در پرسپولیس منتشر می‌کند. این کار او باعث شده عده‌ای در ایران فکر کنند لوکادیا دارد برای بازگشت به پرسپولیس به مدیران این باشگاه نخ می‌دهد. 

jurgenlocadia_306333923_894866884809964_433958658167434078_n

آخرین اقدام او در این باره دیروز انجام شد و لوکادیا کلیپی از زمان حضورش در پرسپولیس و البته با پیراهن این تیم منتشر کرد. این کار لوکادیا در روزهایی که بازار نقل و انتقالات در فوتبال ایران داغ است عجیب بود.

در پی این اتفاق دوباره زمزمه‌های بازگشت او به پرسپولیس مطرح شده اما خود لوکادیا هفته گذشته در یک استوری دیگر، بازگشتش به پرسپولیس را «دیوانگی» توصف کرده بود. چرا که لوکادیا مطلع است باشگاه پرسپولیس از او شکایت کرده.

از طرفی در باشگاه پرسپولیس هم تمایلی به بازگشت او وجود ندارد. به هر حال او سابقه‌اش در پرسپولیس را با ترک ناگهانی ایران آن هم درست شب قبل از دربی، خراب کرده و مدیران و مربیان باشگاه نمی‌‎توانند روی او حساب کنند. اصلا شکایت پرسپولیس از لوکادیا به معنی جنگ دو طرف است و در چنین شرایطی خبری از همکاری دوباره نخواهد بود.

اما این سوال پیش می‌آید که منظور لوکادیا از این که هر چند روز یک بار محتواهایی با مضمون دوران حضورش در پرسپولیس منتشر می‌کند چیست. واقعیت این است که صفحه اینستاگرام برای لوکادیا اهمیت زیادی دارد و او درآمد زیادی از تبلیغات در صفحه خودش کسب می‌کند. برای همین هم هست که تلاش می‌کند فالوئرهای ایرانی و پرسپولیسی‌اش را حفظ کند. انتشار محتوای پرسپولیسی آن با وجود این که در یک تیم چینی بازی می‌کند دقیقا با همین هدف انجام می‌شود.

جالب است که به یاد بیاوریم یکی از دلایلی که برای ترک ناگهانی ایران توسط لوکادیا مطرح می‌شد، محدودیت‌های اینترنتی و فیلتر بودن اینستاگرام بود. چون به لوکادیا اجازه نمی‌داد به راحتی و مثل سابق از اینستاگرامش درآمد کسب کند.

مخلص کلام این که نه لوکادیا قصدی برای بازگشت به پرسپولیس دارد و نه در باشگاه پرسپولیس کسی منتظر اوست. او همه این کارها برای پول انجام می‌دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی