|

اگر موهایتان آسیب دیده با این روش‌ ها احیای شان کنید

همه ما به خوبی میدانیم که موها تا چه اندازه در زیبایی تاثیرگذار هستند! اما زمانی که دچار آسیب شده چطور باید آن را احیا کنیم؟

لینک کوتاه کپی شد

همه ما به خوبی میدانیم که موها تا چه اندازه در زیبایی تاثیرگذار هستند! از طرفی تمامی خانم‌ها آگاهند که مواد شیمیایی و رنگ کردن‌های مداوم تا چه اندازه میتواند به موها آسیب برساند. هر چند که به راستی نمیتوان از زیبایی موهای رنگ شده و زیبا گذشت. اما مشکل دقیقا از همینجا شروع می‌شود. زیرا با استفاده مداوم از مواد شیمیایی، مو حالت ارتجاعی پیدا کرده و به مرور شکننده و خشک می‌شود. البته که در این دنیای پیشرفته؛ برطرف کردن این مسئله خیلی سخت و دشوار نیست. شما با روش احیای مو میتوانید موهایتان را دوباره به کیفیت مناسبی برسانید.

باید بگوییم؛ همه گناه خشک و شکننده شدن موها را نباید گردن مواد شیمیایی و رنگ مو بیاندازید. چه بسیاری از افراد با سبک زندگی نادرست و نگهداری غلط از موهایشان، چنین بلایی را بر سر آنها می‌آورند. اما چطور میتوان به احیای مو پرداخت؟ در ادامه به شما خواهیم گفت.

کراتینه

* کراتینه

کراتینه را باید از مهم‌ترین موادی دانست که در ساختمان مو وجود دارد. موجودیت این مواد در تمامی افراد یکسان نیست و همین مسئله باعث شده تا برخی افراد موهایی صاف و لخت و برخی دیگر موهایی فر و حالت دار داشته باشند. اما اگر کراتین موها را در وضعیت نرمالی نگه دارید هیچگاه آسیب ذاتی به موهایتان وارد نمی‌شود.

کراتینه مو به دو روش انجام میگیرد. روش اول که صرفا تامین رطوبت موهاست. روشی که صرفا احیای مو بوده و صافی مو را به دنبال ندارد. روش دوم که حتی اشکالات ساقه مو را از بین برده و تاحدودی صافی را به دنبال میآورد.

بوتاکس مو

* بوتاکس مو

بوتاکس کمک می‌کند تا موهای دهیدراته؛ خشک، سبک، کم حجم و... احیا شوند. تمامی افرادی که موهایشان را رنگ یا دکلره کرده‌اند، به این روش درمانی احتیاج دارند. این روش هیچگونه ماده سمی و مضری را به دنبال ندارد و موها را به صورت عمقی رطوبت رسانی می‌کند و حتی شکاف‌های تار مو را از بین میبرد. از طرفی شما شاهد افزایش چشم‌گیر حجم موهایتان هم خواهید بود.

پروتئین-درمانی

* پروتئین درمانی

پروتئین به اندازه کراتین اهمیت دارد. حذف پروتئین یا کاهش آن میتواند حیات موها را به خطر بیاندازد. مهم‌ترین وظیفه پروتئین، رطوبت رسانی به مو است. تنها در این صورت است که موها حالت ارتجاعی به خود میگیرد و دچار ریزش و شکستگی نمی شود. زمانی که ساقه مو آسیب میبیند، باید هر لحظه منتظر ریزش مو باشید.

پروتئین درخشندگی موها را دوباره به آن برمیگرداند و اگر دچار موخوره شده، آن را درمان می‌کند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    سلام وعلیکم،اگر امکان دارد،لطفا فیلم،ویا ویدیو را بدون سانسور،را فراموش نکنید اگر بشود دانلود کرد دیگر عالی می شود،،،،،،،من محمد هادی از کرج هستم،اگر اهمیت دادید سالم باشید،،،،،،،

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی