|

بهترین و به‌روزترین سایت خرید هدایای تبلیغاتی

بهترین و به‌روزترین سایت خرید هدایای تبلیغاتی

در این گفتار به بررسی بهترین و به‌روزترین سایت خرید هدایای تبلیغاتی خواهیم پرداخت و خدمات آن را به شما معرفی می‌کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

در شرایط کنونی بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها از هدایای تبلیغاتی برای دستیابی به اهداف بازاریابی و تبلیغات خود استفاده می‌کنند. ازاین‌رو سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین زیادی هستند که انواع هدایای سازمانی را به بازار و مشتریان خود عرضه می‌کنند. اما به‌راستی آیا محصولات آنها واقعاً قابلیت جلب‌توجه مشتری و دستیابی به اهداف بازاریابی سازمان‌ها را به طور مؤثر و برای مدت زمانی طولانی دارند؟

 در این گفتار به بررسی بهترین و به‌روزترین سایت خرید هدایای تبلیغاتی خواهیم پرداخت و خدمات آن را به شما معرفی می‌کنیم.

 اهمیت خرید هدیه تبلیغاتی

 یک قانون اصلی درباره هدایای شرکتی وجود دارد:  مردم همیشه از دریافت هدایای تبلیغاتی لذت می‌برند. همه کسب و کارها می‌خواهند که مشتریان بیشتری را پیدا کنند، بنابراین تاکتیک‌های بازاریابی مختلفی را به این منظور به کار می‌برند. آنها از رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات تلویزیونی ، مجلات و کمپین های تبلیغاتی پرهزینه استفاده می‌کنند. با این حال، آنها غالبا هدایای تبلیغاتی را فراموش می‌کنند یا تاثیر و نفوذ این کالاها را دست کم می‌گیرند.  قدرت زیادی در دل هدایای سازمانی نهفته است؛ زیرا آنها ملموس و محسوس هستند و تعامل طولانی‌مدتی را با مصرف‌کننده برقرار می‌کنند. چگونه می‌توان از این فرصت طلایی چشم‌پوشی کرد؟

امروزه کاربری هدایای تبلیغاتی تغییریافته است؛ نتایج به دست آمده  از تحقیقات انجام شده بر روی سبک زندگی مردم، مشتریان و مخاطبان، نشان می‌دهد که آنان  به چیزهایی توجه می‌کنند که جزئی از ارزشها، اعتقادات و باورهای‌شان است. مثلا امروزه موضوع ساخت هدایای تبلیغاتی سلامت محور و سازگار با محیط زیست از مواردی است که تولید کنندگان توجه زیادی به آن دارند و مردم به دنبال استفاده از چنین محصولاتی هستند زیرا حفظ محیط زیست و همچنین اهمیت به سلامتی جزو ارزش‌های بنیادی آنان محسوب می‌شوند؛  بنابراین چنین هدایایی برای دریافت‌کننده آن نیز جالب و هیجان‌انگیز و ارزشمند است.

 هدیه تبلیغاتی، پل ارتباطی میان برند و مشتری است؛ زیرا آگاهی از هویت برند را در ذهن مشتری توسعه می‌دهد. هر برندی معرف ارزش، یا ویژگی خاصی از محصولات و خدمات یک کسب‌وکار است؛ بنابراین هدیه شرکتی مرتبط با یک برند، نمادی شاخص از هویت آن برند است که در ذهن مشتری تثبیت خواهد شد.

 اهمیت خرید هدیه تبلیغاتی به این دلیل است که کسب‌وکارها می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند:

 1- شناخت برند

 2- افزایش وفاداری مشتری

 3- عملکرد قدرتمند کارت ویزیت را دارند

 4- تقویت استحکام روابط با مشتری و مصرف‌کننده

 5- تکرار خرید و تجارت مشتریان

 6- افزایش فروش

 7- شیوه‌ای بسیار اقتصادی و کم‌هزینه نسبت به سایر تکنیک‌های تبلیغات و بازاریابی است.

هدایای تبلیغاتی آراهنر

ویژگی های بهترین سایت هدایای تبلیغاتی

 متأسفانه اکثر شرکت‌ها به دنبال استفاده از هدایای تبلیغاتی ارزان هستند که می‌توانند با کمترین قیمت و بیشترین تعداد، آنها را به دست مشتریان و مصرف‌کنندگان خود برسانند. یک هدیه تبلیغاتی معمولی  و ارزان نشان می دهد که مشتری قدیمی یا مشتری بالقوه، برای سازمان اهمیت چندانی ندارد. درحالی‌که چنین نگرشی دقیقاً بر خلاف انتظار آنها عمل می‌کند؛ یعنی یک محصول تبلیغاتی بی‌کیفیت نتیجه‌ای نامطلوبی برجای می‌گذارد.

 اما خوشبختانه سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاینی وجود دارند که محصولات و خدمات خود را دقیقاً برای حصول نتایج مطلوب، طراحی و آماده‌سازی نموده‌اند. به‌عبارت‌دیگر هدایای تبلیغاتی و خدمات آنها ویژگی‌هایی دارند که می‌تواند نیازها و انتظارات سازمان وهم مصرف‌کننده نهایی را همگی به‌خوبی تأمین کنند.

 ویژگی‌های بهترین سایت هدایای تبلیغاتی به شرح زیر است:

 آنها محصولاتی را به‌عنوان هدایای سازمانی انتخاب می‌کنند که دقیقاً مصرف‌کننده نهایی به‌دنبال‌داشتن آن است. یعنی اقلامی را به کار می‌برند که هم سازمان را به اهداف بازاریابی خود می‌رساند و هم اینکه مصرف‌کننده از آن می‌تواند در جهت رفع نیاز خود استفاده کند و در نهایت راضی و خوشنود خواهد شد.

سایت آراهنر اقلام تبلیغاتی را به شیوه‌ای خاص برای مشتریان خود برجسته و متمایز نموده است.  یعنی مشتریان با دیدن محصولات دسته‌بندی شده در سایت به راحتی می‌توانند بهترین هدیه تبلیغاتی را مطابق با هدف مورد نظر خود تهیه و خریداری نمایند.

 اهمیت به زیباشناسی در انواع هدایای سازمانی کاملاً مشهود است. هدایای مدیریتی از جمله محصولات بسیار جذاب، لوکس، کاربردی و باکیفیت هستند. وقتی صحبت از گیرایی یک هدیه شرکتی به میان می‌آید؛ تیم طراحی به‌خوبی می‌دانند که باید معیارهای زیباشناسی را در طراحی محصولات پیاده‌سازی نمایند. به عنوان مثال تیم طراحی سایت آراهنر از صنایع ‌دستی به صورت خلاقانه و هنرمندانه در طرح‌ریزی اقسام هدایای تبلیغاتی خود استفاده می‌کند.

 کیفیت خدمات بهترین سایت هدایای تبلیغاتی بسیار مهم است. عواملی همچون چگونگی انتخاب مناسب‌ترین هدیه تبلیغاتی، شیوه‌های خرید، بسته‌بندی، روش‌های ارسال کالا، رعایت اخلاق‌مداری در ارتباط با مشتریان و غیره همگی بیانگر کیفیت خدمات سایت هدایای تبلیغاتی هستند.

در این زمینه آراهنر بستری را برای مشتریان خود فراهم نموده است که فرآیند انتخاب محصول با توجه به مناسبتی که مشتری در نظر دارد؛ بسیار راحت و سریع است. آنها دیوانی کامل از مناسبت ها و رویدادها را به مشتریان خود یادآوری می کنند.

طراحی و محیط کاربری سایت نیز اهمیت زیادی دارد. جذابیت بصری سایت، رابط کاربری، امنیت کاربر سه فاکتور اصلی کیفیت خوب سایت هدایای تبلیغاتی است.

 سایت آراهنر قابلیت‌های حرفه‌ای و در عین حال تجربه کاربری راحتی را برای کاربران خود فراهم نموده است. کیفیت بصری تصاویر و دسته بندی محصولات نیز همگی گویای اهمیت و ارزشمندی مشتریان، نزد آراهنری هاست.

به طور کلی وجه تمایز خدمات آراهنر  به شرح زیر  است:

  • عرضه هدایای تبلیغاتی خلاقانه با ویژگی‌های منحصر به فرد نظیر، محصولات ترند و پرفروش، باکیفیت و کاربردی، لوکس، بسته بندی‌های جذاب و چشمگیر، سلامت محور و سازگار با محیط زیست.
  • ارائه هدایای تبلیغاتی مقرون به صرفه و کاملا متناسب با بودجه مشتری.
  • استفاده هوشمندانه از هدایای سازمانی برای صعود اهداف بازاریابی شرکت ها و سازمان ها.
  • ایجاد نقشه راه بسیار شفاف، آسان و واضح برای مشتری در نحوه انتخاب، تهیه و خرید هدیه تبلیغاتی.
  • تیم کاری متشکل از کارشناسان جوان و متخصص، ایده‌پرداز و خلاق، اخلاق محور، کارکشته و مجرب.
  • تکریم حقوق مشتریان و ارزش‌گذاری به احساسات، نیازها، انتظارات، علایق، سلیقه‌ها و درخواست‌های آنها.

هدایای تبلیغاتی جدید

مزایای هدایای تبلیغاتی از آراهنر

  • تنوع و گستردگی هدایای سازمانی
  • محصولات شیک، با کیفیت، مفید و کاربردی
  • طراحی و تهیه هدایای اختصاصی برای شرکت ها
  • هدایای تبلیغاتی نفیس، ارزشمند، ماندگار
  • قیمت‌های منصفانه و متناسب با بودجه مشتریان
  • پیشنهادات جذاب و تخفیف دار در خرید محصولات پرفروش
  • ارسال سریع کالا

در نهایت مشتریان آراهنر خریدی لذت بخش، هیجان انگیز، آسان، مقرون به صرفه و رضایت بخش را تجربه می‌کنند و هربار که به یاد خرید خود می‌افتند، لبخندی بر لب خواهند داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی