|

مراقبت های ضروری برای ماندگاری بیشتر بوتاکس مو

خرید بوتاکس مو یکی از راه‌های زیباسازی و احیای مو محسوب می‌شود که می‌تواند به رشد مجدد و احیای موهای آسیب‌دیده کمک کند.

لینک کوتاه کپی شد

به نقل از شاهانو؛ خرید بوتاکس مو یکی از راه‌های زیباسازی و احیای مو محسوب می‌شود که می‌تواند به رشد مجدد و احیای موهای آسیب‌دیده کمک کند. در این روش برای صافی و ترمیم ساقه موها، آن‌ها را به موادی که حاوی ویتامین‌ها، پروتئین و مواد معدنی است، آغشته می‌کنند.

روش ذکرشده تاثیر چشم‌گیری در سلامت و زیبایی‌ موهای شما دارد. البته این هدف زمانی محقق خواهد شد که شما مراقبت‌های لازم را انجام دهید. بنابراین، در این مقاله تلاش کردیم تا مراقبت‌های ضروری برای ماندگاری بیشتر تاثیر بوتاکس روی موها را توضیح دهیم.

مدت زمان ماندگاری بوتاکس مو

زیبایی و طراوت موها یکی از مؤلفه‌های مهم در جذابیت افراد است. اما گاهی شادابی و زیبایی آن تحت‌تاثیر عوامل مختلفی مثل استرس، استفاده زیاد از رنگ ‌مو و وسایل حرارتی، عوامل ژنتیکی یا تغذیه نامناسب قرار می‌گیرد. در این مواقع بوتاکس مو می‌تواند یک راه‌حل مناسب برای رفع این مشکلات و رشد مجدد موها باشد.

ماندگاری بوتاکس روی موها به مولفه‌های مختلفی مثل جنس و بافت موها، برند بوتاکس، آب و هوا و سبک زندگی فرد بستگی دارد. به‌عنوان مثال، ماندگاری این روش درمانی برای افرادی که در منطقه شرجی زندگی می‌کنند با افراد ساکنین مناطق خشک تفاوت دارد. همچنین فردی که برای خرید بوتاکس مو ، تحقیقات لازم را انجام داده و برند مناسب را انتخاب کرده‌ است، می‌تواند اطمینان بیشتری به ماندگاری بالای آن داشته باشد.

بااین‌حال، نحوه مراقبت شما بعد از بوتاکس مو نیز در این زمینه بسیار مهم است. به‌طور کلی ماندگاری این روش زیبایی و درمانی از ۲ تا ۴ ماه متغیر است. اما برخی افراد با رعایت یک سری نکات مهم ماندگاری آن را تا ۶ ماه هم افزایش می‌دهند. درصورتی‌که به‌درستی از موهای خود مراقبت نکنید، حتی در همان روزهای ابتدایی شاهد ازبین‌رفتن تاثیر بوتاکس خواهید بود.

مراقبت‌های پس از بوتاکس مو

بوتاکس مو نیز مثل سایر روش‌ها به مراقبت نیاز دارد. رعایت نکات و مواردی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم باعث افزایش ماندگاری و دوام زیبایی موهای شما خواهد شد.

عدم شستشو موها بعد از بوتاکس مو

در مورد شستشوی موها بعد از انجام بوتاکس اختلاف نظر وجود دارد. بااین‌حال، بیشتر متخصصان زیبایی بر این باورند که بعد از اجرای بوتاکس نباید حمام کنید. برای به حداکثر رساندن بازدهی این روش پس از گذشت حداقل ۴۸ ساعت از بوتاکس می‌توانید موهای خود را شستشو دهید. همین روش ساده تاثیر زیادی در افزایش ماندگاری نتیجه نهایی خواهد داشت.

استففاده از شامپوهای مخصوص موهای بوتاکس شده

توصیه می‌کنیم برای شستشوی موها از شامپوهای معمولی که در گذشته مصرف می‌کردید، استفاده نکنید. شامپوهای معمولی باعث کاهش بازدهی بوتاکس می‌شود. شما باید از شوینده‌هایی استفاده کنید که ویژگی‌های خاصی داشته باشد. برای مثال، در فرمولاسیون آن‌ها نباید از سولفور استفاده شده باشد.

استفاده از ماسک مو

ماسک مو می‌تواند مواد ضروری برای تغذیه موها را تامین کند. بنابراین، شادابی و زیبایی را به موهای شما بخشیده و تاثیر بوتاکس را افزایش می‌دهد. انواع مختلفی از این محصول در بازار وجود دارد اما بهتر است ماسکی را انتخاب کنید که دارای خاصیت جوان‌کنندگی و تقویت موها باشد.

محصولات حاوی روغن آرگان، سرامید و اسید هیالورونیک انتخاب مناسبی هستند. این نکته را درنظر داشته باشید که از ماسک مو باید فقط یک بار در هفته استفاده کنید. چراکه استفاده بیشتر از آن می‌تواند باعث کاهش ماندگاری بوتاکس شود.

سشوار کشیدن موها پس از حمام

بعد از هر بار استحمام حتماً از سشوار برای خشک کردن موهای خود استفاده کنید. در ابتدا آب اضافی موهای خود را با حوله بگیرید پس از آن موهای خود را با حرارت ملایم سشوار خشک کنید. استفاده از حرارت شدید می‌تواند باعث آسیب به موها شود. رعایت این نکته بسیار ضروری است. در غیر این صورت عمر بوتاکس شما کاهش خواهد یافت.

حالت ندادن موها تا 48 ساعت بعد از بوتاکس مو

موهای خود را تا ۴۸ ساعت بعد از انجام بوتاکس حالت ندهید. چراکه باعث کم‌شدن ماندگاری آن خواهد شد. به‌خصوص اگر می‌خواهید از وسایلی مثل بابلیس، اتو مو یا حتی ژل مو و تافت استفاده کنید.

شستشو موها بلافاصله پس از شنا در استخر

اگر شناکردن بخشی از روتین شماست، حتماً بلافاصله بعد از آن موهای خود را به‌طور کامل شستشو دهید. چراکه نمک و کلر موجود در آب‌های استخر دشمن بوتاکس است. همچنین طبق تحقیقات مواد دیگری مثل سولفور که در ترکیبات ادرار انسانی وجود دارد، در آب‌های استخر یافت می‌شود. این ماده نیز باعث کاهش ماندگاری بوتاکس می‌شود.

اگر قصد شنا در استخر را دارید، بهتر است برای محافظت از موهای خود حتما از کلاه شنا استفاده کنید. علاوه‌بر این قبل از وارد شدن به استخر موهای خود را خیس کنید. باتوجه به اینکه موها می‌توانند حجم مشخصی از آب را جذب کنند، خیس‌کردن آن‌ها باعث می‌شود کمتر آب استخر را به خود جذب کنند.

رنگ کردن موهای بوتاکس شده

بهتر است اگر قصد رنگ‌کردن موهای خود را دارید، آن را قبل از بوتاکس مو انجام دهید. اما اگر تصمیم دارید بعد از بوتاکس، از رنگ مو استفاده کنید، حداقل 2 هفته بعد از اتمام بوتاکس این کار را انجام دهید. این کار باعث خوش‌رنگ‌تر‌شدن موها و تثبیت رنگ آن می‌شود.

این نکته را نیز درنظر داشته باشید که رنگ موهای پردوام حاوی مواد شیمیایی است که می‌تواند برای کوتیکول مشکل‌ساز شود و تاثیر بوتاکس را روی موهای شما کم کند. بنابراین، بهتر است از رنگ‌ موهای فاقد مواد شیمیایی استفاده کنید.

برند بوتاکس مو و کیفیت آن

فرمولاسیون مواد موجود در بوتاکس نقش مهمی در ماندگاری آن دارد. بنابراین، به شما توصیه می‌کنیم از محصولاتی استفاده کنید که کیفیت لازم را داشته باشند. از بهترین برندهای بوتاکس می‌توان به پورتیر، پرایم، ناتوریزا، ریچ و فلوراکتیو اشاره کرد.

برای خرید بوتاکس مو، فروشگاهی را انتخاب کنید که محصولات اصل را عرضه می‌کند. فروشگاه آنلاین شاهانو یکی از این مجموعه‌های معتبر است که بهترین برندهای ماسک مو را با ضمانت کیفیت و اصالت عرضه می‌کند. ضمانت بازگشت کالا، ارسال سریع، امکان فروش عمده و پرداخت در محل از ویژگی‌های دیگر این فروشگاه است.

خرید بوتاکس مو از شاهانو

سبک زندگی اشتباه، مصرف غذاهای نامناسب و استفاده مکرر از رنگ مو و حالت‌دهنده‌های حرارتی می‌تواند باعث ایجاد آسیب به بافت موها و از بین رفتن زیبایی و طراوت آن‌ها شود. در این شرایط بوتاکس مو یکی از روش‌هایی است که می‌تواند موهای آسیب‌دیده را بازسازی و به رشد و تقویت آن‌ها کمک کند.

برای ماندگاری بیشتر این روش باید نکاتی را رعایت کنید که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به انتخاب برند مناسب، عدم شستشو موها و استفاده از حالت‌دهنده‌ها تا 48 ساعت بعد از بوتاکس، سشوار کشیدن بعد از حمام و استفاده از شامپو و ماسک موی مناسب اشاره کرد.

برای خرید بوتاکس برند و باکیفیت می‌توانید به وب‌سایت فروشگاه شاهانو https://shahano.com/ مراجعه کنید. تمامی محصولات ضمانت اصالت، کیفیت و بازگشت وجه دارند و در سریع‌ترین زمان برای شما ارسال می‌شوند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی