|

اجرا سقف متحرک ویلا در کمترین زمان و بهترین متریال

اگر بالای ویلای خود یک روف‌گاردن زیبا داشته باشید استفاده از یک سایبان برقی روف ‌گاردن به نظر می‌تواند گزینه خوبی برای استفاده باشد؟

لینک کوتاه کپی شد

اجرا سقف متحرک ویلا

متریال‌های متنوعی برای ساخت سقف استفاده می‌شود طراحی سقف به کمک تیرچه، آجر و هر گونه مصالح دیگر در نهایت منجر به ایجاد یک سقف ثابت خواهد شد. چه می‌شود اگر به‌جای اینکه از این متریال استفاده کنید تا تنها با یک کلید سقف بالای سرخود را جمع یا باز کنید. شاید هوا آفتابی باشد و شما در ویلای خود در حال استراحت باشید، نظرتان با یک سایبان برقی ویلا چیست؟ ممکن است در بالای ویلای خود یک روف‌گاردن زیبا داشته باشید در این مواقع استفاده از یک سایبان برقی روف ‌گاردن به نظر می‌تواند گزینه خوبی برای استفاده باشد؟ اگر شما هم کنجکاو شدید باید بگوییم امکان این طراحی این سازه‌ها امروزه دور از انتظار نیست. با ما همراه باشید تا امروز در مجموعه پویاپیراژ که مجری اجرا سقف متحرک ویلا است، در مورد عملی‌کردن رؤیای شما برای شخصی‌سازی  ویلای شخصی شما اطلاعات مفیدی به شما ارائه دهیم.

سایبان برقی روف گاردن

سایبان برقی ویلا

 چه مقدار در مورد سقف متحرک اطلاعات دارید؟ پیدایش سطح متحرک توانست نگاه‌ها را به سمت معماری و طراحی دکوراسیون تغییر دهد. ویلاها، رستوران، روف‌گاردن و بسیاری از فضاهای باز دیگر می‌توانند به یک فضای بسته جذاب تبدیل کند. شما با اجرا سقف متحرک ویلا به‌جای استفاده از سقف‌های ثابت می‌توانید با طبیعت ارتباط داشته باشید. این سقف‌ها قابلیت جمع‌شدن به‌صورت خودکار را دارند.

سایبان برقی روف گاردن

روف‌گاردن به یک مجموعه فضای سبز اطلاق می‌شود که معمولا در بالای ساختمان‌ها برای سرگرمی، تفریح، استراحت، جان پناه و دیگر موارد مشابه طراحی می‌شوند. این فضاهای سبز در مقیاس‌های وسیع‌تر می‌تواند حتی نقش مؤثری بر محیط‌زیست داشته باشند. حال با این شرایط استفاده از سایبان برقی روف ‌گاردن که بتواند هم با محیط‌زیست سازگار باشد و هم موجب زیبایی بیشتر روف‌گاردن شود ایده عالی به نظر می‌رسد.

همکاران ما در پیراژپویا مجری طراحی سایبان برقی روف ‌گاردن و سایبان برقی ویلا هستند که با مشاوره با آن‌ها می‌توانید به زیباسازی هرچه بیشتر فضای سبز خود کمک شایانی کنید.

اهداف کارفرما برای اجرا سقف متحرک ویلا

مالکین ویلاها به چند دلیل اصلی مایل به استفاده از سقف متحرک هستند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

  • تمیزی جلوی ویلا
  • استفاده بیشتر و بهتر از فضای دلنشین ویلا
  • محافظت از اشعه فرابنفش و مضر نور خورشید

فرقی نمی‌کند به کدام دلیل قصد دارید سقف متحرک داشته باشید، استفاده از سایبان برقی ویلا می‌تواند برای شما فضای تمیز و مناسبی را فراهم کند

انواع سقف‌های متحرک

سقف متحرک در 3 مدل قابل‌بهره‌برداری و استفاده است هستند که در ادامه آن‌ها را دقیق‌تر بررسی می‌کنیم:

- سقف متحرک پارچه‌ای

سقف پارچه‌ای که جزو نمونه‌های نسبتاً قدیمی‌تر بین سقف‌های متحرک است از پارچه پی‌وی‌سی به‌عنوان عنصر پوشاننده و سازه آلومینیمی استفاده می‌کند از این مدل سقف‌ها در بسیاری از قسمت‌ها مثل روف‌گاردن، ویلا، استخر، سالن ورزشی و... استفاده می‌شود و قیمت ارزان‌تری نسبت به دیگر مدل‌ها دارد. اگر شما قصد دارید سایبان برقی ویلا خود را طراحی کنید یا یک سایبان برقی روف ‌گاردن زیبا داشته باشید می‌توانید از این مدل استفاده کنید. البته در این مدل امکان شیب‌دار کردن سقف وجود ندارد و باید این امر را در نظر بگیرید.

- سقف متحرک آلومینیمی

اجرا سقف متحرک ویلا به کمک عنصر آلومینیم علاوه بر مقاومت بالا طول عمر خوبی نیز دارد. البته که قیمت این سازه‌های متحرک به علت استفاده از آلومینیم نسبت به دیگر مدل‌ها قیمت بالاتری دارد؛ ولی درعین‌حال پیشنهاد ما در مجموعه پویاپیراژ استفاده از این مدل سقف‌ها برای ویلا است. شما می‌توانید از این سقف‌های آلومینیمی به‌عنوان سایبان برقی ویلا استفاده کنید و با زدن یک کلید آن را جمع کنید یا باز کنید تا از تابش مستقیم نور آفتاب در امان باشید.

سایبان برقی روف گاردن

- سقف متحرک شیشه‌ای

یکی دیگر از جذاب‌ترین مدل سقف‌های متحرک می‌تواند در ویلا استفاده شود این مدل سقف است. سقف‌های متحرک شیشه‌ای پیوند شما با فضای بیرون در طول شبانه‌روز است. در این سقف‌ها از فریم‌های آلومینیومی به همراه شیشه با ضخامت 10 میلی‌متر استفاده شده است. البته با توجه داشت که در این مدل بازشوندگی نسبت به مدل‌های دیگر کمتر است. از این سقف‌ها می‌توانید در روف‌گاردن، گلخانه و.. استفاده کنید.

تمام این سقف‌ها به‌صورت کاملاً آب‌بندی شده طراحی می‌شوند و شما نباید نگرانی بابت نفوذ آب باران و برف داشته باشید. اجرا سقف متحرک ویلا به کمک این سقف‌ها به شما یک فضای کم‌نظیر و زیبا را هدیه می‌دهد.

مزایای  انواع مختلف سقف‌های متحرک

 در مورد سقف‌های پارچه‌ای می‌توان گفت که به علت قیمت ارزان‌تری و ایجاد فضای خنک بیشتر به‌عنوان سایبان برقی ویلا و حتی سایبان برقی روف‌ گاردن استفاده می‌شوند. همچنین در این مدل فواصل ریل ها نیسب به مدل های شیشه ای بیشتر است و نسبت به سازه های آلومینیمی وزن کمتری دارد.

 در مقابل سقف‌های متحرک آلومینیمی که می تواند برای ویلا و قسمت های مختلف مثل سایبان برقی با روف گاردن استقاده شود با وجود قیمت بالا عمر مفید نسبت به نمونه های پارچه ای خود دارد. سازه‌های آلومینیمی حجیم‌تر و به طبع مستحکم هستند که می‌توان آن‌ها را به‌گونه‌ای شیب‌دار طراحی کرد درون این سقف‌ها لوله‌های تعبیه شده است که اجازه می‌دهد آب از داخل این لوله‌ها به پایین زمین هدایت شود. امکان نورگیری بالا استفاده از این موارد را برای قسمت های پر آفتاب دشوار می کند

در مورد سقف‌های شیشه‌ای به نظر می‌آید کاربری چندان مناسبی برای استفاده به‌عنوان سایبان برقی روف‌ گاردن یا یک سایبان برقی ویلا نداشته باشند اما به عنوان یک نمونه مدرن ساختمانی محسوب می شود. امکان ایجاد سایه 100 درصدی و طول عمر بالا نسبت به سقف های شیشه ای موجب شده است که همچنان بتوانید به‌عنوان یکی از انتخاب‌های خود برای اجرا سقف متحرک ویلا در قسمت‌هایی که نور خورشید خیلی آزاردهنده و شدید نیست استفاده شود.

سخن آخر

برای زیبایی بیشتر فضای باغ و ویلا می‌توانید از سقف‌های متحرک استفاده کنید. در کنار این موارد به‌کاربردن سایبان های برقی نیز ایده عالی به نظر می‌رسد.  استفاده از این مدل سقف‌ها برای افرادی که علاقه‌مند هستند بیشتر از فضای بیرون لذت ببرند، توصیه می‌شود. اگر علاقه‌مند هستید که از این سبک طراحی‌ها در ویلا یا روف‌گاردن خود استفاده کنید می‌توانید با همکاران ما در مجموعه پیراژپویا که مجری اجرا سقف متحرک ویلا نیز است برای دریافت مشاوره تماس بگیرید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی