|

(ویدیو) خلاصه بازی پرسپولیس آلومینیوم اراک جمعه 7 اردیبهشت

پرسپولیس در پنالتی ها بازی را به آلومینیوم اراک واگذار کرد و از جام حذفی کنار رفت.

لینک کوتاه کپی شد

آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک است. آلومینیوم که در هفته شانزدهم پرسپولیس را در همین ورزشگاه شکست داده بود در پی تکرار این نتیجه برابر مدافع عنوان قهرمانی این جام است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛از آنطرف پرسپولیس در پی جبران نتیجه لیگ برابر اراکی‌ها و دفاع از عنوان قهرمانی خود در جام حذفی است و نیاز مبرمی به پیروزی دارد.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی / جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ورزشگاه امام خمینی اراک/

تیم داوری : امیر عرب براقی، هادی طوسی، علی احمدی، کیوان علیمحمدی/ناظر: حسین نجاتی

ترکیب آلومینیوم:

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، محمدمهدی لطفی

سرمربی : مجتبی حسینی

ترکیب پرسپولیس:

امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی و عیسی آلکثیر

سرمربی : اوسمار

شرح گل

آلومینیوم صفر- پرسپولیس یک(دقیقه ۱۱: اوستون ارونوف): اوستون ارونوف از وسط زمین توپ گیری کرد و از سمت چپ با حرکتی انفجاری به سمت محوطه حرکت کرد و با پای چپ یک گل انفرادی به ثمر رساند.

آلومینیوم صفر-پرسپولیس دو(دقیقه ۲۴: عیسی آل کثیر): اوستون ارونوف توپ را از وسط زمین به عیسی رساند و آل کثیر با یک حرکت پا به توپ در شرایطی نامتعادل از پشت محوطه شوت زد و از بالای سر گوهری توپ وارد دروازه شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی