|

ازدواج پژمان بازغی به سبک گلزار و رادان؛ خانوم تازه اش تو لباس عروس چه باوقاره!

Pejman Bazeghi shayanews

در فضای مجازی ویدیویی منتشر شده با این عنوان که پژمان بازغی دوباره ازدواج کرد. بیاید ببینیم این ویدیو صحت داره یا خیر؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- هفته گذشته بود که مصاحبه مستانه مهاجر همسر سابق پژمان بازغی با علی ضیا تو فضای مجازی بازتاب گسترده ای پیدا کرد و حسابی وایرال شد. مستانه در این تاک شو برای نخستین بار طلاق و جدایی اش از پژمان بازغی را تائید کرد اما گفت که برای پژمان بازغی احترام بسیار زیادی قائل است چرا که لحظات بسیار خوبی با او داشته و از طرفی پدر دخترش است و حتی بعد از جدایی تایم بیشتری را با پژمان می گذرونه و خیلی بیشتر از دوران متاهلی اون رو ملاقات می کند.

حالا و به فاصله یک هفته از این مصاحبه فیلمی از حضور پژمان بازغی در یک مراسم عروسی در کنار عکاسان و فیلمبرداران در فضای مجازی منتشر شد که گمانه زنی ها حاکی از ازدواج دوباره این بازیگر است. البته موضوع دیگه ای که تو این کلیپ توجه هارو به خودش جلب کرد شباهت این ویدیو با ویدیو ازدواج بهرام رادان و محمدرضا گلزار است.

رونمایی پژمان بازغی و مستانه مهاجر از نفس شون

پژمان بازغی و مستانه مهاجر یک دختر 15 ساله به اسم نفس بازغی دارن که تو خیلی از جمع های سینمایی همراه پدر و مادرش حضور داره و احتمال اینکه در آینده نه چندان دور ایشون رو جلو دوربین و روی پرده نقره ای سینما ببینیم کم نیست. پژمان خان تو آخرین اکرانی که مربوط به فیلم "پرونده باز است" بود نفس خانم رو همراه خودش برده بود و جالب اینکه نفس به خوبی راه و آداب فوتوکال های سینمایی رو بلد بود و حسابی جلو عکاس ها ژست می گرفت.

وقتی نفس خانوم تو اینستاگرامش هم حسابی جذااابه!

نفس خانوم از زمانی از زمانی که سنش کشید بالا یه جوری تیپ میزنه که سبلریتیا تو کفِش موندن. البته استایلای خانوم کوچولو خیلی هم تقلید شده از مامان جانشه و اگه به اینستاگرام خانوم سری بزنید با کلی عکس جذاب و زیبا که بیشترشون هم مربوط به مراسم و اکران فیلم های مامان باباش هست حسابی سورپرایز می شید.

mastanehmohajer_280140896_2804214373220413_8741523166660167541_n

Untitled

nnn

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی