|

تخفیف اکالا بدون کد! کدام کالاهای سوپرمارکتی تخفیف بیشتری دارند؟

اتایم بهترین پیشنهاد برای خرید محصولات سوپرمارکتی است. میوه مارکت هم جزء بخش های تخفیفی است که می توانید میوه و سبزیجات را ارزان تر بخرید.

لینک کوتاه کپی شد

اگر از دوست‌داران خرید اینترنتی هستید پیشنهاد می‌کنیم خرید محصولات سوپرمارکتی را نیز به‌صورت آنلاین انجام دهید. فروشگاه‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند همگی در تلاش‌اند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارشات شما را به دستتان برساند. احتمالا نام فروشگاه دیجی کالا، اکالا و... را شنیده‌اید. کافیست وارد این اپلیکیشن‌ها شوید و تنها با چند کلیک محصولات سوپرمارکتی مورد نیاز خود را سفارش دهید. اگر دوست دارید در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید، می‌توانید از محصولات دارای تخفیف مثل کالاهای تخفیف دار دیجی کالا خرید کنید. در ادامه درباره تخفیف‌های فروشگاه‌هایی که در حوزه فروش محصولات سوپرمارکتی فعالیت می‌کنند بیشتر صحبت خواهیم کرد.

خرید آنلاین

اکالا و تخفیف‌های جذاب آن

احتمالا در سطح شهر فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش را دیده‌اید. مجموعه افق کوروش فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستند که با مراجعه به آن می‌توانید کالاهای سوپرمارکتی مورد نیاز خود را تهیه کنید. در سال‌های اخیر و با توجه به استقبال بی‌نظیر مردم از خریدهای اینترنتی، افق کوروش نیز امکان خرید اینترنتی محصولات خود را ایجاد کرد. اکالا یک بستر خرید آنلاین با تمرکز بر کالاهای سوپرمارکتی است که علاوه بر شعب افق کوروش، شعبه‌های امارکت، ابیزینس، سوپرمارکت‌های محلی و نانوایی‌ها را نیز پوشش می‌دهد.

شما می‌توانید با مراجعه به این مجموعه جدیدترین و تازه‌ترین کالاهای سوپرمارکتی را خریداری کنید. برای استفاده از خدمات آنلاین افق کوروش کافی است وارد وب‌سایت اکالا شوید. می‌توانید با استفاده از دسته‌بندی‌های این مجموعه در کوتاه‌ترین زمان ممکن کالای مورد نیاز خود را پیدا کرده و به لیست خرید خود اضافه کنید.

تخفیف‌های اکالا

اکالا همانند سایر فروشگاه‌های آنلاین و معتبر، با هدف کسب رضایت مشتریانش، کدهای تخفیف متعددی را در اختیار آنان قرار داده است. برخی از این تخفیف‌ها نیازی به وارد کردن کد تخفیف ندارند. برای استفاده از این دسته از تخفیف‌ها کافیست از بخش‌های خاص این مجموعه خرید کنید. در ادامه درباره برخی از تخفیف‌های بدون کد اکالا با شما صحبت خواهیم کرد.

اُتایم

اگر دوست دارید تمام محصولات سوپرمارکتی مورد نیاز خود را با تخفیف‌های بی‌نظیر خریداری کنید، اُتایم بهترین پیشنهاد برای شما است. این تخفیف‌ها شامل محصولاتی مثل گوشت و مرغ، لبنیات، تنقلات و سایر محصولات سوپرمارکتی می‌شوند. هر 2 ساعت یک بار لیست محصولات تخفیف‌دار تغییر می‌کند و شما می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را حتی تا 50 درصد ارزان‌تر تهیه کنید. در این طرح، تخفیف روی محصولات از قبل اعمال شده و با برچسب قرمزرنگ کنار قیمت محصولات مشخص است.

اُتایم

میوه مارکت

یکی دیگر از بخش‌های تخفیفی اکالا، میوه مارکت است. با مراجعه به این بخش می‌توانید میوه و سبزیجات مورد نیاز خود را ارزان‌تر تهیه کنید. اکالا در تلاش است تا تازه‌ترین محصولات را به دست مشتریان خود برساند بنابراین نگران کیفیت محصولات موجود در این بخش نباشید و با خیالی آسوده سفارش خود را با تخفیف میوه مارکت ثبت کنید.

با دیجی کالا محصولات سوپرمارکتی را بدون تخفیف نخر!

از دیگر فروشگاه‌های محبوبی که می‌توانیم در زمینه فروش محصولات به‌صورت آنلاین به شما معرفی کنیم، فروشگاه دیجی کالا است. بعد از وارد شدن به این مجموعه با لیستی از محصولات متنوع موجود در آن مواجه می‌شوید. دیجی کالا در تمامی این سال‌ها در تلاش بوده تا به تنوع اجناس خود بیفزاید تا افراد با هر نیاز و سلیقه‌ای که دارند بتوانند کالای مورد علاقه خود را تهیه کنند.

شاید در سال‌های گذشته برای خرید محصولات سوپرمارکتی نیز باید به خود فروشگاه دیجی کالا مراجعه می‌کردید اما امروزه می‌توانید از طریق دیجی کالا جت، به‌صورت اختصاصی خرید کنید. دیجی کالا جت یکی از زیرمجموعه‌های دیجی کالا است که فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات سوپرمارکتی آغاز کرده است. مهم‌ترین مزیت خرید از این فروشگاه سرعت بالا در ارسال محصولات است.

تخفیف‌های دیجی کالا

دیجی کالا به عنوان یکی از پرتخفیف‌ترین فروشگاه‌های آنلاین ایرانی شناخته می‌شود. شما در هر زمان که بخواهید از این مجموعه خرید کنید بدون شک می‌توانید با استفاده از کدهای تخفیف، خریدی اقتصادی را تجربه نمایید. برای پیدا کردن کدهای تخفیف دیجی کالا و دیجی کالا جت روش‌های مختلفی وجود دارد. یکی از بهترین راه‌ها، مراجعه به وب‌سایت‌هایی است که در حوزه جمع‌آوری و ارائه کدهای تخفیف فعالیت می‌کنند.

موپُن یکی از این وب‌سایت‌ها است که می‌توانید از طریق آن به جدیدترین و بهترین کدهای تخفیف فروشگاه‌های آنلاین ایرانی دسترسی داشته باشید. برای مثال برای پیدا کردن جدیدترین کد تخفیف مدیسه کافی است در موپُن نام مدیسه را جستجو کنید. در کوتاه‌ترین زمان ممکن لیست تمام کدهای تخفیف فعال این مجموعه به شما نشان داده می‌شود.

پیشنهادهای شگفت‌انگیز دیجی کالا

اگر دوست دارید بدون نیار به استفاده از کد تخفیف، محصولات مورد نیاز خود را با هزینه کمتر تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم به بخش پیشنهادهای شگفت‌انگیز دیجی کالا مراجعه کنید. بازه زمانی کالاهای موجود در این طرح تخفیفی به نسبت اکالا بیشتر است.

تخفیف شگفت انگیز دیجی کالا

با مراجعه به بخش شگفت‌انگیز می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را به همراه تخفیف‌ خریداری کنید. این تخفیف‌ها تا 24 ساعت روی محصولات باقی می‌ماند و پس از گذشت مدت زمان آن، محصولات موجود در بخش پیشنهادهای شگفت‌انگیز تغییر خواهد کرد. به همین علت اگر اهل خرید آنلاین هستید پیشنهاد می‌کنیم از این تخفیف‌های روزانه و بدون نیاز به کد تخفیف در دیجی کالا غافل نشوید.

نحوه استفاده از تخفیف‌ شگفت انگیز دیجی کالا

برای استفاده از تخفیف‌های بخش پیشنهادهای شگفت‌انگیز کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن دیجی کالا شوید. در صفحه اصلی، سربرگ پیشنهادهای شگفت‌انگیز را مشاهده خواهید کرد. روی این گزینه کلیک کنید تا تمام محصولاتی که شامل تخفیف هستند به شما نشان داده شود. این محصولات را به سبد خرید خود اضافه کنید تا در نهایت با کسر درصد تخفیف مشخص شده، مبلغ کمتری را بابت محصولات خریداری شده بپردازید.

مدیسه؛ فروشگاهی دیگر برای خرید محصولات سوپرمارکتی

به عنوان آخرین فروشگاه اینترنتی قصد داریم درباره فروشگاه مدیسه با شما صحبت کنیم. مدیسه پیش‌تر تنها در حوزه فروش پوشاک و البسه به‌صورت آنلاین فعالیت می‌کرد. این در حالی است که امروزه این مجموعه بخش‌های جدید دیگری مانند سوپرمارکت را نیز به دسته‌بندی‌های خود اضافه کرده است.

برای دسترسی به محصولات سوپرمارکتی مجموعه مدیسه کافیست در منوی بالای صفحه روی گزینه سوپرمارکت کلیک کنید تا لیست محصولات سوپرمارکتی به شما نشان داده شود. علاوه‌بر این می‌توانید از نوار جست‌وجوی سایت مدیسه نیز کمک بگیرید و نام محصول یا برند مورد نیاز خود را سرچ کنید تا در صورت موجود بودن، کالاها برای شما نمایش داده شود.

مدیسه

نوشیدنی‌های سرد و گرم، کالاهای اساسی و خواروبار، شیرینی و تنقلات، محصولات بهداشت و شستشو، لبنیات و... نمونه‌های از محصولات موجود در بخش سوپرمارکت مدیسه هستند. اگر دوست دارید محصولات مورد نیاز خود را به همراه تخفیف از مدیسه تهیه کنید، از کدهای تخفیف این مجموعه غافل نشوید.

برای پیدا کردن جدیدترین کدهای تخفیف این فروشگاه نیز می‌توانید به وب‌سایت یا اپلیکیشن موپُن مراجعه کنید. موپُن همواره در تلاش است تا متنوع‌ترین و به‌روزترین کدهای تخفیف فروشگاه‌های مختلف مثل اکالا، دیجی کالا، مدیسه و... را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

جمع‌بندی

خرید همراه با تخفیف همواره لذت‌بخش است. در سال‌های اخیر نیز به دلیل افزایش قیمت محصولات در کشور و رشد تورم، افراد در تلاش هستند تا محصولات مورد نیاز خود را با پرداخت هزینه کمتر تهیه کنند. یکی از پرکاربردترین محصولات در زندگی روزانه، محصولات سوپرمارکتی است. در این مقاله فروشگاه‌هایی را به شما معرفی کردیم که با مراجعه به آن‌ها می‌توانید با پرداخت هزینه مناسب، کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی