|

میخوای مبلمان راحتی بخری ولی موندی چه مدلی؟ اول سبکاشو ببین موقه خرید مغزت قلنج نکنه

اگر قصد خرید مبل راحتی رو دارید اما نمیدونید به کدوم مدل علاقمند هستید، پس حتما با این مطلب همراه باشید تا با انواع مبل آشنا بشید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- در چیدمان و دکوراسیون خونه چه بزرگ و چه کوچیک، مبلمان رو شاید بشه اصلی ترین عضو خونه دونست. چرا که این بالشتک های بزرگ و نرم نه تنها برای زیبایی خونه و زندگی تاثیر به شدت فراوونی دارند، بلکه از لحاظ استفاده ای و کاربردی نیز به شدت مورد استفاده هستند و اصلا اگه نباشن یه قسمت قابل توجهی از لوازم خونه میلنگه. شما فرض کنید از سرکار و یا اصلا از مهمانی برگشته اید و نیاز به استراحت دارید، میخواهید فیلم و سریال ببینید و نیاز به نشستن و لم دادن دارید، و یا میخواهید با خونواده آخر شبی گپ بزنید و برای هفته آینده برنامه ریزی کنید، همه و همه با مبلمان حل شدنیست که خب اینجاست که متوجه میشیم چقدر مبل تو لایف استایلمون مهمه.

همه اینها به کنار، اما اگر شما مبلمانی نامناسب داشته باشید و موارد گفته شده رو بر روی اون مبل نه چندان خوب سپری کنید، احتمال اینکه نه تنها حس خوبی نداشته باشید هست، بلکه آسیب هایی قابل لمس هم به شما وارد خواهد شد و یهو می بینید بعد از مدتی دچار دیسک شدید و یا آرتروز به سراغتون اومده و …!

اگر قصد خرید مبلمان دارید و نمیدونید انواع مبل ها چیا هستند و هر کدوم دارای چه نکاتی می باشند، پس حتما با این مطلب همراه باشد تا به پاسخ سوالی های خود برسید.

انواع مبل راحتی کدام اند؟

مبل ها انواع زیادی دارند که البته ما برای شما در این متن تنها به مبلمان راحتی اشاره داشته ایم. این مبل ها از لحاظ راحتی بسیار عالی هستند و فقط بستگی دارن به سلیقه شما و البته ابعاد محیطی که قراره درش جای بگیرن! 

Untitled

مبل چستر

یکی از انواع مبل های راحتی مبل چستر می بادش که سالهاست محبوبیت خود را در بین مردم حفظ کرده است. این مبل از مد نخواهد افتاد و زیبایی و راحتی قابل توجهی دارد به طوری که به دلیل مدل بزرگ و محمکش به عنوان مبل نیمه استیل هم ازش استفاده میشه و در عین حال بسیار نرمه. جنس این مدل مبلمان در دو مدل چرمی و پارچه ای عرضه میشه که خب بسته به کیفیت جنس مصرفی در مبل، طول عمر بالایی خواهد داشت. 

mbl-chstr-mdl-nylsa

مبل راحتی ال

از دست مبل هایی که چند سالی میشه خیلی مد شده و مورد استفاده قرار میگیره، مبل ال هستش که باید بگیم واقعا هم کاربردی و خوشگله. چرا که این سبک مبلمان با توجه به اینکه فضای کمتری رو میتونن اشغال کنند و نقلی طور جمع بشن، خیلی واسه خونواده هایی که خونه های متراژ پایین دارن کاربردیه. این مبلمان مناسب استراحت روزانه می باشد و اگر به دنبال کاناپه هستید مطمئن باشید این سبک برای شما بهترینه. مبلمان ال در انواع طرح ها و شکل ها هستش که میتونه به اشکال دیگری هم تبدیل و چیده بشه. از طرفی هم از خوبی های این سبک اینه که برای قسمت های کنج و پرتی استقبال زیادی داره چون میتونه راحت پرشون کنه.

Untitled

مبل راحتی ایتالیایی

نوع دیگر مبلمان راحتی مبل ایتالیایی است که مناسب منازل آپارتمانی می باشد. این محصول برای ست کردن دکوراسیون مدرن خیلی خوبه و یک انتخاب ایده آل برای کسانی هستش که سلیقه دارای خاص می باشند و ظرافت مبل راحتی براشون اهمیت زیادی داره.

کاناپه لاوست

کاناپه و یا مبل لاوست یه راحتیه دونفره هستش که ابعادی کوچکتر از مبل می باشد و در نتیجه فضای کمتری رو هم اشغال میکنه. این سبک مبل دو نفره تو ابعاد مختلفی تولید و عرضه میشه که میتونید بنا به فضای مورد نظرتون اون رو انتخاب کنید.

Untitled

مبل راحتی مدولار

مدولار هم به مانند مبل راحتی ال هستش که اما تعداد نشیمن های کمتری داره. این مبل فضای زیادی رو نمیگیره و یکی از گزینه های بسیار مناسب برای خونه های کوچیکه. اگر برای فضایی اینچنین به دنبال خرید مبلمان هستید مدولار میتونه پیشنهاد ایده آلی باشه.

مبل راحتی رومانو

مبل رومانو معمولا مناسب دکوراسیون های مدرن منازل می باشد که در ست چند مبل دو یا سه نفره تشکیل شده. اما نکته ای که برای این مبل وجود داره اینه که باید دقت داشته باشید چوب رومانو از راش ساخته شده و اگر متریال آن با کیفیت بالایی نباشه به مرور زمان تغییر شکل خواهد داد.

Untitled

Untitled

مبل تخت خواب شو

خب همه ما به دنبال مبلی هستیم که بتونیم روی آن به راحتی بنشینیم و یا زمانی که به استراحت زیاد تری نیازمندیم روی آن استراحت کنیم. مبل تخت خواب شو همونطور که از اسمش مشخصه بسیار مناسب برای فضاهای کوچیک هستش. این مبل رو می تونید تو اتاق خواب و یا اتاق مهمان هم استفاده کنید چرا که این مبل هم به عنوان کاناپه هستش و هم میتونه باز بشه و تبدیل به تخت خواب بشه.

مهم-ترین-نکات-در-خرید-مبل-تختخواب-شو

مبل راحتی  دولچه و گابانا

مبل دولچه و گابانا رو میشه از معدود مبلمانی دونست که طراحی منحصر به فردی داره و تو خوشگل شدن منزل و دکوراسیون شما تاثیر بی نظیری میذاره. این مبل های چند نفره که راحتی هم محسوب میشن، دسته برای تکیه دادن دست هم دارن تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

این مبل دارای کوسن هایی هایی هستش که طرح های متنوعی دارد و جنس چوب استفاده شده در این مبل چوب روس می باشد که کیفیت مرغوبی دارند و دارای انعطاف پذیری و مقاومت بالایی نیز هستند.

1692015907249

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی