|

ظرفیت بالقوه شرکت آروا برای در دست گرفتن صادرات ابزارآلات در بازار های بین المللی

برنامه دوشنبه های صنعتی به منظور آشنایی با فرآیند ساخت و تولید انواع اینورتر های جوشکاری و ابزار آلات برقی مانند دریل و پیچ گوشتی شارژی و…

لینک کوتاه کپی شد

در برنامه دوشنبه های صنعتی ، استاندار تهران، فرماندار شهر ری، مدیرکل اداره صمت استان تهران، مدیریت شهرک های صنعتی کشور، مدیریت شهرک صنعتی شمس آباد، مدیرکل محیط زیست استان تهران با حضور در کارخانه آروا از نزدیک با فرآیند ساخت و تولید انواع اینورتر های جوشکاری و ابزار آلات برقی در کشور آشنا شدند.

برنامه دوشنبه های صنعتی به منظور آشنایی با فرآیند ساخت و تولید انواع اینورتر های جوشکاری و ابزار آلات برقی مانند دریل و پیچ گوشتی شارژی و برقی، فرز و مینی فرز و... در کارخانه آروا برگزار شد.

در ابتدای این بازدید نشستی میان مدیر عامل شرکت آروا و مدیران ارشد استانی در جمع گسترده اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار شد و طی آن امین مصلایی به معرفی شرکت آروا و تولیدات انواع دستگاه جوش و ابزار آلات برقی کارخانه پرداخت. در حاشیه این بازدید معاون اجرایی شرکت آروا به توضیحات تکمیلی در خصوص مهندسی محصول و تکوین محصول پرداختند.

ec4852f2-d776-465f-b9b7-bdeecf9a9834

در انتهای برنامه بازدید از کارخانه علیرضا فخاری استاندار تهران، درباره اهمیت تولید و ارز آوری توضیحاتی ارائه داد. وی تأکید کرد که باید تفاوت بین جریان تولید و تجارت مشخص شود و بر مدار تولید و ارزآوری حرکت کنیم تا بازار کار خوبی برای جوانان ایجاد شود.

استاندار تهران خوشحالی خود را از کارآفرینی در کارخانه تولید ابزار آلات آروا بیان کرد و اعتقاد داشت که باید افراد با توانایی های لازم جذب شوند و در این زمینه محدودیتی نداریم.

وی تصریح کرد که برای توسعه تولید، باید اعتبار ویژه ای تعریف شود به عبارت دیگر، به جای سرمایه گذاری در واردات، باید تمرکز روی تولید و ارزآوری باشد تا مزیت های رقابتی کشور تقویت و باعث ایجاد کاهش تورم شود.

از دیگر نکات مهم این بازدید، اهمیت تعادل میان میزان مالیات دریافتی و تولید است. استاندار تهران با تأکید بر اهمیت این مسئله، به انعطاف و قدرت تولید اشاره کرد و اظهار داشت است که در میدان تولید باید تعادل بخشی مناسب ایجاد شود.

312e953a-a75f-409b-84f3-2d83c14dcf2a

در انتها، استاندار تهران اعلام کرد که طرح ها و مصوبات مربوط به تعریف و توسعه تولید در دستور کار قرار دارند و با توجه به تأمین مالی، به تدریج به اجرا در خواهند آمد.

ما شاهد تولیدات شرکت آروا که یک شرکت خصوصی است، بودیم و دیدیم که آروا این ظرفیت را ایجاد کرده است تا سهم خود را در تجارت بین المللی تعیین نماید. این به خودی خود، علاوه بر اشتغالزایی، یک فرصت طلایی برای مشابه سازی کالاهای خارجی به وجود آورده است. همچنین این فرصت برای آروا ایجاد شده است تا در آینده نزدیک با تولیدات شرکت های معتبر دنیا رقابت کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی